טל פרידמן
צילום: ערוץ 10
רייטינג

הכל אבוד: 5.5% לטל פרידמן - רייטינג הפריים הנמוך ביותר של ערוץ 10 מזה חודשים

כבר 5 חודשים שהפריים של 10 לא הגיע לנתון נמוך כ"כ של 5.5%, עד אתמול ובגלל 'הכל אבוד'. מנגד, 'אבודים' סגרה עונה עם 28.4%, רק 6.3% לכדורגל
אלכסנדר כץ | (16)

תכנית הראיונות של טל פרידמן מתקשה להתמודד, בין היתר עם  התחרות בערוץ 2. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכל אבוד (ערוץ 10) צנחה מ-7.3% ל-5.5% (לפני שבועיים: 8.8%), והביאה לערוץ את נתון הפריים-טיים הנמוך ביותר שלו ב-5 החודשים האחרונים.

מנגד, אבודים (רשת, ערוץ 2) סיימה עונה עם 28.4%, וממוצע עונתי של 26.7%. משחק ליגת העל בכדורגל בין הפועל באר שבע נגד בני יהודה (ערוץ 1) הסתפק ב-6.3%, נמוך מהממוצע העונתי שנרשם עד המחזור הנוכחי – של 9.2%, ונמוך משמעותית מהרייטינג של המשחק בשבוע שעבר שקיבל 9.9%.

 

אגב, בשוק הטלוויזיה מעריכים כי הכדורגל ו'הכל אבוד' מתמודדים על אותו קהל – המאופיין כגברי, ולמרות זאת, 2 המשדרים האלה נחתכו בשבוע אחד ב-5 נקודות רייטינג.

 

בלתי נראה (רשת, ערוץ 2) קיבלה 16.1%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניב 7.8%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 5.6%, שידור חוזר של הסדרה ישראל (ערוץ 10) זכה ב-5.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) ניפקה 6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 5.6%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.2%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 7.5% ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 3.4% נאים.

  

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.9% עם פיק של 30% בעת שידור התחקיר על המזון ביריד האוכל בשרונה, מול 9.4% בלבד ל'חדשות 10' ו-5% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .
  • 14.
    הגיוני 23/02/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    אני באמת מנסה להבין מי הגאון המטורף שאמר "ווי טל פרידמן! זה מה שצריכים עכשיו..." ההומור נמוך, סקסיסטי מעליב כל אישה באשר היא אישה, המנחה לחוץ ונירוטי לפרקים רבים נראה כאילו הוא לא במציאות אותה כולנו חולקים ובעיקר תאכלס, פשוט לא מצחיק, לרוב ממש מביך. אני מתקשה להאמין שזה הדבר הטוב ביותר שיש לערוץ 10 להציע, אם זה המצב: כולם הבייתה!
  • 13.
    14.5% הפרש בין חדשות 2 ל 10 ולא ביום של הישרדות (ל"ת)
    ירדן 23/02/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    צפיתי פעם אחת בלבד 23/02/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    אנשים אינטליגנטיים שמחפשים אקטואליה, תחקיר, דוקומנטרי וגם סאטירה. לא עוד תכנית ארוח א-לא ערוץ 1 בשנות ה-90.
  • 11.
    טליק 23/02/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 סוסים מתים בתכנית אחת
  • 10.
    תוכנית גרועה פשוט (ל"ת)
    טל פרידמן תחזור לארץ 23/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    פשוט ביזיון , תת רמה וזילזול בצופים ..פליטות פה מביכות של המגיש .. (ל"ת)
    רענן 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ההוא מלמטה 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    מי שחשב שזה יכול לייצר רייטינג צריך להתפטר ופרדימן צריך להבין שלבד הוא לא מחזיק. בימיו הטובים הוא היה סייד קיק ולא יותר
  • 7.
    אורן 23/02/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    חבל שכל כשרון , הולך לאיבוד בתכניות אוויליות. זה מתייחס לשני הערוצים ולתכניות נוספות כמו של גורי אלפי ואסף הראל. מספיק העמיסו עלינו תכניות ריאליטי, גם אין ספור תוכניות אירוח?
  • 6.
    הגולש 23/02/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    וגם התוכניות: איזה גועל, האחרון שיכבה את האור,הכל רע, אין אור בקצה המנהרה, הכל חושךועוד
  • 5.
    תוכנית פשוט גרועה (ל"ת)
    להוריד מהמסך 23/02/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תמי 23/02/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    התכנית עומדת ברמה מאוד נמוכה . בארץ נהדרת עוד טל פרידמן היה לא רע . אבל בהעול אבוד נורא ואיום .
  • 3.
    מתעניין 23/02/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    תוכנית תת רמה זלזול אדיר בצופים
  • 2.
    אני 23/02/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    זה בגלל טל פרידמן. פשוט מאוס ולא מצחיק בכלל.
  • 1.
    סתם תוכנית והמגיש סתם טרחן ...והיפר אקטיב (ל"ת)
    חזי תקשורת חכמה 23/02/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
  • משה 23/02/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך נותנים לאחד כזה תוכנית מי שהחליט על זה כנראה צריך אישפוז לפני המגיש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.