הקרב על הישרדות, פרק 6944: ערוץ 10 מאיים בתביעה אישית נגד בכירי 'רשת'
ערוץ 10 מאיים לנקוט בצעדים משפטיים נגד בכירי 'רשת', בעקבות אירוע למפרסמים שקיימה זכיינית ערוץ 2 את 'הישרדות' כחלק מלוח השידורים שלה לשנה הקרובה.
כזכור, לפני כחודש
במכתב ששלח הבוקר (יום ד') בא כוחו של ערוץ 10, עו"ד ברוך כצמן ממשרד הרצוג פוקס נאמן, למנכ"ל 'רשת' אבי צבי, ועו"ד חגי דורון, בא כוחה של הזכיינית, צוין כי מדובר ב"התראה אחרונה בהחלט לפני נקיטת הליכים משפטיים, על פי פקודת בזיון בית המשפט", נגד צבי, המשנה למנכ"ל אילן טוביהו, וסמנכ"ל הפריים-טיים ארז בן הרוש.
עו"ד כצמן טוען לאירוע "בו ביזתה מרשתך (רשת, א"כ) ובכירים בה, באופן אישי, צווי מניעה שהוצאו כנגד מרשתך על ידי בית משפט מחוזי (צווים שלאחרונה אף אושרו על ידי בית המשפט העליון, כידוע לך היטב)".
"מרשתי רואה בחומרה רבה את העובדה כי מרשתך ומנהליה הבכירים ניסו לשווק את התכנית 'הישרדות' למפרסמים הגדולים במשק, למשרדי הפרסום, למפיקים, לחברות רכש המדיה וכיו"ב ובשעה שקיימת החלטה ברורה של בית המשפט המחוזי, אותה החלטה שלא שונתה בבית המשפט העליון", כתב עורך דינה של 'רשת'.
עו"ד כצמן דרש מאנשי 'רשת' להעביר לערוץ 10 את רשימת כל הנוכחים באירוע למפרסמים ש'רשת' קיימה, להעביר העתק מכל מסמך, מצגת ועוד שהוצגו ונמסרו במהלך האירוע, ולהבהיר לכך מי שהלקח חלק באירוע - כי 'רשת' חוזרת בה מהדברים שנאמרו בו. הדרישה העיקרית היא דרישה של ערוץ 10 מ'רשת' להפסיק כל מו"מ שהזכיינית מקיימת עם מפרסמים פוטנציאליים, וביטול הסכמים במידה ובוצעו כאלה.
כאמור, המכתב נשלח הבוקר באישורו של המנכ"ל החדש של ערוץ 10, רפי גינת, מי שהיה עד לפני כשבועיים הטאנלט הגדול של 'רשת', ושערק לבית הוורד יחד עם המותג הוותיק והחזק שלו 'כלבוטק'. בעקבות כך, הגישה 'רשת' בשבוע שעבר
מ'רשת' נמסר: "מצער ומביך שערוץ 10 צריך להשתמש בשמם של בכירי 'רשת' כדי להשיג עוד כותרת בעיתון".
- 2.יעקב כהן 15/06/2013 09:34הגב לתגובה זושילוט חוצות
- 1.יוני 13/02/2013 16:24הגב לתגובה זוטאלנטים ותוכניות מערוץ 10

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.