PLAYBOY שער מגזין פלייבוי
צילום: צילום שער מגזין פלייבוי

רק בגלל הכתבות: השקת פלייבוי בישראל תטופל ע"י משרד טריואקס+סאסי+אהרוני

המגזין שבשיאו מכר 7 מיליון גיליונות בארה"ב, מגיע ארצה 60 שנה לאחר השקתו. היחצנים הישראלים יטפלו גם בפעילות החברתית ובמדיה הדיגיטלית
אלכסנדר כץ | (3)

60 שנה לאחר השקת מגזין הגברים 'פלייבוי' בשיקאגו, אחד המותגים המוכרים בעולם עושה עלייה, ולקראת השקתו בישראל, תקציב יחסי הציבור שלו יטופל על ידי משרד היח"צ 'טריואקס+סאסי+אהרוני'. גם תקציב ניהול הפעילות ברשתות החברתיות ובזירה הדיגיטלית, נמסר למשרד.

המו"ל של 'פלייבוי' הישראלי הוא עו"ד דניאל פומרנץ בן ה-37, יהודי אמריקאי ועולה חדש, העורכת הראשית היא נטע יעקובוביץ'-קידר, המשנה לעורך הוא שחר פרנהיימר, וסמנכ"ל השיווק הוא סמואל גרין. 'פלייבוי ישראל' מצטרף ל-32 מערכות שכבר קיימות בעולם ויציע כתבות של כותבים מקומיים, בצד תכנים מחו"ל, וכמובן - תמונות של נשים מחוטבות, שיפארו את דפיו, במה שהפך מזמן לאחד מסימני ההיכר שלו: 'נערת החודש' ו'נערת השנה'.

פלייבוי נוסד ב-1953 בשיקגו על ידי יו הפנר, שהפך את המגזין לאחד המותגים המפורסמים בעולם. לאורך השנים נתן המגזין במה לכמה מגדולי הסופרים האמריקאים, וב-50 השנים האחרונות ראיין בין דפיו את גדולי עולם, בהם מנהיגי מדינות, גיבורי תרבות, מהפכנים, אנשי רוח ופילוסופיה. מי למשל? מרטין לותר קינג, ג'ימי קרטר, סלמן רושדי, יאסר ערפאת, פידל קאסטרו, יצחק בשביס-זינגר, ועוד. בשנות ה-70 נמכר המגזין ביותר מ-7 מיליון עותקים, שעם השנים צנחו ל-1.5 מיליון (נכון ל-2011). מאידך, אתר האינטרנט שלו שהושק לפני כמעט 20 שנה, זוכה להצלחה גדולה, ולפני כשנתיים הועלו כל הגיליונות לאינטרנט - לטובת המנויים.

דפנה טריואקס מסרה כי "פלייבוי הוא אחד ממותגי העל בעולם לאורך השנים, ואנו שמחים על האפשרות שניתנה לנו להעניק לו מניסיוננו בתחום שימור מותגים בינלאומיים מובילים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כל הכבוד לאהרוני וסאסי! בהצלחה חברים! (ל"ת)
    יעל 11/03/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אתם רציניים? זה דיווח על לקוח חשוב? (ל"ת)
    גוליטו 09/02/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זילות לנשים העיתון הזה. (ל"ת)
    אנחנו פחות שמחים 08/02/2013 08:09
    הגב לתגובה זו