H&O משקיעה 5 מיליון ש' בקמפיין חורף 2007

גלית גוטמן תמשיך להוביל את מסע הפרסום ואף תצטלם לקטלוג, שיופץ בכמיליון עותקים
אפרת אדיר |

הדוגמנית-שחקנית, גלית גוטמן, תמשיך להוביל את מסע הפרסום של רשת האופנה H&O גם בחורף 2007, בהשקעה של 5 מיליון שקל. הקמפיין, בכיכובה תחת הסיסמא:" H&O זה רק נראה יקר", כולל סרטון פרסומת, קטלוג בכמיליון עותקים, שילוט חוצות ופרסום בעיתונים.

לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר הדירקטוריון של רשת האופנה H&O, תמשיך גוטמן להוביל את הקמפיין הבא של הרשת לנוכח ממצאי סקרים שנערכו לאחר קמפיין קיץ 2006 מהם עולה, כי היא מספקת את הערכים התואמים את המותג H&O, שעוגניו אופנתיות וחדשנות. כמו כן, עולה מהסקרים כי גוטמן מסמלת הורות צעירה ויפה, התומכת בחוויית הקניה ברשת H&O ורלוונטית עבור פלח גדול מקהל הלקוחות של הרשת, קרי, משפחות.

רשת האופנה H&O מפעילה כיום 29 חנויות ברחבי הארץ ונמצאת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה