לאחר 17 שנה: סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת ירון גת החליט לפרוש
ירון גת, סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת וחבר הנהלת הזכיינית, הודיע על החלטתו לפרוש מהחברה ולצאת לדרך חדשה. בכך חותם גת 17 שנים בזכיינית ערוץ 2.
גת (45) החל את דרכו ב'קשת' ב-1999 כבמאי במחלקת הפרומו. תוך שנה מונה למנהל קריאייטיב ובעשור האחרון שימש כסמנכ"ל הפרומו והקידום, כאשר במסגרת זו היה אחראי על ניהול, בניית ויישום אסטרטגיית הקידום והמיתוג.
מחלקת הפרומו של קשת עומדת מאחורי קמפיינים רבים וזכתה בפרסים רבים בתחרות הפרומואים הבינ"ל promaxBDA. היא גם אחראית על בניית מותגי תוכן על המסך, פרסום חוץ מסכי וניהול תחום הרשתות החברתיות. תחת ניהולו של גת, נבנו מותגים וקמפיינים לתכניות הזכיינית - בין היתר לארץ נהדרת, רמזור, האח הגדול, מאסטר שף, מסודרים, חטופים ועוד.
גת היה שותף להחלטות אסטרטגיות במהלכים המרכזיים של קשת בשנים אלו, הרצה מטעם החברה בכנסי PromaxBDA העולמיים והיה שותף בהקמת כנס PromaxBDA המקומי בירושלים המארח בכירים מעולם הקריאייטיב הבינ"ל.
- מי לא ראה אתמול רוקדים עם כוכבים? על המונופול של קשת בשוק הטלוויזיה
- "משקיעים פרטיים מעדיפים AI וסייבר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשנה שעברה אמר בראיון לאייס כי "כל תכנית שאנחנו עושים לה פרומו, מתחילה באיזושהי מחשבה אסטרטגית כדי לדעת איך לקדם אותה בכלל, לאיזה קהל. ואז אתה חופר, מנסה לזקק את הנקודה שהיא הכי נכונה ללכת איתה אל הקהל, וכך אתה בונה בריף ומקים את הקריאייטיב. יש לנו כל מיני בדיקות ואנחנו עושים תוך כדי קמפיין לתכנית. אנחנו מעלים את הרעיונות לרשתות ורואים איזה דיבור נוצר, כך שיש לנו עוד זמן לתקן".
הראיון עם גת ועם אלדד וינברגר, עוד בכיר בקשת שעבר עזב את הזכיינית וחזר לעולם הפרסום, התקיים לקראת כנס Promax בירושלים שנערך בשנה שעברה יממה לפני הבחירות הדרמתיות בהן זכה ראש הממשלה בנימין נתניהו בגדול. "מה שקרה בבחירות האלה היה השתוללות, כולם סימנו לעצמם שהם רוצים להיות ויראליים ובמקום להתעסק בפוליטיקה, מתעסקים בצחוקים ובדאחקות - מי ביותר הצלחה ומי בפחות", אמר גת לאייס. "אין ספק שזירת התעמולה שפעם הייתה תשדירי הבחירות שכבר לא מעניינים את האנשים, הפכה להיות פייסבוק וביוטיוב, ולשם הולך הרבה כסף".
בהודעת קשת לתקשורת מהיום, אמר גת כי "בתום 17 שנה, אחרי לבטים רבים, חשש והתרגשות רבה, החלטתי לצאת ולבדוק מה יש שם מעבר לקשת... היתה זאת זכות גדולה שאינה מובנת מאליה, להיות חלק מקשת". לדבריו, "לפני כמה שנים ביקר בקשת האוורד גורדון. אני הצקתי לו בשאלות על באפי והוא דיבר איתי על אבי ניר. הוא הגדיר את אבי כ- force of nature ואין הגדרה מדויקת מזו. אז לתופעת הטבע שנקראת אבי ניר - תודה על האמון שנתת בי במשך השנים, שלא הפסקת לדרבן ולדחוף אותנו ללכת רחוק יותר, לפרוץ דרכים חדשות ויצירתיות ללא פחד, שגרמת לי להבין שאין דבר שאי אפשר להשיג ושדאגת שלא יהיה אפילו רגע אחד משעמם. ויותר מכל לאנשים היקרים במחלקת הפרומו - חבורה שרק מי שעבר בה לאורך השנים יכול להבין עד כמה היא נדירה".
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר כי "ירון העניק לנו את אחת המתנות הכי חשובות לקשת - מקוריות ויופי. כארגון טלוויזיה ותוכן, אנחנו שואפים למשוך צופים רבים למסך, אך לא פחות חשוב לנו, לעשות זאת באופן יצירתי ומרהיב. ירון כיוצר ומנהל עשה זאת יום יום בכישרון רב. בשם כולנו, חברים ושותפים לדרך, אני מאחל לירון הצלחה רבה בהמשך דרכו".
- 1.איזה כיף למי שיקבל אותו (ל"ת)יעל 22/05/2016 21:42הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
