
מילקי מהפנט: רועי כפרי לוקח את המרושעות המצחיקה של המותג למקום חדש ורענן
אחרי שנים רבות של שמירה אדוקה על הגחלת, מופיע אייטם שלא ברור אם הוא הבלחה חד פעמית או סנונית של שינוי. בכל מקרה יש בו שינוי מהותי לגבי האופן שבו מילקי משפיע עלינו. שנים שמילקי "הוציא" את השפל המאניפולטיבי מתוך כל אחד מאיתנו. הילד הרע. מילקי גרם לנו לתעדף אותו על פני חברים ובני זוג וטלטל את סדר העדיפויות שלנו, ולו לרגע, עד כדי פגיעה בערכים ובמוסר. זה היה תמיד מצחיק ומוגזם והדגיש את האיכות הכה - מפנקת של המוצר. בסרטון ויראלי חדש מקבל מילקי, שמגיע הפעם בדמות מילקי mousse, תפקיד חדש. מילקי מהפנט את כל מי שעובר לידו באופן מפתיע על ידי הטקסט השיווקי המוצמד לו. הקרבן מתנתק מהמציאות, נשאב לאסוציאציות מהעבר וזה חזק ממנו כי זה קורה לכולם. רועי כפרי נלכד על ידי הטקסט שעל המוצר ומתחיל להתנהג כמו אדם מהופנט. זה מצחיק כי הסינר הקטן המצורף למוצר הוא לרוב הקטע הפחות משמעותי של הפרסום והשיווק. הוא גם כתוב בלשון קיטשית ומוגזמת ואפילו המונית, ובעיקר מתחיל ב"ברוכים המתפנקים" המשעשע ומושמע בקול של קריין מתקתק על גבול הפרוורטי. מה שמיוחד זה שרועי כפרי מוציא אותו לחלוטין מהקונטקסט הסתמי שתמיד יש לו, לטקסט הקטן והחנפני הזה, והופך אותו למאסטרפיס. מה אם באמת ניקח ממש ברצינות את הטקסטים הדלוחים על כל האריזות ונציית להם כאילו הם פקודה מגבוה?
כפרי מאבד תפיסת מציאות ועוזב באמת הכל (סל נופל מידיו עם כל המוצרים) ומבצע את פקודות הטקסט. הוא 'שוכח' כל מה שידע על מעדני חלב, עוצם עיניים, נזכר באהבה ראשונה ונכנס יותר ויותר לסצנה. אחריו עוד ועוד אנשים מתמסרים למסע הטוטאלי אל אהבת הילדות שלהם באופן שגובל אם תרצו בסוג של אוטיזם רגעי. כולם חושבים שהקופאית, שברור שנמאס לה כבר מזה, היא היא אהבת הילדות שלהם כי עוד לא התעוררו מהטראנס. והפשט ברור - המוס והקצפת וההשפעה הקיצונית שיש לה עלינו. כל מה שאסור להגיד על אלכוהול נברא כנרטיב לגיטימי דרך מילקי. המרושעות המצחיקה של המותג לא אבדה אבל הסיפור נדד למקום חדש ורענן. מה שנותר זה לקלף לאט את המכסה ולחכות לראות מה הלאה.אושרי כהן מנקה את החופים
כחלק ממהלך עולמי גורף, מצטרפת ישראל ל"2 דקות לנקיון החופים" הממותג #2minute beach clean. בכל מקום מייצרים אדפטציה עם טאלנט מקומי שמעביר את המסר שהוא: הים שם בשבילינו מאז ועד עולם, אבל אנחנו מחזירים לו זבל. אושרי כהן הרים את הכפפה בארצנו, יחד עם עוד רשתות דיג, בקבוקי פלסטיק ופחיות משקה, ויצר את הקליפ היפה הזה שממש עושה חשק לים ומזכיר לנו כמה דברים טובים עושה לנו הים הזה סביב כל עונות השנה. החשק לים מותנה בשמירה על נקיונו. הקליפ לא מאיים עלינו ולא מטיף לנו. פשוט מסביר שבסופו של דבר זה יפגע בנו ואף נותן דוגמא מוחשית - סרטן שאוכל חתיכת פלסטיק שנאכל על ידי דג שנאכל על ידי דג יותר גדול שבסוף מגיע לצלחת שלנו. אכלנו את הפלסטיק שזרקנו בצורה של בקבוק משקה או אולי שקית ניילון. אושרי מרים הכל מהחוף ומתרומם כשהוא לבוש כל פעם אחרת, פעם כגולש ופעם ככדורגלן, ולבסוף בבגד ים נשי כדי להבהיר שהוא לא מדבר רק לגברים. אושרי מבקש מאיתנו לצלם את עצמינו עם הפסולת ולתייג בעמוד הפייסבוק הייעודי. אין פה בשורה פורצת דרך אבל יש פה בהחלט עמידה בפיתוי העז לנזוף ולאכוף. בעיקר משום שהמדיה החברתית כבר לא שייכת לרשויות אלא להמונים ומי שרוצה לדובב את השימוש בה - צריך לדעת לקחת את זה בחשבון ולנהל את המשימה בדיוק משם. הקליפ יפה ולא יומרני ועושה חשק לקחת חלק בשתי דקות לים נקי. הגרסה האנגלית של המהלךקוקה קולה// תראו מה שקש מפוצל אחד יכול לעשות
מהלך דיגיטאלי פשוט אבל חכם נעשה בידי קוקה קולה שמחזירה את 'טעם החיים' לקדמת הבמה. כדי להפיח רגש במותג שכבר שנים רבות מגיש את עצמו דרך המוני בני נוער שרוקדים ומבלים וקופצים ומבטאים שמחה מבויימת, יצרו מניפולציה קטנה אך גדולה - לתת לזרים לשתות בקבוק קוקה קולה בקש מפוצל, ולראות מה באמת קורה. הזרים קובצו בקומבינציות רבות כגון שלישיית גברברים, דתיה וחילונית אשה מבוגרת וגבר צעיר ועוד. את הממש טובים ערכו לקליפ והוכיחו לנו שלחלוק רגע באמת פירושו להתמסר לתחושת אינטימיות על הנעים והפחות נעים שזה מעורר בכולנו. כי כאלה הם הרגעים האמיתיים שלנו, בואו נודה. רגע של קוקה קולה קיבל משמעות קצת יותר עמוקה ופחות המונית מהרגשות המאד מתוסרטים ושטוחים של המותג מזה זמן רב. אהבתי את האורגאניות של הרגעים אפילו שהסיטואציה היתה מתוכננת. כל פעם שלוכדים משהו שאינו סינטטי זה תורם לסיפור המותג ומשאיר אימפקט לא פחות דרמאטי מאשר הסרט הגדול והיקר. תראו מה שקש קטן מפוצל לשניים או שלשה יכול לעשות. השבוע בניתוח- 2.אסטרטגית מיושנת 14/06/2016 13:33הגב לתגובה זוזה לא אחד הסרטים המבריקים שלו
- עטרה 14/06/2016 23:51הגב לתגובה זויש לו הרבה טראש. בעיני זה אחד הטובים בלי קשר לפרסומות. צפיתי כבר שמונה תשע פעמים רק כדי לצחוק
- נעמי 14/06/2016 22:46הגב לתגובה זורן וסטימפי
- 1.מהעסק 14/06/2016 12:38הגב לתגובה זובעייני זה לא רציני

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.