
צילום: יח"צ
ניתוח קמפיין
למרות שפרסומת 'המקצוענים' קצת מרגיזה - התובנה מדויקת והמסר חד
ברמה הפונקציונלית אין פה שום בשורה כי את האתר השקוף עם מנוע ההמלצות והסינון שמקדם אותך - המציאו מזמן. מה שהופך את הפרסומת למעניינת ובולטת זה פוקוס לא על המוצר והאתר אלא על התועלת הרגשית והערכית של המשתמש
שבוע ימים הופיעה גילה אלמגור בטיזר באתרים בעלי טראפיק כבד כגון ynet ועוד, כשהיא אוחזת זית והכותרת אומרת: "נשארתי עם הזית ביד".
בתור אחת שלרוב מחפשת את האיקס בצד שמאל למעלה כדי לסגור את חלון הפרסומת ולהגיע כבר לתוכן שאותו אני מחפשת, אני מודה שהסתקרנתי ולחצתי על גילה אבל כלום לא קרה. הבנתי שאני ממולכדת בטיזר כמו שטיזר אמור למלכד אותי. במשך מספר ימים המשכתי ללחוץ לשווא עד שזה הגיע. המשפט שנופל כמובן על משפט מאד בוטה סקרן אותי והאסוציאציות הלכו לכמה כיוונים - דברים שקשורים לזיתים ודברים שקשורים לגילה אלמגור.
כמובן שאילו הייתי מוצאת את עצמי בפרסומת למזון או שמן, הייתי מתאכזבת. מסתבר שמדובר בדברים שקשורים לגילה אלמגור, וגילה אלמגור קשורה לזכויות ומודעות חברתית, במיוחד בשנים האחרונות.
- 18.אני 07/08/2016 09:26הגב לתגובה זולא סתם לא התייחסת לבדיחה של הזית. עטפת את הביקורת במילים כמו ״אסטרטגיה״ ו״חברתי״, אבל הדרך יקירתי, הדרך- אני פרסומאית וממש לא מתחסדת. מאחורי קמפיינים למכביר ובאזז ובלאגן - הכל סבבה. אבל פרובוקציה לשם פרובוקציה? שגילה אלמגור בפריים טיים תגיד ״השארת אותי עם הזית ביד״ וזה יעבור לסדר היום? no, no, no (ולא - לא יבוא כאן yes בסוף...) פשוט נמוך ומבזה - במיוחד לגילה אלמגור - הגברת הראשונה של... של מה בעצם? סתם מביך ורדוד. סתם באזזז ואם זה חזות הכל - אז חבל.
- 17.אחד העם 05/08/2016 12:48הגב לתגובה זופרסומת דוחה. גילה גם דוחה. זקנתה מביישת את נעורה. מצד שני בנעוריה היתה מלכת/זונת הכביש. ואגב - אתר מידרג הרבה יותר אמין אם אני מחפש שרברב או שיפוצניק.
- 16.פרסומת מעולה! די לצדקנות! מי לא קילל כשעבדו עליו.... (ל"ת)susu 04/08/2016 23:22הגב לתגובה זו
- 15.האמיתי 04/08/2016 08:48הגב לתגובה זוונכון שעל פניו הקמפיין "הצליח", אבל מה בסוף נזכר מהמותג? משחק מילים על זין?
- 14.ירון 04/08/2016 01:13הגב לתגובה זוממש יונה עם עלה של זית (בשיכול אותיות זה נשמע טוב יותר)
- 13.בעיקר מעורר רחמים (ל"ת)רונית 03/08/2016 19:20הגב לתגובה זו
- 12.זוזו 03/08/2016 18:44הגב לתגובה זואם אתם חושבים שכל בעלי המקצוע רמאים. תשארו אתם עם הז** ביד.
- 11.הכלבים 03/08/2016 16:36הגב לתגובה זווהשיירה עוברת. אחלה קמפיין מסכים עם עטרה
- 10.אוחנה 03/08/2016 16:13הגב לתגובה זועלבון לאינטיליגנציה, לגילה ובכלל. גימיק שאולי עשה רעש, אבל ממש לא גרם לי לרצות להיכנס לדף שלהם.
- 9.בית השיטה 03/08/2016 15:11הגב לתגובה זועושה פח בכוונה כי זה הכי קל והכי מכניס. עוד מעט יעשו קייס לפסטיבל יס פלנט בראשון ויזכו בזית פלטינום
- 8.בהחלט מסכים 03/08/2016 14:59הגב לתגובה זומסכים עם כל מילה, עשה יופי של באז ועבודה
- 7.נועה 03/08/2016 13:16הגב לתגובה זוזה שאף אחד לא נשאר אדיש זה עבד!!!!
- 6.פרובוקציה 03/08/2016 11:38הגב לתגובה זופרובוקציה לשם הפרובוקציה! רע, עלוב, נמוך ומבזה את הענף ואת גילה. אבוי לפרסום כזה, אבוי לפרסומאי שמציע ועושה כזה ואבוי למבקר שנותן לגיטימציה ומשבח את זה. זה לא יותר ולא פחות מביזיון!
- גילה 03/08/2016 16:39הגב לתגובה זותכלס זה באמת יושב על תובנה אמיתית. על מי תסמוך? על החברים שלך בפייסבוק? על המלצה של מישהו שקיבל פעם שירות טוב ולכן מספר על השיפוצניק שלו נפלאות? הם אומרים במפורש שהם לוקחים אחריות. יופי של פיצוח קריאטיבי. גם גילה זו יציאה , למרות הביקורת שאני מסכים עם חלק ממנה
- 5.מנץ' מעופפים כמו פרפר ועוקצים כמו דבורה (ל"ת)מוחמד עלי 03/08/2016 11:12הגב לתגובה זו
- עוקצים אולי כמו עזר וייצמן עם סקסיזם של זקנים (ל"ת)קריאייטיב מיידל'ה 03/08/2016 17:52הגב לתגובה זו
- 4.קפטן קריאייטיב 03/08/2016 11:05הגב לתגובה זוגרוע כמו כל החרא שאתם עושים. מדינה פח. רעיונות פח. לקוחות פח. אנשי קריאייטיב גרועים. תמותו.
- קפטנית אנושית 04/08/2016 10:46הגב לתגובה זובתסכול ומירמור. חבל !
- 3.רון 03/08/2016 10:56הגב לתגובה זואי אפשר להתווכח עם הבאזז והחשיפה שהקמפיין קיבל אפשר להתווכח על הרבה דברים , אבל שורה תחתונה זה העביר את המסר
- 2.התקשרו מהנייטיז בקשו את הבדיחה של הזית חזרה (ל"ת)מנצ אתם יכולים יותר 03/08/2016 10:36הגב לתגובה זו
- סקסיסטי ומיושן כמו טלפון קווי (ל"ת)מנצ אתם יכולים יותר 03/08/2016 15:03הגב לתגובה זו
- 1.שחר 03/08/2016 10:30הגב לתגובה זוהבשורה של אתר המקצוענים היא מוקד הגישור שעוזר ללקוחות שמשתמשים באתר להתמודד עם קשיים ומחלוקות מול בעלי המקצוע ובכך חוסך הרבה עוגמת נפש ושנים של הליכים משפטיים. בקרה וחוות דעת זה יפה וחשוב אבל מוקד הגישור הוא השירות החשוב, הייחודי והיעיל עבור כל הצדדים .
- וואלה 04/08/2016 11:39הגב לתגובה זועל ההגנה שסיפקת למותג שלך ועל נאמנות ארוכת השנים שלך. קבל עט מוזהב.
- שחר תגובה עניינית ונכונה. תודה על קול הגיוני! (ל"ת)יפית 04/08/2016 10:47הגב לתגובה זו
- טל 03/08/2016 22:47הגב לתגובה זועד כמה אפשר לסמוך על נותני השירות שמפורסמים באתר?