קבוצת קניוני עזריאלי מקדימה את עונת ה"סייל"

חוזרת עם מבצע "שוקינג סייל" של 3 ימימ מכירות ומבצעים בכ-1,000 חנויות ב-7 קניונים; משיקה אתר אינטרנט חדש בעלות של חצי מיליון שקל
אפרת אדיר |

קבוצת קניוני עזריאלי מקידמה עת עונת ה"סיילים" וחוזרת עם מבצע ה-"שוקינג סייל". המבצע כולל 3 ימים של מכירות ומבצעים מיוחדים בכ-1,000 חנויות בשבעת הקניונים בקבוצה.

לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "המבצע מתקיים השנה בסמיכות לתחילת עונת הגשמים, גורם המעלה את אחוז הקניות בכ-20%, ויגדיל את אטרקטיביות המבצע".

המבצע יערך בתאריכים 27-29/11. להערכת פאר נדיר, במהלך המבצע יבקרו בקניוני הקבוצה כ-600 אלף מבקרים והפידיון יעמוד על כחצי מיליון שקל.

יצויין, כי מחזיקי כרטיס מועדון "שופינג" של קבוצת קניוני עזריאלי ייהנו מהנחה קבועה נוספת של כ-5% עד 10%, מעבר למבצעי ה"שוקינג סייל".

מבצע ה"שוקינג סייל" ילווה בקמפיין פרסום ארצי בטלוויזיה ובעיתונות בעלות של כמיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי.

במקביל, משיקה הקבוצה בימים אלה אתר אינטרנט חדש בעלות של כחצי מיליון שקל. האתר מושק באמצעות מבצע נושא פרסים, במסגרתו יוגרלו תווי קנייה בעלות של כ-24 אלף שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה