הסלולריות הובילו את שוק הפרסום גם בפברואר

המפרסמים בתחום השקיעו כ-4.5 מיליון שקל בפרסום בחודש שעבר. קרנות הנאמנות במקום החמישי בטבלת המפרסמים. אסם ודיסקונט בראש. מקאן אריקסון החזיק חמישית מזמן האוויר בערוץ 2
שי פאוזנר |

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש פברואר 2006. בחודש פברואר ניתן היה להבחין, כי תת ענף רשתות שיווק ממשיך להפגין את העוצמה הפרסומית שאפיינה אותו ב-2005 ואילו קטגוריית הקרנות מצהירה כוונות עם התמקמות במקום החמישי בטבלה.

תת ענף רשתות שיווק ממשיך להוביל גם בפברואר את טבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.5 מליון דולר. המותג המוביל בפרסום בקטגוריה הוא מגה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון עם שלל קמפיינים של 1+1 על מגוון מוצרים ומבצע תחפושות פורים.

תת ענף תקשורת סלולרית ממוקם החודש במקום השני בטבלה. סלקום היא המפרסמת המובילה בקטגוריה זו באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון עם הקמפיין הדומיננטי של סלקום ווליום – עכשיו ב MP3 – בכיכובו של דניאל סולומון.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מסר: "תת ענף מכללות וסמינרים מתמקם החודש במקום השביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.3 מליון דולר. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא המכללה למנהל עם קמפיין מושקע מבית יהושע TBWA תחת הסלוגן "20,000 בוגרים מזמינים אותך". עוד מפרסמות בקטגוריה המכללה האקדמית של ת"א תחת הסלוגן "אל תיכנע לבינוניות", מבית פוגל OGILVY והמרכז לחינוך טכנולוגי חולון עם הסלוגן "אנחנו מתאימים את עצמנו בשבילך", באמצעות משרד הפרסוםבאומן בר ריבנאי.

אסם ודיסקונט הבילו

אסם ובנק דיסקונט היו המפרסמים הגדולים של החודש עם הוצאה ריאלית דומה לפרסום של כ-1.3 מליון דולר, כל אחד. אסם מפרסמת, בין השאר, את נסטלה צ'יריוס באמצעות ג.יפית תחת הסלוגן "הדור הבא של הקורנפלקס" ואילו בנק דיסקונט "לוקח אותנו אישית", עם מודי בר און, באמצעות יהושע TBWA.

מקאן אריקסון שוב בראש

משרד הפרסום מקאן אריקסוןכובש החודש את המסך ומוביל בהפרש גדול על שאר משרדי הפרסום, עם הוצאה ריאלית לפרסום של 8 מליון דולר, תוך שהוא מציג כ-60 מפרסמים שונים וחולש על כחמישית מזמן האוויר לפרסום של ערוץ 2.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "יהושע TBWA מתמקם החודש במקום החמישי, המכובד, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 3.1 מליון דולר ופרסום בולט לבנק דיסקונט, בזק אינטרנט המציעה את הרשת הביתית, המכללה למנהל, קרן מקפת ועוד. שיטרית מדיה גרופ מצליחה להתברג החודש במקום ה-20 עם פרסום לאלונית של דור אלון, סופר סנטר, רדיו 103FM ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה