בן מוסקל
צילום: אורי חסון

בן מוסקל בונה כוורת בבאומן: ממנה 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים

יוסי לובטון זז לתפקיד המנכ"ל והיו"ר של פובליסיס ישראל ובמקביל מוסקל מתחיל את תפקידו כמנכ"ל באומן עם מינוי 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים שצמחו כולם בתוך המשרד
משה בנימין | (9)

השבוע נערכה במשרדי באומן בר ריבנאי מסיבת "פרידה חגיגית" מיוסי לובטון ודורית גוילי. לובטון וגוילי לא פורשים כמובן, אבל במובן מסוים מסיימים את דרכם בבאומן ומתחילים רשמית בתפקידם הרוחבי בהנהלת פובליסיס ישראל - לובטון כמנכ"ל ויו"ר הקבוצה וגוילי כסמנכ"ל פעילות הקבוצה.

במקביל למעבר לובטון לראש הפירמידה, בן מוסקל (ששימש כמשנה למנכ"ל) נכנס לתפקיד המנכ"ל בבאומן ובימים אלו מתחיל לבנות את הכוורת הניהולית סביבו עם מינויים של 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים. 

לאייס נודע כי ה-4 שנכנסים לתפקידם החדש הם לי ברין, אביב בן זקרי, נעה שרף מילר וליה רוזנפלד. ארבעתם עובדים כיום במשרד, שימשו כמנהלי לקוחות בשנתיים האחרונות ועל רקע מינויים לתפקיד יהפכו גם לחברי הנהלה. 

לי ברין, בעלת 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, בתחום ניהול לקוח, התחילה את דרכה במקאן שם טיפלה במותג סלולר וממנו עברה לבאומן לפני 8 שנים. נעה שרף מילר עובדת בבאומן ב-8 השנים האחרונות. היא החלה את דרכה כתקציבאית במשרד ובשנותיה האחרונות שימשה כסופרוויזר ובין השאר טיפלה בלקוחות אסטרטגיים של המשרד כגון סופר פארם, ישראכרט ושטראוס. 

מימין: נעה שרף מילר, אביב בן זיקרי, לי ברין וליה רוזנפלד

ליה רוזנפלד אף היא מוותיקות באומן והחלה את דרכה במשרד לפני 7.5 שנים. לאחר כשנתיים עברה ללקוח המשרד סופר-פארם (שבו טיפלה כשהייתה בבאומן) לתפקיד מנהלת פרסום בו שימשה למשך 4.5 שנים שבהן טיפלה בשפה התקשורתית של המותג במקביל לשפה התקשורתית של המותג הפרטי 'לייף'. לפני כשנה שבה לבאומן והחלה לטפל בתקציב שטראוס. 

בן זיקרי החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-10 שנים כתקציבאי בשלמור אבנון עמיחי (שהפך ל-y&r ולאחר מכן סגר את שעריו בישראל). ב-2016 הצטרף לבאומן בר ריבנאי ובדרך עבר גם בגפן טים ופובליסיס. במרוצת השנים טיפל בתקציבי טורנדו, שטראוס, דלק מוטורס, אסם ועוד. 

מוסקל שבעצמו צמח מעולמות השיווק וניהול הלקוח אומר לאייס: "המינוי הוא חלק מהאני מאמין של המשרד לקדם מנהלים מבפנים. זה מהלך טבעי לאור תרומתם בשנים האחרונות בתחום ניהול הלקוחות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הנושא כבר עבר לעיתונות - בן תתכונן (ל"ת)
    יעל 28/10/2018 17:31
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בן זה לא יוסי :( (ל"ת)
    רוני 24/10/2018 07:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אקס קולגה לקוחה 13/10/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    איש חכם ואינטילגנט ועם זאת מייצג הרבה מהמחלות של משרדי פרסום כיום - שורת הרווח בלבד לנגד עיניו לא טובת הלקוח, לא אינטגריטי, וגם לא הרעיון הפרסומי הקריאיטיב הכי יצירתי...דורסני וחלקלק בחזקת מחבק ודוקר. שומרת מרחק ומאחלת בהצלחה לעמיתיו החדשים.
  • 4.
    זילות של התפקיד סמנכ"ל (ל"ת)
    ישראלי מצוי 12/10/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שמכיר 12/10/2018 06:46
    הגב לתגובה זו
    בן תותח. רציני, חכם ובנאדם. לי ונעה מהממות - בהצלחה!
  • 2.
    ברגע שיכנס עיתונאי לבאומן בר - הכל יתהפך (ל"ת)
    אורן 11/10/2018 17:15
    הגב לתגובה זו
  • שרק ישאלו את מחזיקת תיק דלק (ל"ת)
    ענת 28/10/2018 14:09
    הגב לתגובה זו
  • כל כך נכון (ל"ת)
    מיכל 28/10/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמו הפטרון שלו לשעבר ריצ'י- ממנה לסמנכ"ל כל זב חוטם (ל"ת)
    עמית פרסמן 11/10/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.