צחי שטיין מונה לסמנכ"ל שיווק בתפוז אנשים
יומיים בלבד לאחר פרסום סקר TIM לשנת 2006 שמנתוניו ניתן ללמוד על שיעורי חשיפה של 27.1% להם זכה פורטל תפוז, וכן העובדה שאתר שיתוף קבצי הווידיאו של הפורטל - flix, נכנס לראשונה לדרוג בסקר, מודיע הפורטל כי הגיע העת לאייש את עמדת סמנכ"ל השיווק ואסטרטגיה של החברה.
צחי שטיין, מי שהיה מנכ"ל חברת האינטראקטיב של euro תל אביב, יועץ החברה בחודשים האחרונים ובעל עבר מקצועי עשיר בתחום הפרסום באינטרנט, יאייש את התפקיד שעד כה סמכויותיו פוזרו בין מנהלי החטיבות השונות.
במסגרת תפקידו, ירכז שטיין את הפעילות השיווקית של הקבוצה על כל מותגיה תוך כדי כניסה לתחומים ושווקים חדשים. לדבריו, הקו השיווקי של תפוז יהיה מבוסס בעיקר על חדשנות ועל היכולת של תפוז להבין את צרכי הגולשים וליישם מהלכים באופן מהיר בהרבה מהמתחרים.
שטיין הוא בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון בהצטיינות ותואר שני בפסיכולוגיה חברתית-ארגונית מאוניברסיטת בר אילן.