פרסום ראשון

ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מכללת בית ברל

חלק ניכר מפעילותה הפרסומית של המכללה מופנה לתחום הדיגיטל ובהתאם, תנאי הסף להתמודדות במכרז דרשו ניסיון של 5 שנים בתחום הדיגיטל. עוד התמודדו במכרז יהושע TBWA ודרורי ארועטי ברמן
משה בנימין | (2)

לאחר 5 שנות עבודה עם זרמון גולדמן שהמשיכו לזרמון בבעלותו של אילון זרמון, תקציב הפרסום של מכללת בית ברל עובר לראובני פרידן. הזכייה בתקציב מגיעה בתום מכרז אליו יצאה המכללה לאחר שהייתה מחויבת לעשות זאת על פי חוק חבת מכרזים ולאחר שמיצתה את תקופת ההתקשרות (לאחר הארכות) עם זרמון. 

חלק ניכר מפעילותה הפרסומית של המכללה מופנה לתחום הדיגיטל ובהתאם, תנאי הסף להתמודדות במכרז דרשו ניסיון של 5 שנים בתחום הדיגיטל, ניסיון של טיפול ב-3 תקציבי פרסום דיגיטליים בהיקף של 1.5 מיליון כל אחד בשנתיים האחרונות וניהול תקציב של לפחות מיליון שקלים בגוגל בשנתיים האחרונות. לאייס נודע כי במכרז התמודדו גם יהושע TBWA ודרורי ארועטי ברמן

כמו כן דרשה המכללה ניסיון בניהול תקציב של מיליון שקלים בפייסבוק בשנתיים האחרונות. דרישות נוספות חייבו העסקה של לפחות 20 עובדים במשרד הפרסום, לרבות מחלקות קריאייטיב, פלנינג, ניהול לקוחות, פרפורמנס ו-PPC, המגובה בתרשים ארגוני. על פי מסמכי המכרז הרשמיים של המכללה, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים לשנת פעילות. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יגר 07/11/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    מפגרת טילים. מה זה קופי פייסט מתנאי המכרז?
  • 1.
    מה זרמון עוד קיים??? משרד בגודל של פעוטון... (ל"ת)
    איש ביצה 07/11/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.