ביתר ירושלים
צילום: לוגו

אחד מאנשי הקמפיין הקודם של נתניהו יעבוד עם בית"ר ירושלים

מינויים בבית"ר: נדב שטראוכלר, שהיה מנהל מערך התקשורת בקמפיין האחרון של הליכוד, ילווה את הבנייה התדמיתית של המועדון, העיתונאי אסף נחום יהיה דובר הקבוצה
אלכסנדר כץ |

הנהלת בית"ר ירושלים בחרה ביועץ האסטרטגי נדב שטראוכלר ובמשרדו 'לניאדו שטראוכלר תקשורת ויחסי ציבור' כמי שילוו את הקבוצה בּבניית האסטרטגיה התדמיתית של המועדון. במקביל מינתה הקבוצה בשבוע שעבר דובר חדש – אסף נחום.

 

שטראוכלר (34) הוא אוהד בית"ר מילדותו ומפרסם טורים על הקבוצה. הוא שימש כמנהל מערך התקשורת בקמפיין האחרון של ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד, ומלווה ארגונים וחברות בארץ ובעולם בתחום האסטרטגיה והתקשורת ב-15 השנים האחרונות.

 

בעונה בה שופך הבעלים החדש יחסית משה חוגג כספים רבים במטרה שתתמודד על האליפות, יוביל שטראוכלר את האסטרטגיה התדמיתית יחד עם מנכ"ל המועדון מוני ברוש והדובר אסף נחום, שמונה לפני מספר ימים לתפקיד. נחום – גם הוא אוהד הקבצה - הוא עיתונאי ששימש ככתב, עורך ומנהל בתחומי הספורט והחדשות באתר NRG ולאחר מכן במעריב אונליין וב-FM103. הוא החליף בתפקיד את אושרי בן ציון דודאי שמונה למנהל הקבוצה.

 

"הבחירה בשטראוכלר ובמשרדו היא טבעית עבורנו - נדב בית"רי, מכיר את האיכויות הרבות של המועדון, מחובר ליציע ולאוהדים, ולא פחות חשוב מכך - בעל ניסיון רב מאד בעולם האסטרטגיה והתדמית", אמר מנכ"ל בית"ר ברוש. על נחום אמר ברוש: "אסף הוא רכש חשוב במסגרת הבנייה המחודשת של המועדון ומצטרף אלינו בין היתר כדי להבליט את הדברים הטובים והחשובים במועדון. מדובר בשלב נוסף בבנייה שלנו במטרה לצעוד קדימה ובעוצמה".

 

שטראוכלר הוסיף: "רק אוהד בית״ר ירושלים יהיה מסוגל באמת להבין את ההתרגשות. לעבוד עבור המועדון אותו אני-אנחנו כל כך אוהבים. זר לא יבין זאת ועבורי ועבור המשרד שלי זאת זכות גדולה. ישנם אתגרים משמעותיים לפנינו, אבל כשפגשתי את האנשים שמובילים היום את המועדון הבנתי שהלב במקום הנכון והדרך טובה וכנה, אז אני משוכנע שבנחישות בית"רית ועם הרבה ׳ואהבת לרעך כמוך׳ נגשים את יעדי המועדון ובעזרת השם נכבוש את ההר. יאללה בית"ר".

 

נחום מסר: "המעבר מהיציע המזרחי אל לב העשייה של הקבוצה הוא מרגש במיוחד עבורי ואני מתחייב להיות כתובת ופה לערכי בית"ר היפים. ישנם אינספור דברים נפלאים להראות ולהשמיע במועדון הזה, לצד אתגרים בהם נעמוד יחד. לא פחות מהשחקנים על הדשא, ניתן את הנשמה עבור המועדון והסמל ונראה את העוצמה שלו בכל החזיתות. אוהב מכל הלב".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.