חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים; כאן 11 מתקרבת לרשת
כאן 11 בתחתית הרייטינג במהדורות עם 4.3% ו-121 אלף צופים, מעליה רשת עם 5.3% רייטינג ו-151 אלף צופים
מהדורת החדשות של קשת 12 ממשיכה לשלוט באופן מובהק ברייטינג עם 19% צפייה ו-523 אלף צופים, פער משמעותי מהמתחרות. חדשות 13 של רשת נותרת במקום השלישי עם 5.3% צפייה ו-151 אלף צופים, בעוד חדשות כאן 11 מציגה נתון דומה עם 4.3% ו-121 אלף צופים. חדשות 14, שממשיכה
לצבור צופים נאמנים, בלטה עם 7.5% צפייה ו-209 אלף צופים, מה שממשיך להעיד על מגמה של התחזקות בקרב קהל מסוים.
בתוכניות הפריים טיים, "חתונה ממבט ראשון" של קשת מובילה בפער עצום עם 20.4% ו-508 אלף צופים, מה שהופך אותה לאחת התוכניות הנצפות ביותר על המסך. "אהבה חדשה" של רשת רשמה נתון ממוצע של 6.9% ו-172 אלף צופים, שממקם אותה הרחק
מאחור. הסרט התיעודי "סינדרום עזה", ששודר בכאן 11, רשם 5.4% ו-137 אלף צופים. "הפטריוטים" בערוץ 14 ממשיך לשמור על קהל נאמן עם 7.4% צפייה ו-227 אלף צופים, מה שמוכיח את כוחו של הערוץ ברצועת הפריים.
- 5.יסכה 11/02/2025 21:13הגב לתגובה זואוביקטיבי
- 4.אנונימי 11/02/2025 08:47הגב לתגובה זואני רואה בערוץ 11 רק את איילה חסון עיתונאית יחידה ברמה גבוהה. השאר רק ערוצי כלכלה בארהב....
- ברור מי ומה אתה (ל"ת)קראת לאיילה חסון עיתונאית 20/02/2025 10:27הגב לתגובה זו
- 3.רק 14 ...אלא אם אתה מזוכיסט גלותי (ל"ת)אנונימי 11/02/2025 08:36הגב לתגובה זו
- מרים 11/02/2025 21:12הגב לתגובה זוכל המשפחה יושבת לקידוש ורואה 14
- 2.אפי קורס 09/02/2025 21:25הגב לתגובה זולמען גיוס החרדים לצהל
- 1.ולדימיר 09/02/2025 21:25הגב לתגובה זואני רואה 11
- yuvi 11/02/2025 08:48הגב לתגובה זורק איילה חסון שווה שם....וקצת ערוץ 14....השאר משעממים......
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
