ליאו ברנט ישראל אחד מ-5 הסניפים הטובים ברשת העולמית
כ-3 שנים לאחר השינויים הפרסונליים שבמסגרתם אדם פולצ'ק קיבל לידיו את מושכות הניהול במשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, וצירף אליו את עמי אלוש כמנהל הקריאייטיב הראשי - המשרד רושם ציון דרך נוסף עם הישג מרשים כשנבחר לאחד מ-5 הסניפים הטובים ביותר בעולם של רשת ליאו ברנט.
ברשת העולמית, ממותגי הפרסום המוכרים בעולם, פועלים 85 סניפים ומועסקים כ-10 אלף עובדים. הסניף הישראלי שפעל לפני כעשור כיחידת בת סגורה בתוך גלר נסיס מוזג שנים לאחר מכן עם משרד הפרסום רגב קויצקי במסגרת הקמת פובליסיס ישראל. עד לפני 3 שנים, הסניף הישראלי לא בלט באף פרמטר ראוי לציון, לא בעבודת קריאייטיב מבודלת או פרסים מתחרויות בינלאומיות, לא בלקוחות אסטרטגיים ולא בטאלנטים מקומיים.
טקס ה-Bright star שבמסגרתו נבחר ליאו ברנט ישראל לאחד מ-5 הסניפים הטובים בעולם נערך אחת לשנה. המדד הפנימי של הרשת משקלל בחירה רבעונית של העבודות הטובות ביותר (אחת לרבעון) מכל סניפי הרשת על ידי בחינה של מנהלי הקריאייטיב הבכירים מכל הסניפים, נתוני צמיחה כספית, במספרי אמת על פי הדוחות החשופים להנהלת הרשת, פידבק של לקוח הדגל של הרשת העולמית סמסונג, המטופל גם על ידי הסניף הישראלי, זכיות בפרסים בתחרויות ועוד.
במרוצת 3 השנים האחרונות, הסניף הישראלי של ליאו ברנט בציג מספרים מרשימים בכל אחד מהפרמטרים הללו. מבחינת המחזור הכספי המשרד הציג גידול חסר תקדים של 300%, 2 זכיות רצופות באריות בפסטיבל קאן במשך השנתיים האחרונות, גיוס לקוחות חדשים, שיחה ערה בעולם על עבודות המשרד לרבות אתרי הפרסום הנחשבים ביותר ומעל לכל, מדד שביעות הרצון הגבוה ביותר מכל סניפי הרשת מאת לקוח הדגל העולמי - סמסונג - על פי הפידבק של נציגות סמסונג בישראל.
עדות נוספת להישג המרשים של ליאו ברנט ישראל, ניתן למצוא בזהות המשרדים האחרים שזכו איתו בתואר הנחשב: ליאו ברנט שיקגו, סניף הדגל העולמי והמוביל של הרשת; ליאו ברנט לונדון שנחשב לסניף הדגל באירופה; ליאו ברנט מומבאי שנבחר גם לסניף השנה ונחשב לסניף הדגל באסיה וליאו ברנט בנגקוק מתאילנד שנחשב למשרד עולה ברשת.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
באירוע עצמו, הדובר שהכריז על 5 הזוכים בתואר היה מארק טטסל, מנכל ליאו ברנט העולמי ומזה שנים, מי שנחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בעולם. טטסל אמר על הסניף הישראלי: "אדם ועמי (פולצ'ק ואלוש, מ"ב) הם כח אדיר. יש להם רצון ותשוקה לא רק להיות הטובים בישראל אלא הטובים בעולם. זאת סוכנות עם שאיפות שרוצה להיות חלק מרכזי ברשת ורוצה להתחרות בזירה העולמית. הם רוצים להיות חלק מהשיחה ורוצים לקחת מותגים לשלב הבא".
עוד אמר טטסל: "בשנתיים וחצי האחרונות הם צמחו ב-300%, הסוכנות שצמחה הכי מהר בישראל שנה שנייה ברציפות. הם גם המשרד מספר 1 בעולם בשביעות הרצון והפידבק של סמסונג וזה מה שמוביל אותם - להיות מוכרים בזכות עבודת הקריאייטיב שלהם שבזכותה זכו באריות שנתיים ברציפות בקאן. הם עושים את זה נכון וטוב - תל אביב היא הכוכב הזוהר הנוסף ברשימה שלנו".
- 1.כל הכבוד (ל"ת)עושים עבודה טובה 11/12/2018 12:05הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.