שוק הפרקטים עומד כבר על 100 מיליון ש' בשנה

כך לפי שטיחי כרמל העוברת לשיווק אגרסיבי: תציע תקופת מבצע ללא תשלום להתקנה ותפרסם בחצי מיליון שקל
אפרת אדיר |

שטיחי כרמל מנצלת את עונת מעברי הדירות העומדת בפתח, ותרחיב את השיווק של תחום הפרקטים. בפעולה שנראית ככזו שתשנה את תפיסת הישראלי לגביה ככזו העוסקת רק בתחום השטיחים - החברה תציע שירות התקנה ללא תשלום עם רכישת פרקטים מכל סוג, החל מ-18 מטר ומעלה, בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. המבצע יתקיים עד ה-15 ביולי.

שוק הפרקטים בישראל מוערך על ידי החברה בכ-100 מיליון שקל. על פי נתוני רשת שטיחי כרמל, פרקט הוא חיפוי הרצפה הפופולארי ביותר בישראל עם יחס של 80% פרקט ו-20% שטיחים מקיר לקיר. עוד עולה מהנתונים, כי הצרכנים הישראלים מעדיפים לחפות את הרצפה בקורות פרקט המחוברות במיקשה אחת על מנת ליצור מראה טבעי ואסתטי.

לדברי עופר איתני, מנכ"ל רשת שטיחי כרמל "עונת הקיץ מתאפיינת במעברי דירה רבים ובשדרוג הבית לקראת החזרה לבית הספר. בעונה זו תחום הפרקט נמצא בעליה גבוהה. בעקבות כך, החלטנו לצאת במבצע קיץ מוביל של התקנה חינם לכל הרוכש פרקט ברשת". איתני מוסיף כי "בדרך כלל מחיר התקנת פרקט בשוק גבוה ונע בין 42 ל-35 שקלים למטר מרובע, לכן ההטבה המוענקת ללקוחות במבצע זה היא אטרקטיבית ביותר".

במקביל למבצע ההתקנה, תעלה הרשת בקמפיין עיתונות ארצי בהשקעה של מעל לחצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום פלד.

רשת שטיחי כרמל, שבבעלות משפחת איתני, מונה 21 חנויות בארץ והינה יצרנית השטיחים המובילה בישראל, ואף חלוצה בחידושים עולמיים בתחום הפרקטים. בין מבחר קולקציות הפרקט הייחודיות שמציגה הרשת ניתן למצוא שני דגמים חדשניים: FEEL WOOD, דגם המורכב עם חדשנות טכנולוגית מתקדמת, ו-SILENCE MOTION E, פרקט למינציה ייחודי לכרמל עם מצע שקט המוריד את מפלס הרעש ב-50%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה