אחרי העסקה הרוסית: אופציות לפורמט עם פרופ' רפי קרסו - נמכרו ל-6 מדינות
אולפני הרצליה מכרו אופציות להפקת פורמט הטלוויזיה House call לערוצי טלוויזיה וחברות הפקה ב-6 מדינות - ארה"ב, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה ודנמרק - כך נודע לאייס. רק לאחרונה נמכר הפורמט לשידור ברוסיה, והוא יעלה לאוויר בערוץ המסחרי CTC.
על הפצת הפורמט בעולם אחראית חברת ההפצה 'ארמוזה פורמטס' של אבי ארמוזה. רכישת האופציה להפקת הפורמט מקנה לרוכשים את הזכות הבלעדית למכור או להפיק את הפורמט במדינתם. האופציה מוגבלת למספר חודשים כדי לאפשר לחברות הפקה להציע את הפורמט לערוצי טלוויזיה, ואילו הערוצים יוכלו לבחון את ההיתכנות להפקת הפורמט.
הפורמט של House call הופק על ידי אולפני הרצליה כפיילוט עבור ערוץ 10, בהנחייתו של פרופ' רפי קרסו. במסגרת הפורמט, מגיעים צוות של רופאים יחד פרופ' קרסו או מי שיגיש את התכנית בגרסאות הזרות שלו, למשפחה כלשהי ומעביר את בני המשפחה בדיקה רפואי מקיפה, כולל למשל בדיקות דם, בדיקות מאמץ ועוד. לאחר קבלת התוצאות, הצוות הרפואי עוקב אחרי סדר היום של בני המשפחה בבית ובעבודה. בתום איסוף האינפורמציה, ממליץ הצוות הרפואי לבני המשפחה כיצד לשפר בריאותם, באמצעות שינוי דרמטי של צורת חייהם.
הפורמט הנוכחי, שפותח על ידי אפרת דרור, טל ברמן ודן ויצמן, הוא חלק ממהלך של אולפני הרצליה למכירת פורמטים מקוריים בחו"ל. רק לאחרונה מכרו האולפנים 2 פורמטים שפותחו על ידי 'לוטוס הפקות' של אורי דיקשטיין וגידי יהושע, הראשון - 'Dress Up' שנמכר לקנדה ולנורווגיה; והשני - השעשועון Shuttle Battle שנמכר לערוץ Inter1 האוקראיני ולאיטליה.
באולפני הרצליה אישרו את הפרטים.