בן מוסקל בונה כוורת בבאומן: ממנה 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים
השבוע נערכה במשרדי באומן בר ריבנאי מסיבת "פרידה חגיגית" מיוסי לובטון ודורית גוילי. לובטון וגוילי לא פורשים כמובן, אבל במובן מסוים מסיימים את דרכם בבאומן ומתחילים רשמית בתפקידם הרוחבי בהנהלת פובליסיס ישראל - לובטון כמנכ"ל ויו"ר הקבוצה וגוילי כסמנכ"ל פעילות הקבוצה.
במקביל למעבר לובטון לראש הפירמידה, בן מוסקל (ששימש כמשנה למנכ"ל) נכנס לתפקיד המנכ"ל בבאומן ובימים אלו מתחיל לבנות את הכוורת הניהולית סביבו עם מינויים של 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים.
לאייס נודע כי ה-4 שנכנסים לתפקידם החדש הם לי ברין, אביב בן זקרי, נעה שרף מילר וליה רוזנפלד. ארבעתם עובדים כיום במשרד, שימשו כמנהלי לקוחות בשנתיים האחרונות ועל רקע מינויים לתפקיד יהפכו גם לחברי הנהלה.
לי ברין, בעלת 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, בתחום ניהול לקוח, התחילה את דרכה במקאן שם טיפלה במותג סלולר וממנו עברה לבאומן לפני 8 שנים. נעה שרף מילר עובדת בבאומן ב-8 השנים האחרונות. היא החלה את דרכה כתקציבאית במשרד ובשנותיה האחרונות שימשה כסופרוויזר ובין השאר טיפלה בלקוחות אסטרטגיים של המשרד כגון סופר פארם, ישראכרט ושטראוס.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: נעה שרף מילר, אביב בן זיקרי, לי ברין וליה רוזנפלד
ליה רוזנפלד אף היא מוותיקות באומן והחלה את דרכה במשרד לפני 7.5 שנים. לאחר כשנתיים עברה ללקוח המשרד סופר-פארם (שבו טיפלה כשהייתה בבאומן) לתפקיד מנהלת פרסום בו שימשה למשך 4.5 שנים שבהן טיפלה בשפה התקשורתית של המותג במקביל לשפה התקשורתית של המותג הפרטי 'לייף'. לפני כשנה שבה לבאומן והחלה לטפל בתקציב שטראוס.
בן זיקרי החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-10 שנים כתקציבאי בשלמור אבנון עמיחי (שהפך ל-y&r ולאחר מכן סגר את שעריו בישראל). ב-2016 הצטרף לבאומן בר ריבנאי ובדרך עבר גם בגפן טים ופובליסיס. במרוצת השנים טיפל בתקציבי טורנדו, שטראוס, דלק מוטורס, אסם ועוד.
מוסקל שבעצמו צמח מעולמות השיווק וניהול הלקוח אומר לאייס: "המינוי הוא חלק מהאני מאמין של המשרד לקדם מנהלים מבפנים. זה מהלך טבעי לאור תרומתם בשנים האחרונות בתחום ניהול הלקוחות".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 7.הנושא כבר עבר לעיתונות - בן תתכונן (ל"ת)יעל 28/10/2018 17:31הגב לתגובה זו
- 6.בן זה לא יוסי :( (ל"ת)רוני 24/10/2018 07:46הגב לתגובה זו
- 5.אקס קולגה לקוחה 13/10/2018 18:40הגב לתגובה זואיש חכם ואינטילגנט ועם זאת מייצג הרבה מהמחלות של משרדי פרסום כיום - שורת הרווח בלבד לנגד עיניו לא טובת הלקוח, לא אינטגריטי, וגם לא הרעיון הפרסומי הקריאיטיב הכי יצירתי...דורסני וחלקלק בחזקת מחבק ודוקר. שומרת מרחק ומאחלת בהצלחה לעמיתיו החדשים.
- 4.זילות של התפקיד סמנכ"ל (ל"ת)ישראלי מצוי 12/10/2018 12:58הגב לתגובה זו
- 3.אחד שמכיר 12/10/2018 06:46הגב לתגובה זובן תותח. רציני, חכם ובנאדם. לי ונעה מהממות - בהצלחה!
- 2.ברגע שיכנס עיתונאי לבאומן בר - הכל יתהפך (ל"ת)אורן 11/10/2018 17:15הגב לתגובה זו
- שרק ישאלו את מחזיקת תיק דלק (ל"ת)ענת 28/10/2018 14:09הגב לתגובה זו
- כל כך נכון (ל"ת)מיכל 28/10/2018 09:59הגב לתגובה זו
- 1.כמו הפטרון שלו לשעבר ריצ'י- ממנה לסמנכ"ל כל זב חוטם (ל"ת)עמית פרסמן 11/10/2018 16:37הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.