נייס מרחיבה את ההיצע: הציגה את מערכת NICE Perform eXpress האפשרת צמצום בעלויות
חברת נייס הציגה היום את NICE Perform eXpress, המאפשר הקלטת שיחות לצרכי מענה על דרישות רגולטוריות תוך ייעול בעלויות. המענה תוכנן כדי לענות על הצרכים היחודיים של סניפים באירגונים גדולים, של מוקדי שירות קטנים-בינוניים, חדרי עסקאות ויחידות קצה בארגון. פול הופן, סמנכ"ל מכירות בחברת Advanced Telecommunications, Inc, שהינה שותפה של נייס, אמר, "קיים צורך אדיר בסניפים, מוקדי שירות קטנים ובינוניים ויחידות קצה, כמו גם בחדרי מסחר לפתרון המוצע על-ידי NICE Perform eXpress. אנו נלהבים מכך ש- NICE Perform eXpress, באמצעות ההתקנה והתחזוקה הקלים, וה- TCO הנמוך, יעזרו לנו להרחיב את ההיצע ללקוחותינו." כיום, ככל שעולה מספר הרגולציות ברמה הכלל-ארגונית, בין אם במוקדי שירות קטנים או בסניפים מבוזרים של ארגונים גדולים, גוברת הדרישה לשפר את יכולות העמידה ברגולציות. לפיכך, קיים צורך בפתרון חסכוני יותר להקלטת שיחות לצרכי רגולציה, המאפשר לנטר את עמידת העובדים בדרישות הרגולציה והקטנת החשיפה לסיכונים מצד הארגון. קית' דוסון, אנליסט ראשי לטכנולוגיות מידע ותקשורת בחברת המחקר Frost & Sullivan אמר, "קיים שוק גדול ובתולי יחסית למערכות להקלטת אינטראקציות במוקדי שירות קטנים יותר, ומעבר לכך בעסקים קשורים כגון סניפים של אירגונים גדולים ויחידות קצה. בעבר, ארגונים אלה לא יכלו להצדיק את העלויות הכרוכות במערכת הקלטות מלאה העונה לדרישות הרגולטוריות, במיוחד מאחר שלמעטים מהם יש מערכות IT מוטמעות. "נייס מקלה על קבוצות עסקיות מהסוג הזה להנות מטכנולוגיית הקלטה באמצעות פתרון מהיר-פריסה ובעלות אטרקטיבית. נייס עשתה עבודה מצויינת באיזון בין מחיר ופונקציונליות, ויצרה חבילה עשירה ביישומים ומעניינת עבור אירגונים קטנים."