ליאו ברנט ישראל. מ-5 הסניפים הטובים ברשת השנה
צילום: יח"צ

ליאו ברנט ישראל אחד מ-5 הסניפים הטובים ברשת העולמית

טקס ה-Bright star שבמסגרתו נבחר המשרד לאחד מ-5 הסניפים הטובים בעולם נערך אחת לשנה. המדד כולל עבודות קריאייטיב, צמיחה כספית ופידבק מהלקוחות
משה בנימין | (1)

כ-3 שנים לאחר השינויים הפרסונליים שבמסגרתם אדם פולצ'ק קיבל לידיו את מושכות הניהול במשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, וצירף אליו את עמי אלוש כמנהל הקריאייטיב הראשי - המשרד רושם ציון דרך נוסף עם הישג מרשים כשנבחר לאחד מ-5 הסניפים הטובים ביותר בעולם של רשת ליאו ברנט. 

ברשת העולמית, ממותגי הפרסום המוכרים בעולם, פועלים 85 סניפים ומועסקים כ-10 אלף עובדים. הסניף הישראלי שפעל לפני כעשור כיחידת בת סגורה בתוך גלר נסיס מוזג שנים לאחר מכן עם משרד הפרסום רגב קויצקי במסגרת הקמת פובליסיס ישראל. עד לפני 3 שנים, הסניף הישראלי לא בלט באף פרמטר ראוי לציון, לא בעבודת קריאייטיב מבודלת או פרסים מתחרויות בינלאומיות, לא בלקוחות אסטרטגיים ולא בטאלנטים מקומיים. 

טקס ה-Bright star שבמסגרתו נבחר ליאו ברנט ישראל לאחד מ-5 הסניפים הטובים בעולם נערך אחת לשנה. המדד הפנימי של הרשת משקלל בחירה רבעונית של העבודות הטובות ביותר (אחת לרבעון) מכל סניפי הרשת על ידי בחינה של מנהלי הקריאייטיב הבכירים מכל הסניפים, נתוני צמיחה כספית, במספרי אמת על פי הדוחות החשופים להנהלת הרשת, פידבק של לקוח הדגל של הרשת העולמית סמסונג, המטופל גם על ידי הסניף הישראלי, זכיות בפרסים בתחרויות ועוד. 

במרוצת 3 השנים האחרונות, הסניף הישראלי של ליאו ברנט בציג מספרים מרשימים בכל אחד מהפרמטרים הללו. מבחינת המחזור הכספי המשרד הציג גידול חסר תקדים של 300%, 2 זכיות רצופות באריות בפסטיבל קאן במשך השנתיים האחרונות, גיוס לקוחות חדשים, שיחה ערה בעולם על עבודות המשרד לרבות אתרי הפרסום הנחשבים ביותר ומעל לכל, מדד שביעות הרצון הגבוה ביותר מכל סניפי הרשת מאת לקוח הדגל העולמי - סמסונג - על פי הפידבק של נציגות סמסונג בישראל. 

עדות נוספת להישג המרשים של ליאו ברנט ישראל, ניתן למצוא בזהות המשרדים האחרים שזכו איתו בתואר הנחשב: ליאו ברנט שיקגו, סניף הדגל העולמי והמוביל של הרשת; ליאו ברנט לונדון שנחשב לסניף הדגל באירופה; ליאו ברנט מומבאי שנבחר גם לסניף השנה ונחשב לסניף הדגל באסיה וליאו ברנט בנגקוק מתאילנד שנחשב למשרד עולה ברשת. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

באירוע עצמו, הדובר שהכריז על 5 הזוכים בתואר היה מארק טטסל, מנכל ליאו ברנט העולמי ומזה שנים, מי שנחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בעולם. טטסל אמר על הסניף הישראלי: "אדם ועמי (פולצ'ק ואלוש, מ"ב) הם כח אדיר. יש להם רצון ותשוקה לא רק להיות הטובים בישראל אלא הטובים בעולם. זאת סוכנות עם שאיפות שרוצה להיות חלק מרכזי ברשת ורוצה להתחרות בזירה העולמית. הם רוצים להיות חלק מהשיחה ורוצים לקחת מותגים לשלב הבא".

עוד אמר טטסל: "בשנתיים וחצי האחרונות הם צמחו ב-300%, הסוכנות שצמחה הכי מהר בישראל שנה שנייה ברציפות. הם גם המשרד מספר 1 בעולם בשביעות הרצון והפידבק של סמסונג וזה מה שמוביל אותם - להיות מוכרים בזכות עבודת הקריאייטיב שלהם שבזכותה זכו באריות שנתיים ברציפות בקאן. הם עושים את זה נכון וטוב - תל אביב היא הכוכב הזוהר הנוסף ברשימה שלנו".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    עושים עבודה טובה 11/12/2018 12:05
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.