GECIS ההודית הטמיעה מערכת את NICE Perform של נייס

הטמיעה יישום רחב היקף ראשון של המערכת לייעול תהליכי מפתח בחברה ולהגדלת הכנסות. חבילת התוכנה מוטמעת בסביבה מרובת אתרים ותומכת ב-1,400 עמדות
דרור איטח |

נייס מערכות ספקית של פתרונות מתקדמים המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי באינטראקציות, הודיעה היום כי חברת מיקור החוץ ההודית GE Capital International Services (GECIS) מקבוצת GE Capital, הטמיעה יישום רחב היקף ראשון של מערכת ה-NICE Perform לייעול תהליכי מפתח בחברה ולהגדלת הכנסות. חבילת התוכנה מוטמעת בסביבה מרובת אתרים ותומכת ב-1,400 עמדות.

GECIS הינו ארגון לעיבוד מרחוק ובין ספקי השירותים העסקיים הגדולים בהודו. השירותים אותם מציעה החברה כוללים שירותים פיננסיים והנהלת חשבונות, שירותי ביטוח, ניהול אספקה ללקוחות, וניהול שירותי IT. פתרון ה-NICE Perform יחליף מערכת קיימת של חברה מתחרה, תסייע לחברה למצות תהליכי מפתח במלואם, להעלות את איכות השירות ללקוחותיה של GECIS, וכן לשפר את הצלחת נציגי השירות בהשגת יעדי החברה.

ייעול התהליך העסקי על ידי הגדלת שיעורי ההצלחה של נציגי השירות מתאפשרות באמצעות יכולות ניתוח התוכן הרב-ממדיות והייחודיות של פתרון ה-NICE Perform, המבוססות על יכולות מתקדמות כגון איתור מילות מפתח וניתוח רמות רגש במהלך שיחה. רמות גבוהות של דיוק בניתוח תוכן מושגות תודות ליכולות ייחודיות של פתרון ה-NICE Perform לבצע סדרת פעולות מורכבות כגון ניתוח האינטראקציות של הלקוח עם נציג השירות על גבי ערוצים נפרדים וביצוע עיבוד נפרד של כל ערוץ.

הטמעת הפתרון תכלול גם את מערכת ה-Agent Coaching Solution של NICE Perform, אשר באמצעותה יכולים מפקחי נציגי השירות להתאים את חבילות ההדרכה באופן אישי לכל נציג ולקבל משוב מיידי על מנת להביא לאופטימיזציה בזמן אמת של כישורי נציג השירות ויעילות המפקח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה