בן מוסקל
צילום: אורי חסון

בן מוסקל בונה כוורת בבאומן: ממנה 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים

יוסי לובטון זז לתפקיד המנכ"ל והיו"ר של פובליסיס ישראל ובמקביל מוסקל מתחיל את תפקידו כמנכ"ל באומן עם מינוי 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים שצמחו כולם בתוך המשרד
משה בנימין | (9)

השבוע נערכה במשרדי באומן בר ריבנאי מסיבת "פרידה חגיגית" מיוסי לובטון ודורית גוילי. לובטון וגוילי לא פורשים כמובן, אבל במובן מסוים מסיימים את דרכם בבאומן ומתחילים רשמית בתפקידם הרוחבי בהנהלת פובליסיס ישראל - לובטון כמנכ"ל ויו"ר הקבוצה וגוילי כסמנכ"ל פעילות הקבוצה.

במקביל למעבר לובטון לראש הפירמידה, בן מוסקל (ששימש כמשנה למנכ"ל) נכנס לתפקיד המנכ"ל בבאומן ובימים אלו מתחיל לבנות את הכוורת הניהולית סביבו עם מינויים של 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים. 

לאייס נודע כי ה-4 שנכנסים לתפקידם החדש הם לי ברין, אביב בן זקרי, נעה שרף מילר וליה רוזנפלד. ארבעתם עובדים כיום במשרד, שימשו כמנהלי לקוחות בשנתיים האחרונות ועל רקע מינויים לתפקיד יהפכו גם לחברי הנהלה. 

לי ברין, בעלת 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, בתחום ניהול לקוח, התחילה את דרכה במקאן שם טיפלה במותג סלולר וממנו עברה לבאומן לפני 8 שנים. נעה שרף מילר עובדת בבאומן ב-8 השנים האחרונות. היא החלה את דרכה כתקציבאית במשרד ובשנותיה האחרונות שימשה כסופרוויזר ובין השאר טיפלה בלקוחות אסטרטגיים של המשרד כגון סופר פארם, ישראכרט ושטראוס. 

מימין: נעה שרף מילר, אביב בן זיקרי, לי ברין וליה רוזנפלד

ליה רוזנפלד אף היא מוותיקות באומן והחלה את דרכה במשרד לפני 7.5 שנים. לאחר כשנתיים עברה ללקוח המשרד סופר-פארם (שבו טיפלה כשהייתה בבאומן) לתפקיד מנהלת פרסום בו שימשה למשך 4.5 שנים שבהן טיפלה בשפה התקשורתית של המותג במקביל לשפה התקשורתית של המותג הפרטי 'לייף'. לפני כשנה שבה לבאומן והחלה לטפל בתקציב שטראוס. 

בן זיקרי החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-10 שנים כתקציבאי בשלמור אבנון עמיחי (שהפך ל-y&r ולאחר מכן סגר את שעריו בישראל). ב-2016 הצטרף לבאומן בר ריבנאי ובדרך עבר גם בגפן טים ופובליסיס. במרוצת השנים טיפל בתקציבי טורנדו, שטראוס, דלק מוטורס, אסם ועוד. 

מוסקל שבעצמו צמח מעולמות השיווק וניהול הלקוח אומר לאייס: "המינוי הוא חלק מהאני מאמין של המשרד לקדם מנהלים מבפנים. זה מהלך טבעי לאור תרומתם בשנים האחרונות בתחום ניהול הלקוחות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הנושא כבר עבר לעיתונות - בן תתכונן (ל"ת)
    יעל 28/10/2018 17:31
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בן זה לא יוסי :( (ל"ת)
    רוני 24/10/2018 07:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אקס קולגה לקוחה 13/10/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    איש חכם ואינטילגנט ועם זאת מייצג הרבה מהמחלות של משרדי פרסום כיום - שורת הרווח בלבד לנגד עיניו לא טובת הלקוח, לא אינטגריטי, וגם לא הרעיון הפרסומי הקריאיטיב הכי יצירתי...דורסני וחלקלק בחזקת מחבק ודוקר. שומרת מרחק ומאחלת בהצלחה לעמיתיו החדשים.
  • 4.
    זילות של התפקיד סמנכ"ל (ל"ת)
    ישראלי מצוי 12/10/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שמכיר 12/10/2018 06:46
    הגב לתגובה זו
    בן תותח. רציני, חכם ובנאדם. לי ונעה מהממות - בהצלחה!
  • 2.
    ברגע שיכנס עיתונאי לבאומן בר - הכל יתהפך (ל"ת)
    אורן 11/10/2018 17:15
    הגב לתגובה זו
  • שרק ישאלו את מחזיקת תיק דלק (ל"ת)
    ענת 28/10/2018 14:09
    הגב לתגובה זו
  • כל כך נכון (ל"ת)
    מיכל 28/10/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמו הפטרון שלו לשעבר ריצ'י- ממנה לסמנכ"ל כל זב חוטם (ל"ת)
    עמית פרסמן 11/10/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.