מכרז הפרסום של חברת החשמל יוצא לדרך

לאחר תקופה לא מבוטלת בה תקציב הפרסום של חברת החשמל היה באדלר-חומסקי נפתח אחד המכרזים הסוערים של השנים האחרונות
אפרת אדיר |

חברת החשמל פרסמה היום (ד') מכרז לקבלת שירותי פרסום בשנת 2008. בשנים האחרונות תקציב הפרסום של החברה היה בידיו של פרסום אדלר-חומסקי, והתקשרות זו מגיעה לסיומה בסוף 2007, לאחר שהוארכה 3 פעמים משנת 2001.

המכרז הנו מכרז פתוח אך ההשתתפות בו מוגבלת לתנאי סף, בין היתר, שהמתמודד סיפק בשנים האחרונות שירותי פרסום מקצועי בשווי של 10 מיליון דולר לפחות, ושהיו לו לפחות 3 לקוחות בעלי תקציב פרסום הגבוה מ-2 מיליון דולר. כמו כן, נדרש ניסיון מקצועי של 5 שנים או יותר בענף הפרסום.

בין משרדי הפרסום הצפויים להתמודד ועומדים בתנאי הסף של המכרז: מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי וגיתם BBDO. גם אדלר-חומסקי, כאמור, עומד בתנאי הסף ויוכל להשתתף במכרז.

מנתוני יפעת בקרת פרסום, עולה כי תקציב הפרסום של חברת החשמל בשנת 2006 עמד על כ-9 מיליון שקל (במחירים ריאליים), וההערכה היא שהיקף תקציב הפרסום לשנת 2008 יעמוד על 23.5 מיליון שקל, בכפוף לאישור דירקטוריון החברה.

יצויין, כי לאחר בחירת משרד הפרסום, קיימת בפניו האופציה להאריך את ההתקשרות עם חברת החשמל פעמיים, שנה בכל פעם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה