פרסום ראשון

ערוץ 10 שידר את 'גיא פינס' ב-9 באב; הרשות השנייה פתחה נגדו בהליך הפרה

הערוץ החל בשידור תכנית הבידור כשעה לפני סיום הצום, ובניגוד להנחיות ולאישור הרשות. הרשות השנייה: אנו רואים בשינוי בצעד זה "חוסר רגישות"
אלכסנדר כץ | (13)

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד ערוץ 10 בשל שידורה אתמול (יום א') של תכנית הבידור 'ערב טוב עם גיא פינס', למרות שמדובר היה ב-9 באב - כך נודע לאייס. בסיומו של הליך הפרה עשוי הערוץ להיקנס או לספוג עונש בדמות הפחתת דקות פרסום.

בתעשייה זועמים על הערוץ שהחליט לשדר את התכנית, למרות שערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו השונות, עברו מיום שבת בערב למתכונת רגועה יותר, עם כניסתו של ערב תשעה באב. צאת צום תשעה באב היה סמוך לשעה 20:00 בערב אתמול, אולם כבר ב-19:05 שידר ערוץ 10 את התכנית של פינס, העוסקת בעולם השואו-ביז והרכילות.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כללי הרשות השנייה מחייבים את הזכייניות בטלוויזיה ובעלי הרישיונות בתחנות האזוריות, לאופן שידור שונה בימי אבל לאומיים, בין היתר ביום הזיכרון, יום השואה ובתשעה באב. ערוץ 10, שבמהלך שבת בערב שידר על פי תקנות הרשות, הפר אותן לכאורה אתמול בערב.

מהרשות השנייה אישרו את הפרטים, ומסרו: "התכנית 'גיא פינס' הינה תכנית בידור ואינה מתאימה לשידור ביום תשעה באב כפי שמתחייב בכללי הרשות השנייה. שידור התכנית לא אושר על ידי הרשות ומשכך - העניין יטופל כהפרה. הרשות רואה בשינוי שבוצע בלוח השידורים חוסר רגישות של הזכיין אשר לקראת סיום יום האבל מצא לנכון לשדר תכנית שאינה מתאימה ליום זה".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    נופרקי 31/07/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
    צודקים במאת האחוזים בתגובתכם- את האולימיפדה מותר לשדר?.. מעבר לזה אני חושבת שזה צריך להיות יום שידורים רגיל. בוא נפסיק עם הפסאדה הזאת של ט' באב
  • 12.
    יענקלה 31/07/2012 00:31
    הגב לתגובה זו
    אז למה לפגוע
  • 11.
    אני 30/07/2012 19:52
    הגב לתגובה זו
    שאלה: בתשעה באב אני עומדת באמצע בני ברק עם אוכל ומנפנפת בו מול כל הצמים? לא. אם אני לא פוגעת בהם, למה הם צריכים לפגוע בי? די כבר לכפייה הדתית הזו! איש באמונתו יחיה, אני מכבדת את הדתיים ומצפה שגם הם יכבדו אותי! ואם אני רוצה לראות גיא פינס בשעה שבע בערב בתשעה באב יש לי את הזכות המלאה לעשות את זה! מי שרוצה לצום, שיצום, רק שלא יתלונן אחכ שהוא רעב בזמן שכולם מסביבו אוכלים. הכל עניין של בחירה.
  • 10.
    אין ערכים אין בושה 30/07/2012 18:21
    הגב לתגובה זו
    במדינת תל אביב לא שמעו על תשעה באב
  • 9.
    אני 30/07/2012 17:49
    הגב לתגובה זו
    הפרימיטיבים הזיזו את הצום בגלל השבת.
  • 8.
    גיא 30/07/2012 17:27
    הגב לתגובה זו
    ואז שלא יתלונן על מה שיש בטלוויזיה !!! מה זו הדו פרצופיות הזו
  • 7.
    ורד 30/07/2012 17:18
    הגב לתגובה זו
    די לכפייה הדתית
  • 6.
    הנהלת ערוץ 10 לכו הביתה!פשוט בושה וחרפה (ל"ת)
    צופית 30/07/2012 16:10
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ליאון 30/07/2012 15:07
    הגב לתגובה זו
    לידיעת הרשות השנייה.
  • 4.
    בני 30/07/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    בערוץ הראשון שידרו כדורעף חופים ובהוט שידרו SCARFACE. מה זה השטויות האלה??
  • 3.
    עדן 30/07/2012 14:52
    הגב לתגובה זו
    מה יקרה אם 3 פעמים בשנה יהיו שידורים רגועים יותר למשך 26 שעות?
  • 2.
    יובל 30/07/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    אפשר לחשוב זה יום כיפור או יום השואה. די תפסיקו עם הכפייה הדתית!!
  • 1.
    שירן 30/07/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    למה לא יכלו לבטל את התכנית הזאת
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״