גדי סוקניק מפרסם את לאומי למשכנתאות
בנק לאומי למשכנתאות בחר בעיתונאי ומגיש "חדשות 2" לשעבר כפרזנטור למהלך השיווקי החדש: שירות "רצים בשבילך".
התפיסה השירותית מלווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-4 מיליון שקל. הקמפיין הנוכחי, שעלה השבוע, הופק עבור הבנק על-ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, אשר זכה בתקציב הפרסום של הבנק לפני חודשים ספורים.
הקמפיין עולה תחת המסר: "פשוט לקחת משכנתא" וכולל טלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות.
שירות "רצים בשבילך" נועד לסייע ללקוח הבנק בקבלת משכנתא, כששליח מיוחד מטעם הבנק מלווה את הלקוח ועושה עבורו את הסידורים הנדרשים לטיפול במשכנתא, דוגמת קבלת אישורים ממינהל מקרקעי ישראל, מרשם המשכונות של משרד המשפטים וכו'.
יצויין, כי השירות הושק כפיילוט לפני מספר חודשים ועתה הוא מושק רשמית בכל סניפי הבנק.
לדברי סמנכ"ל השיווק של לאומי למשכנתאות, רני יעקבי: "רמת התחרות בשוק המשכנתאות גבוהה והמחירים ברמה נמוכה מאד. לכן, התכלית שלנו היא לתת ללקוח ערך מוסף, בנוסף למחיר האטרקטיבי. המוצרים שפיתחנו הם התשובה שלנו על מנת להקל את התהליך עבור הלקוח".