פרסום ראשון

אחרי העסקה הרוסית: אופציות לפורמט עם פרופ' רפי קרסו - נמכרו ל-6 מדינות

האופציות ל-House call של אולפני הרצליה, נמכרו בין היתר לארה"ב וגרמניה, במקביל לרכישת הזכויות ע"י CTC הרוסית. על ההפצה אחראי אבי ארמוזה
אלכסנדר כץ |

אולפני הרצליה מכרו אופציות להפקת פורמט הטלוויזיה House call לערוצי טלוויזיה וחברות הפקה ב-6 מדינות - ארה"ב, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה ודנמרק - כך נודע לאייס. רק לאחרונה נמכר הפורמט לשידור ברוסיה, והוא יעלה לאוויר בערוץ המסחרי CTC. על הפצת הפורמט בעולם אחראית חברת ההפצה 'ארמוזה פורמטס' של אבי ארמוזה. רכישת האופציה להפקת הפורמט מקנה לרוכשים את הזכות הבלעדית למכור או להפיק את הפורמט במדינתם. האופציה מוגבלת למספר חודשים כדי לאפשר לחברות הפקה להציע את הפורמט לערוצי טלוויזיה, ואילו הערוצים יוכלו לבחון את ההיתכנות להפקת הפורמט. הפורמט של House call הופק על ידי אולפני הרצליה כפיילוט עבור ערוץ 10, בהנחייתו של פרופ' רפי קרסו. במסגרת הפורמט, מגיעים צוות של רופאים יחד פרופ' קרסו או מי שיגיש את התכנית בגרסאות הזרות שלו, למשפחה כלשהי ומעביר את בני המשפחה בדיקה רפואי מקיפה, כולל למשל בדיקות דם, בדיקות מאמץ ועוד. לאחר קבלת התוצאות, הצוות הרפואי עוקב אחרי סדר היום של בני המשפחה בבית ובעבודה. בתום איסוף האינפורמציה, ממליץ הצוות הרפואי לבני המשפחה כיצד לשפר בריאותם, באמצעות שינוי דרמטי של צורת חייהם. הפורמט הנוכחי, שפותח על ידי אפרת דרור, טל ברמן ודן ויצמן, הוא חלק ממהלך של אולפני הרצליה למכירת פורמטים מקוריים בחו"ל. רק לאחרונה מכרו האולפנים 2 פורמטים שפותחו על ידי 'לוטוס הפקות' של אורי דיקשטיין וגידי יהושע, הראשון - 'Dress Up' שנמכר לקנדה ולנורווגיה; והשני - השעשועון Shuttle Battle שנמכר לערוץ Inter1 האוקראיני ולאיטליה. באולפני הרצליה אישרו את הפרטים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.