שירה מרגלית: "לא מתוכננים שינויים בתקציב YES"

ההכרעה המתקרבת בנוגע לתקציב הפרסום של קבוצת בזק עשויה לגרום לשינויים בתקציבי הפרסום של חברות הבת
אפרת אדיר |

בחודשים האחרונים התקיימו דיונים בנוגע לתקציב הפרסום של קבוצת בזק, כאשר ככל הנראה יתחלק התקציב בין שני משרדים בלבד. ההערכות הן, כי אדלר חומסקי & ורשבסקי, המטפל כיום בתקציב, יחלוק אותו עם משרד מוביל נוסף, כנראה, באומן-בר-ריבנאי.

הכרעה מסוג זה תשפיע גם על תקציב חברות הבת של קבוצת בזק, כדוגמת תקציב YES, המטופל מזה שנים במק'אן אריקסון, וייתכן, כי נתח ממנו יעבור לאחד משני המשרדים אשר יזכו בתקציב הפרסום של הקבוצה. בשיחה עם Bizportal בסוף השבוע אמרה שירה מרגלית, מנכל"ית משותפת במקאן אריקסון, כי "לא מתוכננים שינויים בתקציב YES עד סוף השנה ועד בכלל".

הערכה היא עתה, כי במידה ואכן תקציב YES מתוכנן להישאר במק'אן אריקסון, עשוי הדבר להשפיע על שיקוליו של באומן בהחלטה לעבור לעבוד עם בזק. יתכן בהחלט, כי הוא יעדיף להמשיך לטפל בתקציב הקריאייטיב של HOT, החברה המתחרה של YES. את תגובת באומן לנושא לא ניתן היה לקבל.

מימד נוסף שיש לבחון הוא הכניסה המתוכננת של HOT לשוק הטלפוניה בארץ, צעד שמסכן את מעמדה של בזק כחברת התקשורת המובילה בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה