טל פרידמן
צילום: ערוץ 10
רייטינג

הכל אבוד: 5.5% לטל פרידמן - רייטינג הפריים הנמוך ביותר של ערוץ 10 מזה חודשים

כבר 5 חודשים שהפריים של 10 לא הגיע לנתון נמוך כ"כ של 5.5%, עד אתמול ובגלל 'הכל אבוד'. מנגד, 'אבודים' סגרה עונה עם 28.4%, רק 6.3% לכדורגל
אלכסנדר כץ | (16)

תכנית הראיונות של טל פרידמן מתקשה להתמודד, בין היתר עם  התחרות בערוץ 2. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכל אבוד (ערוץ 10) צנחה מ-7.3% ל-5.5% (לפני שבועיים: 8.8%), והביאה לערוץ את נתון הפריים-טיים הנמוך ביותר שלו ב-5 החודשים האחרונים.

מנגד, אבודים (רשת, ערוץ 2) סיימה עונה עם 28.4%, וממוצע עונתי של 26.7%. משחק ליגת העל בכדורגל בין הפועל באר שבע נגד בני יהודה (ערוץ 1) הסתפק ב-6.3%, נמוך מהממוצע העונתי שנרשם עד המחזור הנוכחי – של 9.2%, ונמוך משמעותית מהרייטינג של המשחק בשבוע שעבר שקיבל 9.9%.

 

אגב, בשוק הטלוויזיה מעריכים כי הכדורגל ו'הכל אבוד' מתמודדים על אותו קהל – המאופיין כגברי, ולמרות זאת, 2 המשדרים האלה נחתכו בשבוע אחד ב-5 נקודות רייטינג.

 

בלתי נראה (רשת, ערוץ 2) קיבלה 16.1%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניב 7.8%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 5.6%, שידור חוזר של הסדרה ישראל (ערוץ 10) זכה ב-5.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) ניפקה 6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 5.6%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.2%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 7.5% ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 3.4% נאים.

  

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.9% עם פיק של 30% בעת שידור התחקיר על המזון ביריד האוכל בשרונה, מול 9.4% בלבד ל'חדשות 10' ו-5% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .
  • 14.
    הגיוני 23/02/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    אני באמת מנסה להבין מי הגאון המטורף שאמר "ווי טל פרידמן! זה מה שצריכים עכשיו..." ההומור נמוך, סקסיסטי מעליב כל אישה באשר היא אישה, המנחה לחוץ ונירוטי לפרקים רבים נראה כאילו הוא לא במציאות אותה כולנו חולקים ובעיקר תאכלס, פשוט לא מצחיק, לרוב ממש מביך. אני מתקשה להאמין שזה הדבר הטוב ביותר שיש לערוץ 10 להציע, אם זה המצב: כולם הבייתה!
  • 13.
    14.5% הפרש בין חדשות 2 ל 10 ולא ביום של הישרדות (ל"ת)
    ירדן 23/02/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    צפיתי פעם אחת בלבד 23/02/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    אנשים אינטליגנטיים שמחפשים אקטואליה, תחקיר, דוקומנטרי וגם סאטירה. לא עוד תכנית ארוח א-לא ערוץ 1 בשנות ה-90.
  • 11.
    טליק 23/02/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 סוסים מתים בתכנית אחת
  • 10.
    תוכנית גרועה פשוט (ל"ת)
    טל פרידמן תחזור לארץ 23/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    פשוט ביזיון , תת רמה וזילזול בצופים ..פליטות פה מביכות של המגיש .. (ל"ת)
    רענן 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ההוא מלמטה 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    מי שחשב שזה יכול לייצר רייטינג צריך להתפטר ופרדימן צריך להבין שלבד הוא לא מחזיק. בימיו הטובים הוא היה סייד קיק ולא יותר
  • 7.
    אורן 23/02/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    חבל שכל כשרון , הולך לאיבוד בתכניות אוויליות. זה מתייחס לשני הערוצים ולתכניות נוספות כמו של גורי אלפי ואסף הראל. מספיק העמיסו עלינו תכניות ריאליטי, גם אין ספור תוכניות אירוח?
  • 6.
    הגולש 23/02/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    וגם התוכניות: איזה גועל, האחרון שיכבה את האור,הכל רע, אין אור בקצה המנהרה, הכל חושךועוד
  • 5.
    תוכנית פשוט גרועה (ל"ת)
    להוריד מהמסך 23/02/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תמי 23/02/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    התכנית עומדת ברמה מאוד נמוכה . בארץ נהדרת עוד טל פרידמן היה לא רע . אבל בהעול אבוד נורא ואיום .
  • 3.
    מתעניין 23/02/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    תוכנית תת רמה זלזול אדיר בצופים
  • 2.
    אני 23/02/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    זה בגלל טל פרידמן. פשוט מאוס ולא מצחיק בכלל.
  • 1.
    סתם תוכנית והמגיש סתם טרחן ...והיפר אקטיב (ל"ת)
    חזי תקשורת חכמה 23/02/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
  • משה 23/02/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך נותנים לאחד כזה תוכנית מי שהחליט על זה כנראה צריך אישפוז לפני המגיש
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״