נסטלה משקיעה 800 אלף שקל בקמפיין לדגני בוקר
הקמפיין הנו להשקת אריזת החסכון החדשה של דגני הבוקר "פיטנס"
נסטלה עולה היום (ה') בקמפיין להשקת אריזת החיסכון החדשה של דגני הבוקר "פיטנס". הקמפיין, תחת הסיסמא "פיטנס 625 גרם חדש! באריזת חיסכון" הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כ-800 אלף שקל.
בקמפיין מככבת ענת הראל כפרזנטורית המותג. איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק דגני הבוקר של נסטלה: "אריזות החיסכון החדשות של פיטנס מושקות כמענה לפניות הצרכנים שהביעו בפני החברה צורך באריזות מוגדלות. לאור ההצלחה הגדולה של הקמפיין שעשינו עבור פיטנס במהלך השנה וחצי האחרונות, החלטנו להשיק גם את האריזה המוגדלת באמצעות קמפיין חדש".
הקמפיין, יימשך כשבועיים וישודר בערוצים 2 , 10 ו-24 .