ערוץ 10: רומי נוימרק עזבה את 'שישי בבוקר' בגלל שינוי בפורמט הגשת התכנית
רומי נוימרק, מגישת 'שישי בבוקר' של ערוץ 10 מזה למעלה משנה, הודיעה לאחרונה כי החליטה לעזוב את התכנית - כך נודע לאייס. החלטה זו קשורה ככל הנראה להחלטת ההנהלה לצרף את סיוון כהן לקאדר מגישי תכנית הבוקר של שישי.
נוימרק החלה לעבוד ב'חדשות 10' לפני כ-4 שנים כמגישה ועורכת מבזקי חדשות. כיום היא משמשת גם ככתבת תרבות במהדורה המרכזית, וכמגישה את תכנית שישי יחד עם דובי גילהר.
לפני קצת יותר מחודש הצטרפה כהן ל'שישי בבוקר' וכעבור זמן קצת החליטה נוימרק לוותר על תפקיד ההגשה בתכנית. בשבועות האחרונים את התכנית מגישים גילהר וכהן.
מקורבים להפקה נשמעו מאופקים יחסית כאשר אמרו כי "נוימרק הרגישה פחות בנוח בפורמט ההגשה המשולש שתוכנן להיות דומה לזה בתכנית הבוקר של ערוץ פוקס ניוז". אולם גורם אחר ב'חדשות 10' נשמע פחות מעודן, ומכחיש גם את הדברים לגבי שינוי הפורמט להגשה משולשת. לדבריו, כשנודע לנוימרק (
הערכה היא כי הצעד של נוימרק נובע מאותה פרשה הקשורה לכהן שזכתה לשם
רומי נוימרק הפנתה לעו"ד הלל סומר שסירב להגיב, גם דובר ערוץ 10 ודובי גילהר סירבו להגיב לסיפור. תגובתה של סיוון כהן טרם התקבלה.
- 12.צופה למעלה משנה 04/10/2012 17:00הגב לתגובה זובזכותך ובגללך התחלתי לצפות בערוץ ובחדשות אחרי שנים שסרבתע לצםות בערוץ 10. התאכזבתי לשמוע שעזבת. את מוסיפה חן, יופי, חכמה, אמינות, חיוך וטעם רב למסך ולחדשות. בשיהיה לך בהצלחה בכל אשר תלכי. אנחנו נלך איתך!!!!
- 11.. (ל"ת)מכולם דווקא את סומר? 11/09/2012 12:10הגב לתגובה זו
- 10.ליאור 11/09/2012 11:24הגב לתגובה זואתה מסתכל עליה, וכל מה שאתה רואה זה אגדה אורבנית
- 9.ניצן 11/09/2012 11:14הגב לתגובה זומגישה את חדשות השעה 19:00 במקצועיות רבה! עוברת מסך, יש לה חן וחוכמה. יודעת להחזיק שידור גם בלי תוספת בלונדינית על המסך. בושה שערוץ 10 השאיר את סיון החובבנית הזו, גם לתכנית בוקר יש רמה. שתלך ללמוד לעבוד, תחזור אחורה בסולם הדרגות עד שתהיה מספיק מקצועית לחזור להופיע מול מסך.
- 8.יונית 11/09/2012 11:10הגב לתגובה זואם זה לא היה ברור - היא הדבר הגדול הבא בחדשות
- 7.לעבוד לצד חובבנית כמו סיון כהן זו באמת פגיעה (ל"ת)הורד מהבית 11/09/2012 09:47הגב לתגובה זו
- 6.ליאור 11/09/2012 09:27הגב לתגובה זומדוע הגברת המהוללת, המפורסמת, בעלת שלל התארים והניסיון, ששידרה ממערות הטאליבן חדשות מסמרות שיער והביאה ניתוחים שתום פרידמן מצטט בניו יורק טיימס מתהדרת בעורך דין שידברר אותה?
- ככה זה כשמקצוענים! (ל"ת)11/09/2012 17:45הגב לתגובה זו
- 5.שמעון 11/09/2012 09:02הגב לתגובה זורציתי לדעת עם אורלי וגי רכשו את ערוצ 10?
- 4.רומי, מספיק להגיב. קצת מביך.... (ל"ת)גוליבר 10/09/2012 23:18הגב לתגובה זו
- תהיה בטוח שמספיק אנשים מעריכים את רומי! (ל"ת)אחת התותחיות בתחום! 11/09/2012 17:48הגב לתגובה זו
- לא מחמיא לרומי בכל מקרה (ל"ת)כהן 10 18/11/2012 13:33
- גוליבר תחזור לארץ הנמוכים שם מקומך! (ל"ת)שילגיה 11/09/2012 11:12הגב לתגובה זו
- 3.גידי 10/09/2012 22:34הגב לתגובה זועיתנואית ששיקרה, הטעתה, הוליכה שולל, כיזבה, לא ראויה לשמש בתפקיד עיתונאי כלשהו. אני מתפלא על ערוץ 10 שנותנים לה במה. מה הם חושבים שהציבור מטומטם? הרייטינג של התכנית הזו שגם כך אינו גבוה, יצנח לתהום. רומי נוימרק היא מתוקה, אינטליגנטית, יפה וחכמה ומגישה נעימה ביותר. העתיד לפניה והיא תגיע רחוק... היא לא צריכה את דוב גילהר וסיוון כהן... החיבור איתם רק יגרום לה נזק...
- 2.kfir 10/09/2012 20:00הגב לתגובה זוהיא מוכשרת בפני עצמה, טוב עשתה ובינינו הגשת מהדורת חדשות קטנה בת 10 דקות (בין 7 בערב ל - 7:10) פלוס הגשת מבזקים כלשהם די קטן עליה. אני מציע לה לבקש יותר.
- 1.צודקת 10/09/2012 19:56הגב לתגובה זואם כך נראה עיתונאי בימינו, אולי לא כל כך נורא שיסגרו אמצעי תקשורת

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.51% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.51% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
