קרייזי ליין תשקיע בגרמניה 400 אלף אירו

שנה לאחר כניסתה לגרמניה הרשת החלה בהקמת 4 חנויות חדשות בשוק זה שיפתחו עד סוף שנת 2007
אפרת אדיר |

בהתאם למגמה הגוברת בקרב רשתות אופנה כדוגמת: קסטרו ופוקס, של יציאה לשווקים בחו"ל, ממשיכה גם רשת אופנת הנשים, קרייזי ליין, מהלך אסטרטגי שהחל לפני שנה ומודיעה על פתיחת 4 חנויות חדשות בגרמניה עד סוף שנת 2007. היקף ההשקעה עומד על 400 אלף אירו.

לפני כשנה פתחה קרייזי ליין, שבבעלות משפחת לוין, חנות ראשונה בגרמניה בבעלות אישית ובשטח של 220 מ"ר, הממוקמת בקניון סנטרו (CENTRO) שבעיר אוברהאוזן (OBERHAUSEN). קניון זה נחשב לאחד הקניונים הגדולים והמצליחים בגרמניה ובו 250 חנויות של כל מותגי האופנה הבין-לאומיים המובילים, ועוברים בו מידי יום כ-200 אלף מבקרים.

לדברי ערן לוין, סמנכ"ל השיווק של החברה: "בעקבות הצלחת החנות הראשונה של הרשת בגרמניה ותהליך של לימוד השוק הגרמני שארך כשנה וכלל לימוד צרכיה וגזרתה של הלקוחה הגרמנייה כמו גם הרגלי הקניה של נשים בגרמניה, צופה הרשת המשך גידול בפריסה ובפעילות בגרמניה ובעולם.

כפי שצויין, 4 החנויות שתפתחנה בגרמניה יפעלו תחת אותו קונספט המוביל את הרשת בארץ ובגרמניה: עיצוב חם, שימוש מרובה בעץ ותאי מדידה רחבים והצגת הקולקציה באופן שהדגמים פרושים ומותאמים כחליפות לפי צבע ודגם.

רשת קרייזי ליין נמנית בין הרשתות המובילות בארץ לאופנת נשים וכוללת כיום 54 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל- 450 אלף חברות. בגרמניה מונה מועדון הלקוחות של החברה 10 אלף לקוחות.

הדוגמנית שירז טל מובילה את מסע הפרסום של החברה תחת הסיסמא "יותר אשה מאי פעם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה