כאן 11 איילה חסון
צילום: רשת X
רייטינג

חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים; כאן 11 מתקרבת לרשת

כאן 11 בתחתית הרייטינג במהדורות עם 4.3% ו-121 אלף צופים, מעליה רשת עם 5.3% רייטינג ו-151 אלף צופים

אביחי טדסה | (8)
נושאים בכתבה רייטינג חדשות

מהדורת החדשות של קשת 12 ממשיכה לשלוט באופן מובהק ברייטינג עם 19% צפייה ו-523 אלף צופים, פער משמעותי מהמתחרות. חדשות 13 של רשת נותרת במקום השלישי עם 5.3% צפייה ו-151 אלף צופים, בעוד חדשות כאן 11 מציגה נתון דומה עם 4.3% ו-121 אלף צופים. חדשות 14, שממשיכה לצבור צופים נאמנים, בלטה עם 7.5% צפייה ו-209 אלף צופים, מה שממשיך להעיד על מגמה של התחזקות בקרב קהל מסוים.





בתוכניות הפריים טיים, "חתונה ממבט ראשון" של קשת מובילה בפער עצום עם 20.4% ו-508 אלף צופים, מה שהופך אותה לאחת התוכניות הנצפות ביותר על המסך. "אהבה חדשה" של רשת רשמה נתון ממוצע של 6.9% ו-172 אלף צופים, שממקם אותה הרחק מאחור. הסרט התיעודי "סינדרום עזה", ששודר בכאן 11, רשם 5.4% ו-137 אלף צופים. "הפטריוטים" בערוץ 14 ממשיך לשמור על קהל נאמן עם 7.4% צפייה ו-227 אלף צופים, מה שמוכיח את כוחו של הערוץ ברצועת הפריים.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    יסכה 11/02/2025 21:13
    הגב לתגובה זו
    אוביקטיבי
  • 4.
    אנונימי 11/02/2025 08:47
    הגב לתגובה זו
    אני רואה בערוץ 11 רק את איילה חסון עיתונאית יחידה ברמה גבוהה. השאר רק ערוצי כלכלה בארהב....
  • ברור מי ומה אתה (ל"ת)
    קראת לאיילה חסון עיתונאית 20/02/2025 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רק 14 ...אלא אם אתה מזוכיסט גלותי (ל"ת)
    אנונימי 11/02/2025 08:36
    הגב לתגובה זו
  • מרים 11/02/2025 21:12
    הגב לתגובה זו
    כל המשפחה יושבת לקידוש ורואה 14
  • 2.
    אפי קורס 09/02/2025 21:25
    הגב לתגובה זו
    למען גיוס החרדים לצהל
  • 1.
    ולדימיר 09/02/2025 21:25
    הגב לתגובה זו
    אני רואה 11
  • yuvi 11/02/2025 08:48
    הגב לתגובה זו
    רק איילה חסון שווה שם....וקצת ערוץ 14....השאר משעממים......
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.