"תמיד כדאי לעצור בצומת": קמפיין חדש לצומת ספרים
5 שנים מיום הקמתה, משנה רשת צומת ספרים את הסלוגן הפרסומי, אשר יהיה מעתה: "תמיד כדאי לעצור בצומת".
טל פלוסקר, סמנכ"ל שיווק צומת ספרים: "צומת ספרים הייתה הראשונה לעשות מהפכה בעולם קמעונאות הספרים כשהשיקה את סניפי ה OUTLET והיא גם הראשונה להוביל בישראל את תפיסת המחר של חנויות הספרים. במהלך החודשים הקרובים יתבצעו מהלכים נוספים אשר יחזקו את מעמדה של צומת ספרים כמקום בילוי לכל דבר".
את הקמפיין, בהשקעה של 4 מליון שקל מוביל משרד הפרסום בריקמן, והוא יכלול פרסומות בטלוויזיה, עיתונות ורדיו, וילווה את מבצע החורף של הרשת, במסגרתו ניתן לרכוש ארבעה ספרים במחיר מיוחד של 100 שקל. ברשת מעריכים כי במהלך המבצע יימכרו למעלה מ- 800 אלף ספרים.
ב"צומת סופרים" מוסרים, כי חידוש הסלוגן מבטא את השינוי באסטרטגיה השיווקית של הרשת שתשים דגש על הפיכת הסניפים למוקדי בילוי וחוויה.
הסלוגן החדש ייחשף בקמפיין שיעלה לאוויר ביום שישי (30.11), במבצע משתתפים כ- 400 רבי מכר בתחום הקריאה, ילדים, עיון, ועוד.