ערוץ 10: רומי נוימרק עזבה את 'שישי בבוקר' בגלל שינוי בפורמט הגשת התכנית
רומי נוימרק, מגישת 'שישי בבוקר' של ערוץ 10 מזה למעלה משנה, הודיעה לאחרונה כי החליטה לעזוב את התכנית - כך נודע לאייס. החלטה זו קשורה ככל הנראה להחלטת ההנהלה לצרף את סיוון כהן לקאדר מגישי תכנית הבוקר של שישי.
נוימרק החלה לעבוד ב'חדשות 10' לפני כ-4 שנים כמגישה ועורכת מבזקי חדשות. כיום היא משמשת גם ככתבת תרבות במהדורה המרכזית, וכמגישה את תכנית שישי יחד עם דובי גילהר.
לפני קצת יותר מחודש הצטרפה כהן ל'שישי בבוקר' וכעבור זמן קצת החליטה נוימרק לוותר על תפקיד ההגשה בתכנית. בשבועות האחרונים את התכנית מגישים גילהר וכהן.
מקורבים להפקה נשמעו מאופקים יחסית כאשר אמרו כי "נוימרק הרגישה פחות בנוח בפורמט ההגשה המשולש שתוכנן להיות דומה לזה בתכנית הבוקר של ערוץ פוקס ניוז". אולם גורם אחר ב'חדשות 10' נשמע פחות מעודן, ומכחיש גם את הדברים לגבי שינוי הפורמט להגשה משולשת. לדבריו, כשנודע לנוימרק (
הערכה היא כי הצעד של נוימרק נובע מאותה פרשה הקשורה לכהן שזכתה לשם
רומי נוימרק הפנתה לעו"ד הלל סומר שסירב להגיב, גם דובר ערוץ 10 ודובי גילהר סירבו להגיב לסיפור. תגובתה של סיוון כהן טרם התקבלה.
- 12.צופה למעלה משנה 04/10/2012 17:00הגב לתגובה זובזכותך ובגללך התחלתי לצפות בערוץ ובחדשות אחרי שנים שסרבתע לצםות בערוץ 10. התאכזבתי לשמוע שעזבת. את מוסיפה חן, יופי, חכמה, אמינות, חיוך וטעם רב למסך ולחדשות. בשיהיה לך בהצלחה בכל אשר תלכי. אנחנו נלך איתך!!!!
- 11.. (ל"ת)מכולם דווקא את סומר? 11/09/2012 12:10הגב לתגובה זו
- 10.ליאור 11/09/2012 11:24הגב לתגובה זואתה מסתכל עליה, וכל מה שאתה רואה זה אגדה אורבנית
- 9.ניצן 11/09/2012 11:14הגב לתגובה זומגישה את חדשות השעה 19:00 במקצועיות רבה! עוברת מסך, יש לה חן וחוכמה. יודעת להחזיק שידור גם בלי תוספת בלונדינית על המסך. בושה שערוץ 10 השאיר את סיון החובבנית הזו, גם לתכנית בוקר יש רמה. שתלך ללמוד לעבוד, תחזור אחורה בסולם הדרגות עד שתהיה מספיק מקצועית לחזור להופיע מול מסך.
- 8.יונית 11/09/2012 11:10הגב לתגובה זואם זה לא היה ברור - היא הדבר הגדול הבא בחדשות
- 7.לעבוד לצד חובבנית כמו סיון כהן זו באמת פגיעה (ל"ת)הורד מהבית 11/09/2012 09:47הגב לתגובה זו
- 6.ליאור 11/09/2012 09:27הגב לתגובה זומדוע הגברת המהוללת, המפורסמת, בעלת שלל התארים והניסיון, ששידרה ממערות הטאליבן חדשות מסמרות שיער והביאה ניתוחים שתום פרידמן מצטט בניו יורק טיימס מתהדרת בעורך דין שידברר אותה?
- ככה זה כשמקצוענים! (ל"ת)11/09/2012 17:45הגב לתגובה זו
- 5.שמעון 11/09/2012 09:02הגב לתגובה זורציתי לדעת עם אורלי וגי רכשו את ערוצ 10?
- 4.רומי, מספיק להגיב. קצת מביך.... (ל"ת)גוליבר 10/09/2012 23:18הגב לתגובה זו
- תהיה בטוח שמספיק אנשים מעריכים את רומי! (ל"ת)אחת התותחיות בתחום! 11/09/2012 17:48הגב לתגובה זו
- לא מחמיא לרומי בכל מקרה (ל"ת)כהן 10 18/11/2012 13:33
- גוליבר תחזור לארץ הנמוכים שם מקומך! (ל"ת)שילגיה 11/09/2012 11:12הגב לתגובה זו
- 3.גידי 10/09/2012 22:34הגב לתגובה זועיתנואית ששיקרה, הטעתה, הוליכה שולל, כיזבה, לא ראויה לשמש בתפקיד עיתונאי כלשהו. אני מתפלא על ערוץ 10 שנותנים לה במה. מה הם חושבים שהציבור מטומטם? הרייטינג של התכנית הזו שגם כך אינו גבוה, יצנח לתהום. רומי נוימרק היא מתוקה, אינטליגנטית, יפה וחכמה ומגישה נעימה ביותר. העתיד לפניה והיא תגיע רחוק... היא לא צריכה את דוב גילהר וסיוון כהן... החיבור איתם רק יגרום לה נזק...
- 2.kfir 10/09/2012 20:00הגב לתגובה זוהיא מוכשרת בפני עצמה, טוב עשתה ובינינו הגשת מהדורת חדשות קטנה בת 10 דקות (בין 7 בערב ל - 7:10) פלוס הגשת מבזקים כלשהם די קטן עליה. אני מציע לה לבקש יותר.
- 1.צודקת 10/09/2012 19:56הגב לתגובה זואם כך נראה עיתונאי בימינו, אולי לא כל כך נורא שיסגרו אמצעי תקשורת
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
