הישג ל-AndromediA: זכה בתקציב 'המקצוענים' לאחר מכרז בין 5 משרדים
משרד הפרסום הצעיר AndromediA יקבל לידיו את תקציב הפרסום של
AndromediA יחליף את משרד הפרסום לעומק התודעה לאחר שזה צירף לשורותיו את התקציב בתחילת 2013. הבחירה ב-AndromediA מגיעה לאחר מכרז שבו התמודדו 4 משרדי פרסום נוספים.
לדברי החברה, תקציב הפרסום לשנה הקרובה צפוי לעמוד על כ-3 מליון שקלים. הפעילות תתרכז בעיקר בדיגיטל, בטלוויזיה וברשתות החברתיות. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2012 עמד תקציב הפרסום של 'המקצוענים' על כ-700 אלף שקלים ואילו ב-2013, מתחילת השנה ועד לחודש זה עמד התקציב על כ-800 אלף שקלים.
שיתוף הפעולה עם AndromediA (אנדרומדיה) בא לידי ביטוי כבר בימים אלה בקמפיין דיגיטלי בשווי של כ-500 אלף שקלים, כמו גם בקמפיין מעברונים באפליקציה הסלולרית של Ynet בשווי של כ-250 אלף שקלים שצפוי לעלות בשבוע הבא.
יפעת צימרמן, סמנכ"ל שיווק 'המקצוענים': "הצרכן הישראלי ער למגמות השירותיות הרווחות היום בעולם, ודורש לקבל אמות מידה דומות של שירות ואמינות - לא כסיסמאות שיווקיות אלא כדרך פעולה שבשגרה. AndromediA נבחרה כדי לתת ביטוי קריאטיבי נגיש לשירותים הייחודיים שמציעים המקצוענים לצרכן הישראלי. זיהינו בהם את ה-DNA שחיפשנו בשותף לדרך, עם חשיבה מרעננת, יצירתיות, מעוף, הבנה יוצאת דופן בזירה הדיגיטלית ויכולת אמיתית לממש את הפוטנציאל העצום הגלום במותג".
רונן מניפז, סמנכ"ל קריאייטיב ואסטרטגיה ב-AndromediA: "הבחירה בנו על ידי כל לקוח פוטנציאלי מלהיבה ומחייבת. משמעות הבחירה על ידי המקצוענים כפולה ומכופלת. כשמדובר בחברה המאופיינת בסינון מקצועי, בחירת אנשי מקצוע סלקטיבית ודיוק בפרטים הקטנים - החשיבות כמו גם האחריות גדולה כפליים. אין ספק שמכלול הכלים והמוצרים שברשותינו בכל הזירות השיווקיות קידמו את שיתוף הפעולה, וכן מאפשרים לנו ליישם את השיווק האחר, הקריאייטיב האמיץ והחשיבה הנועזת".
AndromediA הממוקמת בתל אביב מתמחה בפעילות 360 הכוללת גרילה דיגיטלית, פרסום אופליין, הפקה וקריאייטיב. בין לקוחות המשרד נמנים 'דן תחבורה ציבורית', 'סלופארק', 'סטודיו קרמיקה', 'ים המלח', 'המרכז הישראלי לריהוט' 'אדרי-אל נכסים' ועוד.
- 7.סולומון גרנדי 25/07/2013 20:08הגב לתגובה זואחרי הרכישה של של עומק כנראה נגמרו להם הפתרונות להציע ... ככה זה שארגון מתיישן הוא מאבד מהקסם ... בגדול אני אהבתי את העבודה שלכם חבל... כבלוגריסט מהמקצוע חשבתי שתיהיו שונים
- ממש 25/07/2013 23:23הגב לתגובה זוממש לעומק יתפרקו בעקבות איבוד המקצוענים..נו באמת...
- 6.רק הרדיו יכול 25/07/2013 15:29הגב לתגובה זושהם הלקוח הכי מתיש בתעשייה ולכן אף אחד לא רוצה לעבוד איתם... בגלל זה עומק התודעה זרקו אותם...חרא לקוח. פחחח מכרז בין 5 משרדים עלק....
- כנראה שאתה מ'לעומק התודעה'... (ל"ת)נ 25/07/2013 17:21הגב לתגובה זו
- 5.מישהו 25/07/2013 13:03הגב לתגובה זויצא לי לעבוד מול יפעת לא מעט מנהלת שיווק בכל רמח איבריה,כן יירבו !!!!
- 4.סרג'ו 25/07/2013 10:42הגב לתגובה זו800 אש"ח ולא יראו מזה שקל חבל...
- מר פרסום 25/07/2013 11:35הגב לתגובה זויקבלו ריטיינר של 5000 ש"ח גג, יעבדו בטירוף מבוקר עד לילה (מניסיון, לצימרמנית אין רחמים על הספקים) ו"הודות" לשיטת הבארטרים שכה אהובה על קבוצת ידיעות, לא יזכו אפילו לפירורים מהמדיה. חאראם עליהם! באמת חביבים ומוכשרים.
- 3.עודד 25/07/2013 10:30הגב לתגובה זונראה די הגיוני בסך הכל שכשבתקופה בה הטייקונים תמיד מנצחים, יגיעו שחקנים חדשים ויזיזו קצת את השוק המשעמם הזה... כל הכבוד לחבר'ה החדשים...
- 2.דנה 25/07/2013 09:47הגב לתגובה זואחח רונן איזו בחירה של מילים. איזו יצירתיות. אין ספק שאתה איש המילה הכתובה. שיהיה לכם בהצלחה, הם בחרו נכון!
- 1.לקוח סיוט (ל"ת)פאפא 25/07/2013 09:28הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
