המפרסמים נאבקים על פרסום באוסקר: ABC מכרה ספוט לטקס ב-1.8 מיליון ד'
רשת ABC דווחה הלילה (יום ד') כי מכרה את כל מכסת הפרסומות לטקס האוסקר ה-85 אותו תשדר בשידור חי ב-24 בפברואר. השנה נשבר שיא המחיר לפרסום - 1.8 מיליון דולר לספוט של 30 שניות.
בשנה שעברה צפו במשדר 39.3 מיליון איש, ירידה של 4% ביחס לשנה שלפני כן, כאשר המחיר לספוט ב-2012 עמד על 1.7 מיליון דולר. לשם דוגמא, בטקס בשנת 1997, בו הכוכב הגדול היה ג'יימס קמרון עם 'טיטאניק', צפו 55 מיליון איש.
סמנכ"ל ומנהל הכספים של וולט דיסני, ג'יי רוסאלו, אמר לאתר הוליווד רפורטר, כי קצב מכירת הפרסומות לטקס האוסקר, היה הגבוה ביותר בעשור האחרון. באתר טוענים כי למרות ש-ABC טרם חשף את זהות המפרסמים, מותג ההלבשה JC Penney ומותג המכוניות יונדאי צפויים להמשיך לפרסם גם השנה, ואילו אפל וסמסונג כבר רכשו ספוטים.
כמו הסופרבול, גם טקס האוסקר הפך לחלון ראווה עבור מפרסמים, שמשקיעים מאמצים רבים בפרסומות יצירתיות ומשיקים קמפיינים למוצרים חדשים. אולם לשם השוואה, טקס האוסקר עדיין רחוק מהאירוע הטלוויזיוני הגדול של הטלוויזיה האמריקאית - הסופרבול, שמשך ביום ראשון השבוע .

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.