המפרסמים נאבקים על פרסום באוסקר: ABC מכרה ספוט לטקס ב-1.8 מיליון ד'
רשת ABC דווחה הלילה (יום ד') כי מכרה את כל מכסת הפרסומות לטקס האוסקר ה-85 אותו תשדר בשידור חי ב-24 בפברואר. השנה נשבר שיא המחיר לפרסום - 1.8 מיליון דולר לספוט של 30 שניות.
בשנה שעברה צפו במשדר 39.3 מיליון איש, ירידה של 4% ביחס לשנה שלפני כן, כאשר המחיר לספוט ב-2012 עמד על 1.7 מיליון דולר. לשם דוגמא, בטקס בשנת 1997, בו הכוכב הגדול היה ג'יימס קמרון עם 'טיטאניק', צפו 55 מיליון איש.
סמנכ"ל ומנהל הכספים של וולט דיסני, ג'יי רוסאלו, אמר לאתר הוליווד רפורטר, כי קצב מכירת הפרסומות לטקס האוסקר, היה הגבוה ביותר בעשור האחרון. באתר טוענים כי למרות ש-ABC טרם חשף את זהות המפרסמים, מותג ההלבשה JC Penney ומותג המכוניות יונדאי צפויים להמשיך לפרסם גם השנה, ואילו אפל וסמסונג כבר רכשו ספוטים.
כמו הסופרבול, גם טקס האוסקר הפך לחלון ראווה עבור מפרסמים, שמשקיעים מאמצים רבים בפרסומות יצירתיות ומשיקים קמפיינים למוצרים חדשים. אולם לשם השוואה, טקס האוסקר עדיין רחוק מהאירוע הטלוויזיוני הגדול של הטלוויזיה האמריקאית - הסופרבול, שמשך ביום ראשון השבוע .