רייטינג

מהפך: נינג'ה עקפה את האח הגדול – שאיבדה 3.5 נק' בשבוע

אם ברביעי שעבר לאח הגדול היה 18.3% מול 16.1%, אמש נינג'ה רשמה נתון דומה של 16.2%, אבל האח נחלשה ל-14.9%. חדשות הבוקר של קשת מובילה שוב
אלכסנדר כץ | (1)

התכנית נינג'ה ישראל (קשת 12) רשמה 16.2% במגזר היהודי, ו-464 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ועקפה את האח הגדול (רשת 13) עם 14.9% (417K) – כל עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על מהפך ביחס לרביעי שעבר, אז האח הובילה עם 18.3% על נינג'ה עם 16.1%. במוצ"ש האח הובילה ב-3 נקודות על פני נינג'ה – 18% מול 15%.

 

התכנית צ'יפ טריפ (ערוץ עשר) רשמה 4.7% (142K), אנחנו על המפית (כאן 11) בביקור בבורדו, הסתפקה ב-2.4% (60K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%.

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 9.5%, 'חי בלילה'  (קשת 12) הניבה 7.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 5.7%, 'נקסט' (קשת 12) זכתה ב-5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 3.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 3.2%, 'הפסיכולוגית' (כאן 11) הסתפקה ב-1.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) ניפקה 1.5% ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.5%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.2%

מול העולם הבוקר (רשת 134) שקיבלה 3%

ו-1.5% לבוקר אור (ערוץ עשר).

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.8%.

'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 5.2%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 3.8%,

'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.1%,

ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.5%.

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 11.3% (292K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 7.9% (189K)

(בחישוב מצרפי: 19.2% ו-481K).

חדשות עשר רשמה 6.5% (172K),

חדשות הערב (כאן 11) 3.2% (82K),

וחדשות ערוץ 20 קיבלה 1.6%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עיד פעם מוכיח שכל הרייטינג הזה זה בולשיט (ל"ת)
    רמי 16/08/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.