רבלון משיקה קטגוריית אביזרי יופי ב-2 מיליון שקל
ענקית הקוסמטיקה הבינלאומית "רבלון" נכנסת לפעילות בישראל בקטגוריית המוצרים והאביזרים המקצועיים לטיפול וטיפוח ביתי.
החברה משקיעה למעלה מ-2 מיליון שקל בהשקת הסדרה הכוללת עשרות אביזרים ותכשירים מקצועיים לטיפול וטיפוח ידיים, רגליים, ציפורניים, פנים גבות וריסים.
מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בחברת שסטוביץ, משווקת רבלון בישראל, אבי חן, מציין כי שוק ה"ביוטי טולס" (אביזרי יופי) בישראל איננו ממותג ולאשנה, מותג על כדוגמת רבלון מציג מערך ממותג בתחום, עם מחויבות לאיכות הגבוהה ביותר, למומחיות ולמקצועיות.
בשוק הקוסמטיקה הישראלית פועלת רבלון בהצלחה. המוניטין של רבלון, הידע האדיר והניסיון של המותג בתחום הטיפוח והקוסמטיקה יהוו, לדברי חן, מנוף לפעילות סינרגטית פוריה עם קטגוריית ה"ביוטי טולס".
בארה"ב, מובילה רבלון את תחום ה"ביוטי טולס" עם נתח שוק של 24%. בימים אלה חנכה רבלון את פעילות הקטגוריה החדשה בנקודות מכירה ראשונות בישראל. לדברי החברה, ההצלחה הראשונית מאששת את התחזית לגידול שנתי של כ-30% במכירות ותפיסת נתח שוק של לפחות 35% בתוך שנתיים.
שוק אביזרי היופי בישראל מגלגל כ-50 מיליון שקל בשנה, והקטגוריה מצויה בצמיחה מתמדת ומציגה גידולים של כ-15% מדי שנה.