בן מוסקל
צילום: אורי חסון

בן מוסקל בונה כוורת בבאומן: ממנה 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים

יוסי לובטון זז לתפקיד המנכ"ל והיו"ר של פובליסיס ישראל ובמקביל מוסקל מתחיל את תפקידו כמנכ"ל באומן עם מינוי 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים שצמחו כולם בתוך המשרד
משה בנימין | (9)

השבוע נערכה במשרדי באומן בר ריבנאי מסיבת "פרידה חגיגית" מיוסי לובטון ודורית גוילי. לובטון וגוילי לא פורשים כמובן, אבל במובן מסוים מסיימים את דרכם בבאומן ומתחילים רשמית בתפקידם הרוחבי בהנהלת פובליסיס ישראל - לובטון כמנכ"ל ויו"ר הקבוצה וגוילי כסמנכ"ל פעילות הקבוצה.

במקביל למעבר לובטון לראש הפירמידה, בן מוסקל (ששימש כמשנה למנכ"ל) נכנס לתפקיד המנכ"ל בבאומן ובימים אלו מתחיל לבנות את הכוורת הניהולית סביבו עם מינויים של 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים. 

לאייס נודע כי ה-4 שנכנסים לתפקידם החדש הם לי ברין, אביב בן זקרי, נעה שרף מילר וליה רוזנפלד. ארבעתם עובדים כיום במשרד, שימשו כמנהלי לקוחות בשנתיים האחרונות ועל רקע מינויים לתפקיד יהפכו גם לחברי הנהלה. 

לי ברין, בעלת 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, בתחום ניהול לקוח, התחילה את דרכה במקאן שם טיפלה במותג סלולר וממנו עברה לבאומן לפני 8 שנים. נעה שרף מילר עובדת בבאומן ב-8 השנים האחרונות. היא החלה את דרכה כתקציבאית במשרד ובשנותיה האחרונות שימשה כסופרוויזר ובין השאר טיפלה בלקוחות אסטרטגיים של המשרד כגון סופר פארם, ישראכרט ושטראוס. 

מימין: נעה שרף מילר, אביב בן זיקרי, לי ברין וליה רוזנפלד

ליה רוזנפלד אף היא מוותיקות באומן והחלה את דרכה במשרד לפני 7.5 שנים. לאחר כשנתיים עברה ללקוח המשרד סופר-פארם (שבו טיפלה כשהייתה בבאומן) לתפקיד מנהלת פרסום בו שימשה למשך 4.5 שנים שבהן טיפלה בשפה התקשורתית של המותג במקביל לשפה התקשורתית של המותג הפרטי 'לייף'. לפני כשנה שבה לבאומן והחלה לטפל בתקציב שטראוס. 

בן זיקרי החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-10 שנים כתקציבאי בשלמור אבנון עמיחי (שהפך ל-y&r ולאחר מכן סגר את שעריו בישראל). ב-2016 הצטרף לבאומן בר ריבנאי ובדרך עבר גם בגפן טים ופובליסיס. במרוצת השנים טיפל בתקציבי טורנדו, שטראוס, דלק מוטורס, אסם ועוד. 

מוסקל שבעצמו צמח מעולמות השיווק וניהול הלקוח אומר לאייס: "המינוי הוא חלק מהאני מאמין של המשרד לקדם מנהלים מבפנים. זה מהלך טבעי לאור תרומתם בשנים האחרונות בתחום ניהול הלקוחות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הנושא כבר עבר לעיתונות - בן תתכונן (ל"ת)
    יעל 28/10/2018 17:31
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בן זה לא יוסי :( (ל"ת)
    רוני 24/10/2018 07:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אקס קולגה לקוחה 13/10/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    איש חכם ואינטילגנט ועם זאת מייצג הרבה מהמחלות של משרדי פרסום כיום - שורת הרווח בלבד לנגד עיניו לא טובת הלקוח, לא אינטגריטי, וגם לא הרעיון הפרסומי הקריאיטיב הכי יצירתי...דורסני וחלקלק בחזקת מחבק ודוקר. שומרת מרחק ומאחלת בהצלחה לעמיתיו החדשים.
  • 4.
    זילות של התפקיד סמנכ"ל (ל"ת)
    ישראלי מצוי 12/10/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שמכיר 12/10/2018 06:46
    הגב לתגובה זו
    בן תותח. רציני, חכם ובנאדם. לי ונעה מהממות - בהצלחה!
  • 2.
    ברגע שיכנס עיתונאי לבאומן בר - הכל יתהפך (ל"ת)
    אורן 11/10/2018 17:15
    הגב לתגובה זו
  • שרק ישאלו את מחזיקת תיק דלק (ל"ת)
    ענת 28/10/2018 14:09
    הגב לתגובה זו
  • כל כך נכון (ל"ת)
    מיכל 28/10/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמו הפטרון שלו לשעבר ריצ'י- ממנה לסמנכ"ל כל זב חוטם (ל"ת)
    עמית פרסמן 11/10/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.