ליאו ברנט ישראל אחד מ-5 הסניפים הטובים ברשת העולמית
כ-3 שנים לאחר השינויים הפרסונליים שבמסגרתם אדם פולצ'ק קיבל לידיו את מושכות הניהול במשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, וצירף אליו את עמי אלוש כמנהל הקריאייטיב הראשי - המשרד רושם ציון דרך נוסף עם הישג מרשים כשנבחר לאחד מ-5 הסניפים הטובים ביותר בעולם של רשת ליאו ברנט.
ברשת העולמית, ממותגי הפרסום המוכרים בעולם, פועלים 85 סניפים ומועסקים כ-10 אלף עובדים. הסניף הישראלי שפעל לפני כעשור כיחידת בת סגורה בתוך גלר נסיס מוזג שנים לאחר מכן עם משרד הפרסום רגב קויצקי במסגרת הקמת פובליסיס ישראל. עד לפני 3 שנים, הסניף הישראלי לא בלט באף פרמטר ראוי לציון, לא בעבודת קריאייטיב מבודלת או פרסים מתחרויות בינלאומיות, לא בלקוחות אסטרטגיים ולא בטאלנטים מקומיים.
טקס ה-Bright star שבמסגרתו נבחר ליאו ברנט ישראל לאחד מ-5 הסניפים הטובים בעולם נערך אחת לשנה. המדד הפנימי של הרשת משקלל בחירה רבעונית של העבודות הטובות ביותר (אחת לרבעון) מכל סניפי הרשת על ידי בחינה של מנהלי הקריאייטיב הבכירים מכל הסניפים, נתוני צמיחה כספית, במספרי אמת על פי הדוחות החשופים להנהלת הרשת, פידבק של לקוח הדגל של הרשת העולמית סמסונג, המטופל גם על ידי הסניף הישראלי, זכיות בפרסים בתחרויות ועוד.
במרוצת 3 השנים האחרונות, הסניף הישראלי של ליאו ברנט בציג מספרים מרשימים בכל אחד מהפרמטרים הללו. מבחינת המחזור הכספי המשרד הציג גידול חסר תקדים של 300%, 2 זכיות רצופות באריות בפסטיבל קאן במשך השנתיים האחרונות, גיוס לקוחות חדשים, שיחה ערה בעולם על עבודות המשרד לרבות אתרי הפרסום הנחשבים ביותר ומעל לכל, מדד שביעות הרצון הגבוה ביותר מכל סניפי הרשת מאת לקוח הדגל העולמי - סמסונג - על פי הפידבק של נציגות סמסונג בישראל.
עדות נוספת להישג המרשים של ליאו ברנט ישראל, ניתן למצוא בזהות המשרדים האחרים שזכו איתו בתואר הנחשב: ליאו ברנט שיקגו, סניף הדגל העולמי והמוביל של הרשת; ליאו ברנט לונדון שנחשב לסניף הדגל באירופה; ליאו ברנט מומבאי שנבחר גם לסניף השנה ונחשב לסניף הדגל באסיה וליאו ברנט בנגקוק מתאילנד שנחשב למשרד עולה ברשת.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
באירוע עצמו, הדובר שהכריז על 5 הזוכים בתואר היה מארק טטסל, מנכל ליאו ברנט העולמי ומזה שנים, מי שנחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בעולם. טטסל אמר על הסניף הישראלי: "אדם ועמי (פולצ'ק ואלוש, מ"ב) הם כח אדיר. יש להם רצון ותשוקה לא רק להיות הטובים בישראל אלא הטובים בעולם. זאת סוכנות עם שאיפות שרוצה להיות חלק מרכזי ברשת ורוצה להתחרות בזירה העולמית. הם רוצים להיות חלק מהשיחה ורוצים לקחת מותגים לשלב הבא".
עוד אמר טטסל: "בשנתיים וחצי האחרונות הם צמחו ב-300%, הסוכנות שצמחה הכי מהר בישראל שנה שנייה ברציפות. הם גם המשרד מספר 1 בעולם בשביעות הרצון והפידבק של סמסונג וזה מה שמוביל אותם - להיות מוכרים בזכות עבודת הקריאייטיב שלהם שבזכותה זכו באריות שנתיים ברציפות בקאן. הם עושים את זה נכון וטוב - תל אביב היא הכוכב הזוהר הנוסף ברשימה שלנו".
- 1.כל הכבוד (ל"ת)עושים עבודה טובה 11/12/2018 12:05הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
