טל פרידמן
צילום: ערוץ 10
רייטינג

הכל אבוד: 5.5% לטל פרידמן - רייטינג הפריים הנמוך ביותר של ערוץ 10 מזה חודשים

כבר 5 חודשים שהפריים של 10 לא הגיע לנתון נמוך כ"כ של 5.5%, עד אתמול ובגלל 'הכל אבוד'. מנגד, 'אבודים' סגרה עונה עם 28.4%, רק 6.3% לכדורגל
אלכסנדר כץ | (16)

תכנית הראיונות של טל פרידמן מתקשה להתמודד, בין היתר עם  התחרות בערוץ 2. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכל אבוד (ערוץ 10) צנחה מ-7.3% ל-5.5% (לפני שבועיים: 8.8%), והביאה לערוץ את נתון הפריים-טיים הנמוך ביותר שלו ב-5 החודשים האחרונים.

מנגד, אבודים (רשת, ערוץ 2) סיימה עונה עם 28.4%, וממוצע עונתי של 26.7%. משחק ליגת העל בכדורגל בין הפועל באר שבע נגד בני יהודה (ערוץ 1) הסתפק ב-6.3%, נמוך מהממוצע העונתי שנרשם עד המחזור הנוכחי – של 9.2%, ונמוך משמעותית מהרייטינג של המשחק בשבוע שעבר שקיבל 9.9%.

 

אגב, בשוק הטלוויזיה מעריכים כי הכדורגל ו'הכל אבוד' מתמודדים על אותו קהל – המאופיין כגברי, ולמרות זאת, 2 המשדרים האלה נחתכו בשבוע אחד ב-5 נקודות רייטינג.

 

בלתי נראה (רשת, ערוץ 2) קיבלה 16.1%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניב 7.8%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 5.6%, שידור חוזר של הסדרה ישראל (ערוץ 10) זכה ב-5.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) ניפקה 6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 5.6%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.2%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 7.5% ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 3.4% נאים.

  

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.9% עם פיק של 30% בעת שידור התחקיר על המזון ביריד האוכל בשרונה, מול 9.4% בלבד ל'חדשות 10' ו-5% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .
  • 14.
    הגיוני 23/02/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    אני באמת מנסה להבין מי הגאון המטורף שאמר "ווי טל פרידמן! זה מה שצריכים עכשיו..." ההומור נמוך, סקסיסטי מעליב כל אישה באשר היא אישה, המנחה לחוץ ונירוטי לפרקים רבים נראה כאילו הוא לא במציאות אותה כולנו חולקים ובעיקר תאכלס, פשוט לא מצחיק, לרוב ממש מביך. אני מתקשה להאמין שזה הדבר הטוב ביותר שיש לערוץ 10 להציע, אם זה המצב: כולם הבייתה!
  • 13.
    14.5% הפרש בין חדשות 2 ל 10 ולא ביום של הישרדות (ל"ת)
    ירדן 23/02/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    צפיתי פעם אחת בלבד 23/02/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    אנשים אינטליגנטיים שמחפשים אקטואליה, תחקיר, דוקומנטרי וגם סאטירה. לא עוד תכנית ארוח א-לא ערוץ 1 בשנות ה-90.
  • 11.
    טליק 23/02/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 סוסים מתים בתכנית אחת
  • 10.
    תוכנית גרועה פשוט (ל"ת)
    טל פרידמן תחזור לארץ 23/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    פשוט ביזיון , תת רמה וזילזול בצופים ..פליטות פה מביכות של המגיש .. (ל"ת)
    רענן 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ההוא מלמטה 23/02/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    מי שחשב שזה יכול לייצר רייטינג צריך להתפטר ופרדימן צריך להבין שלבד הוא לא מחזיק. בימיו הטובים הוא היה סייד קיק ולא יותר
  • 7.
    אורן 23/02/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    חבל שכל כשרון , הולך לאיבוד בתכניות אוויליות. זה מתייחס לשני הערוצים ולתכניות נוספות כמו של גורי אלפי ואסף הראל. מספיק העמיסו עלינו תכניות ריאליטי, גם אין ספור תוכניות אירוח?
  • 6.
    הגולש 23/02/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    וגם התוכניות: איזה גועל, האחרון שיכבה את האור,הכל רע, אין אור בקצה המנהרה, הכל חושךועוד
  • 5.
    תוכנית פשוט גרועה (ל"ת)
    להוריד מהמסך 23/02/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תמי 23/02/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    התכנית עומדת ברמה מאוד נמוכה . בארץ נהדרת עוד טל פרידמן היה לא רע . אבל בהעול אבוד נורא ואיום .
  • 3.
    מתעניין 23/02/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    תוכנית תת רמה זלזול אדיר בצופים
  • 2.
    אני 23/02/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    זה בגלל טל פרידמן. פשוט מאוס ולא מצחיק בכלל.
  • 1.
    סתם תוכנית והמגיש סתם טרחן ...והיפר אקטיב (ל"ת)
    חזי תקשורת חכמה 23/02/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
  • משה 23/02/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך נותנים לאחד כזה תוכנית מי שהחליט על זה כנראה צריך אישפוז לפני המגיש
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.