טל פרידמן
צילום: ערוץ 10
רייטינג

הכל אבוד: 5.5% לטל פרידמן - רייטינג הפריים הנמוך ביותר של ערוץ 10 מזה חודשים

כבר 5 חודשים שהפריים של 10 לא הגיע לנתון נמוך כ"כ של 5.5%, עד אתמול ובגלל 'הכל אבוד'. מנגד, 'אבודים' סגרה עונה עם 28.4%, רק 6.3% לכדורגל
אלכסנדר כץ | (16)

תכנית הראיונות של טל פרידמן מתקשה להתמודד, בין היתר עם  התחרות בערוץ 2. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכל אבוד (ערוץ 10) צנחה מ-7.3% ל-5.5% (לפני שבועיים: 8.8%), והביאה לערוץ את נתון הפריים-טיים הנמוך ביותר שלו ב-5 החודשים האחרונים.

מנגד, אבודים (רשת, ערוץ 2) סיימה עונה עם 28.4%, וממוצע עונתי של 26.7%. משחק ליגת העל בכדורגל בין הפועל באר שבע נגד בני יהודה (ערוץ 1) הסתפק ב-6.3%, נמוך מהממוצע העונתי שנרשם עד המחזור הנוכחי – של 9.2%, ונמוך משמעותית מהרייטינג של המשחק בשבוע שעבר שקיבל 9.9%.

 

אגב, בשוק הטלוויזיה מעריכים כי הכדורגל ו'הכל אבוד' מתמודדים על אותו קהל – המאופיין כגברי, ולמרות זאת, 2 המשדרים האלה נחתכו בשבוע אחד ב-5 נקודות רייטינג.

 

בלתי נראה (רשת, ערוץ 2) קיבלה 16.1%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניב 7.8%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 5.6%, שידור חוזר של הסדרה ישראל (ערוץ 10) זכה ב-5.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) ניפקה 6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 5.6%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.2%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 7.5% ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 3.4% נאים.

  

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.9% עם פיק של 30% בעת שידור התחקיר על המזון ביריד האוכל בשרונה, מול 9.4% בלבד ל'חדשות 10' ו-5% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .
  • 14.
    הגיוני 23/02/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    אני באמת מנסה להבין מי הגאון המטורף שאמר "ווי טל פרידמן! זה מה שצריכים עכשיו..." ההומור נמוך, סקסיסטי מעליב כל אישה באשר היא אישה, המנחה לחוץ ונירוטי לפרקים רבים נראה כאילו הוא לא במציאות אותה כולנו חולקים ובעיקר תאכלס, פשוט לא מצחיק, לרוב ממש מביך. אני מתקשה להאמין שזה הדבר הטוב ביותר שיש לערוץ 10 להציע, אם זה המצב: כולם הבייתה!
  • 13.
    14.5% הפרש בין חדשות 2 ל 10 ולא ביום של הישרדות (ל"ת)
    ירדן 23/02/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    צפיתי פעם אחת בלבד 23/02/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    אנשים אינטליגנטיים שמחפשים אקטואליה, תחקיר, דוקומנטרי וגם סאטירה. לא עוד תכנית ארוח א-לא ערוץ 1 בשנות ה-90.
  • 11.
    טליק 23/02/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 סוסים מתים בתכנית אחת
  • 10.
    תוכנית גרועה פשוט (ל"ת)
    טל פרידמן תחזור לארץ 23/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    פשוט ביזיון , תת רמה וזילזול בצופים ..פליטות פה מביכות של המגיש .. (ל"ת)
    רענן 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ההוא מלמטה 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    מי שחשב שזה יכול לייצר רייטינג צריך להתפטר ופרדימן צריך להבין שלבד הוא לא מחזיק. בימיו הטובים הוא היה סייד קיק ולא יותר
  • 7.
    אורן 23/02/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    חבל שכל כשרון , הולך לאיבוד בתכניות אוויליות. זה מתייחס לשני הערוצים ולתכניות נוספות כמו של גורי אלפי ואסף הראל. מספיק העמיסו עלינו תכניות ריאליטי, גם אין ספור תוכניות אירוח?
  • 6.
    הגולש 23/02/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    וגם התוכניות: איזה גועל, האחרון שיכבה את האור,הכל רע, אין אור בקצה המנהרה, הכל חושךועוד
  • 5.
    תוכנית פשוט גרועה (ל"ת)
    להוריד מהמסך 23/02/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תמי 23/02/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    התכנית עומדת ברמה מאוד נמוכה . בארץ נהדרת עוד טל פרידמן היה לא רע . אבל בהעול אבוד נורא ואיום .
  • 3.
    מתעניין 23/02/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    תוכנית תת רמה זלזול אדיר בצופים
  • 2.
    אני 23/02/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    זה בגלל טל פרידמן. פשוט מאוס ולא מצחיק בכלל.
  • 1.
    סתם תוכנית והמגיש סתם טרחן ...והיפר אקטיב (ל"ת)
    חזי תקשורת חכמה 23/02/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
  • משה 23/02/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך נותנים לאחד כזה תוכנית מי שהחליט על זה כנראה צריך אישפוז לפני המגיש
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.