קליית גת נכנסת לקטגורית הפירות היבשים

בפיתוח הסדרה החדשה הושקעו כחצי מיליון שקל; הרחבת הפעילות לתחום, עשויה להניב ל"גת מזון" מכירות נוספות בהיקף של 4 מיליון שקל בשנת הפעילות הראשונה
אפרת אדיר |

חברת גת מזון הנמצאת בבעלות מלאה של ליימן שליסל, מרחיבה פעילות ונכנסת לקטגוריית הפירות היבשים ומשיקה סדרת מוצרי פירות יבשים מזנים איכותיים, ארוזים בקופסאות השומרות על טריות המוצר לאורך זמן. בפיתוח הסדרה הושקעו כחצי מיליון שקל.

הסדרה כוללת בשלב ראשון 5 מוצרים: משמשים, תמרים, שזיפים מיובשים, צימוקים בהירים וצימוקים כהים.

איציק שמואל, מנהל השיווק בחברת גת מזון מסר, כי בתום שנת הפעילות הראשונה צפויה החברה להחזיק בנתח שוק של כ-15% משוק הפירות היבשים הארוזים בישראל. "הכניסה לקטגוריות הפירות היבשים" מדגיש שמואל, "נעשתה לאחר בדיקה מקיפה של השוק וזיהוי קיומו של פוטנציאל שטרם מוצה".

היקף שוק הפירות היבשים בישראל עומד על כ-600 מיליון שקל בשנה, כאשר 33% מהמכירות של מוצרים אלו מתרכז בט"ו בשבט. סל הקנייה הממוצע של פירות יבשים עומד על כ-70 שקל והמוצרים המובילים בקטגוריה הם: תמרים, משמשים, שזיפים, צימוקים ודבלים.

בנוסף, נחלק השוק לשתי קטגוריות עיקריות: הקטגוריה המסורתית, המחזיקה בכ-90% מסך המכירות כוללת את התמרים, משמשים, שזיפים, צימוקים, דבלים, אגוזי מלך ושקדים. לעומתה, קטגוריית הפירות הטרופיים מחזיקה בכ-10% מסך המכירות וכוללת אננס, פפאיה, מנגו ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה