אבי הזמר וישראכרט: בדיוק כמו החנות שלך ובדיוק כמו סבתא שלך, כמעט
למעשה, ישראכרט עושים את מה שכולם עושים - מעבירים את העולם ליקום המקביל של האינטרנט. אין לנו ברירה כי לשם העולם הולך. וידו נטויה. בקרוב כל דבר ודבר יהיה מחובר לאינטרנט. מפחיד לחשוב עד כמה נוותר על הפרטיות שלנו כדי להתחבר לכל דבר מכל מקום.
בינתיים המסחר האינטרנטי הוא כמעט אחד הדברים הוותיקים ברשת. הוא לא מהפיכה בזכות עצמו. המהפיכה היא קלות וידידותיות הממשק, שופינג בכמה שפחות קליקים, תשלמו והנה זה מגיע. עיינו ערך מחסני חשמל. 'רקוב' כמה שאין עם מי לריב כי קונים ומקבלים בדיוק מה שקנינו.
מהפיכה נוספת היא קלות וידידותיות הקמת העסק ברשת. אם תרצו - פה יש בשורה עסקית. ישראכרט מציעים לנו לפתוח לחנות קיימת 'סניף' באינטרנט. בסופו של יום זה יהפוך את החנות ה"אמיתית" לסניף של האינטרנט שמגיע כידוע לכל מקום. אנחנו, ה'שמרנים' מפחדים מזה. המהלך הזה פונה אלינו. כן. אתה שם עם החנות הפינתית בפריפריה. אנחנו מדברים גם אליך. האסטרטגיה ברורה - חנות באינטרנט תהפוך אותך מאיזוטרי ואנונימי - לעסק מלבלב שמגיע לכולם. אימפריה, אם תרצו.
- הסלמונלה הגיעה ל'מדד סנטו': כיצד פועלים המותגים הנפגעים ברשת החברתית?
- במקביל למחאת יוקר המחיה: איש השיווק של אוקטובר הוא אלעד רביד משטראוס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקליפ משתמש בהגזמה שמשרתת את הרעיון. ביזנס שהוא לא רלוונטי בעליל: חנות הזויה בנקודה שכוחת אל הקרויה 'מצפה עין נפש'. חרדון באמצע המדבר ומוזיקה של מערבונים. סחורה חסרת ייחוד "מייד אין צ'יינה". הנמשל ברור - נידחות וחוסר מיומנות עיסקית. נקודת הפתיחה - נחיתות משמעותית בסיכויי ההצלחה של העסק.
הרמז ברור - אל תיתן לרגשי הנחיתות לעצור בעדך
השינוי מגיע בדמות הדור הצעיר. הבת של יובל סמו (שרוליק בשבילינו) מעלה בפניו את האופציה לפתוח חנות ברשת, להגיע לכל מקום ולא "להיתקע עם 5000 גוזיות דלמתיות". הכוכב האמיתי של הסיפור הוא קלות הקמת החנות, כל חנות, והאפשרות להמשיך את העסקים וההרגלים. חנות באינטרנט של ישראכרט מאפשרת לך להמשיך מבצעים, משלוחים, סליקה - כל מה שהתרגלת אליו במשך שנים. דרך השאלות הקצת מטומטמות של סמו שהוא שואל את ביתו (ואיך אני אמשיך לעשות פראייר מאנדיי? איך אדאג לסליקה ולמשלוחים?") מסתבר שחנות באינטרנט נותנת לנו לא פחות מאשר חנות ב'חיים'.
אתה ממש לא צריך להיות חיית אינטרנט כדי להקים חנות באינטרנט. הממשק נראה פשוט ומשכנע ומנפץ את הדעה הרווחת ש-e-commerce זה לגיקים גאונים ולא בשביל הקמעונאי הפשוט מהדור הישן.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הקליפ מסתיים בכך שסמו - שמתבייש שהבת שלו נתנה לו עצה עסקית טובה - מתנשא על הבת. 'יום אחד שרוליק ובניו יהיה שלך' מבטיח האב לבת, וכשהיא מתקנת אותו "וביתו" - הוא משיב "כשזה יהיה שלך תעשי עם זה מה שאת רוצה". הרמז ברור - אל תיתן לרגשי הנחיתות לעצור בעדך. ישראכרט יקח אותך לגבהים שלא תאמין שתוכל להגיע אליהם.
פרסומת טובה יושבת על מניע ברור בדיוק כמו סרט או ספר
אבי הזמר והסבתא של אחלה מוכיחים לנו, בדומה למהלך מאסטר שף בובה של לחם, שאנחנו מונעים מאז ומעולם על ידי אותם דברים - אהבה ומשפחה, אבל שיחד עם זאת יש אינספור זוויות לצלם את המוטיבציות והתובנות האלו. אפשר להפגין מקוריות גם בפינה המוכרת. תמיד נרצה להיות גיבורי הבישול של הילדים שלנו. תמיד נתגעגע לטעמים של ילדותנו, וכנראה שלנצח נחפש את הטעמים והריחות במקומות חדשים שהחיים יזמנו לנו. אפשר להגיד את זה באופן קלישאתי, אבל אפשר להפתיע.
אבי הזמר מספר לנו את הדבר הזה דרך מאבק עקוב מדם שהוא מנהל עם סבתא שלו. הוא רוצה שהיא תשחרר את המתכון של המשוויה לא רק כי הוא אוהב את המשוויה שלה. הוא גם רוצה להשתחרר מסבתא. להיות עצמאי. כל עוד הסוד אצל הסבתא - חלק ממנו ממשיך להיות תלוי בה. הוא יחזור שוב ושוב כדי לאכול אצלה את המשוויה. כי זה חזק ממנו.
פרסומת טובה יושבת על מניע ברור בדיוק כמו סרט או ספר. הגעגועים לטעמי הילדות מקבלים טוויסט חדש סביב המאבק על המתכון הסודי ועל החופש לבשל לבד. סבתא לא מוכנה לשחרר את הסוד והיא ממתוגת כ"בונקר". המאמצים לפתות את סבתא באמצעות טיול שורשים במדינה הערבית בה גדלה (מרוקו? מצרים?) עולים בתוהו. לכאן נכנס גיבור חדש בשם אחלה.
אחלה מודים שהם נכנסים אם, ורק אם סבתא "בונקר". אחלה מציעים לנו גם להיות עצמאיים וגם להמשיך להתרפק על העבר. הססמא "בדיוק כמו של סבתא שלך. כמעט" אומרת הכל. אחלה מודים שהם לא כמו של סבתא, אבל כנראה שלא נמצא משהו יותר קרוב מזה בשטח. גם כאן חשוב לומר - לא הרעיון לייצר תבשילי סבתא הוא מקורי, אלא ההומור והצניעות להודות בכך שאין באמת 'ממש כמו סבתא' - הופך את המהלך לחינני ומושך.
בהשראת הסגידה לסבתא מתפתח המהלך למצעד הצדעה לסבתות באשר הן. מצעד חנופה אם תרצו - כי אולי אחת מהן כן תגלה לחלק מאיתנו את המתכונים הסודיים שלה? אחלה מאפשרים לנו להכין לסבתא שלנו קליפ מקורי ומנווט אותנו למיני מחאה נגד סבתות בונקר ששומרות קרוב לחזה את המתכונים שלהן. מהלך תוכן שמעמיק את יחסיו של 'אחלה' עם הציבור הקיים והאפשרי.
- 1.לא מכיר ספתא שהיא בונקר, במיוחד ספתא מזרחית. קמפיין מגניב אבל עם באג (ל"ת)אוהב את באומן, בסט 20/01/2016 12:07הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
