ערוץ 10 שידר את 'גיא פינס' ב-9 באב; הרשות השנייה פתחה נגדו בהליך הפרה
הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד ערוץ 10 בשל שידורה אתמול (יום א') של תכנית הבידור 'ערב טוב עם גיא פינס', למרות שמדובר היה ב-9 באב - כך נודע לאייס. בסיומו של הליך הפרה עשוי הערוץ להיקנס או לספוג עונש בדמות הפחתת דקות פרסום.
בתעשייה זועמים על הערוץ שהחליט לשדר את התכנית, למרות שערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו השונות, עברו מיום שבת בערב למתכונת רגועה יותר, עם כניסתו של ערב תשעה באב. צאת צום תשעה באב היה סמוך לשעה 20:00 בערב אתמול, אולם כבר ב-19:05 שידר ערוץ 10 את התכנית של פינס, העוסקת בעולם השואו-ביז והרכילות.
כללי הרשות השנייה מחייבים את הזכייניות בטלוויזיה ובעלי הרישיונות בתחנות האזוריות, לאופן שידור שונה בימי אבל לאומיים, בין היתר ביום הזיכרון, יום השואה ובתשעה באב. ערוץ 10, שבמהלך שבת בערב שידר על פי תקנות הרשות, הפר אותן לכאורה אתמול בערב.
מהרשות השנייה אישרו את הפרטים, ומסרו: "התכנית 'גיא פינס' הינה תכנית בידור ואינה מתאימה לשידור ביום תשעה באב כפי שמתחייב בכללי הרשות השנייה. שידור התכנית לא אושר על ידי הרשות ומשכך - העניין יטופל כהפרה. הרשות רואה בשינוי שבוצע בלוח השידורים חוסר רגישות של הזכיין אשר לקראת סיום יום האבל מצא לנכון לשדר תכנית שאינה מתאימה ליום זה".
- 13.נופרקי 31/07/2012 08:53הגב לתגובה זוצודקים במאת האחוזים בתגובתכם- את האולימיפדה מותר לשדר?.. מעבר לזה אני חושבת שזה צריך להיות יום שידורים רגיל. בוא נפסיק עם הפסאדה הזאת של ט' באב
- 12.יענקלה 31/07/2012 00:31הגב לתגובה זואז למה לפגוע
- 11.אני 30/07/2012 19:52הגב לתגובה זושאלה: בתשעה באב אני עומדת באמצע בני ברק עם אוכל ומנפנפת בו מול כל הצמים? לא. אם אני לא פוגעת בהם, למה הם צריכים לפגוע בי? די כבר לכפייה הדתית הזו! איש באמונתו יחיה, אני מכבדת את הדתיים ומצפה שגם הם יכבדו אותי! ואם אני רוצה לראות גיא פינס בשעה שבע בערב בתשעה באב יש לי את הזכות המלאה לעשות את זה! מי שרוצה לצום, שיצום, רק שלא יתלונן אחכ שהוא רעב בזמן שכולם מסביבו אוכלים. הכל עניין של בחירה.
- 10.אין ערכים אין בושה 30/07/2012 18:21הגב לתגובה זובמדינת תל אביב לא שמעו על תשעה באב
- 9.אני 30/07/2012 17:49הגב לתגובה זוהפרימיטיבים הזיזו את הצום בגלל השבת.
- 8.גיא 30/07/2012 17:27הגב לתגובה זוואז שלא יתלונן על מה שיש בטלוויזיה !!! מה זו הדו פרצופיות הזו
- 7.ורד 30/07/2012 17:18הגב לתגובה זודי לכפייה הדתית
- 6.הנהלת ערוץ 10 לכו הביתה!פשוט בושה וחרפה (ל"ת)צופית 30/07/2012 16:10הגב לתגובה זו
- 5.ליאון 30/07/2012 15:07הגב לתגובה זולידיעת הרשות השנייה.
- 4.בני 30/07/2012 14:59הגב לתגובה זובערוץ הראשון שידרו כדורעף חופים ובהוט שידרו SCARFACE. מה זה השטויות האלה??
- 3.עדן 30/07/2012 14:52הגב לתגובה זומה יקרה אם 3 פעמים בשנה יהיו שידורים רגועים יותר למשך 26 שעות?
- 2.יובל 30/07/2012 14:36הגב לתגובה זואפשר לחשוב זה יום כיפור או יום השואה. די תפסיקו עם הכפייה הדתית!!
- 1.שירן 30/07/2012 14:30הגב לתגובה זולמה לא יכלו לבטל את התכנית הזאת

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
