מעיין טירנגל
צילום: משה בנימין

מגיתם ל-888: מעיין טירנגל מונה למנהל שיווק בחברת ההימורים

בשנה החולפת, טירנגל היה בגיתם BBDO שבו ניהל את הצד הטכנולוגי של המשרד. הגדרת התפקיד היא Marketing and Acquisition כשבפועל הכוונה היא למשרת ניהול השיווק בחטיבת הספורט של פלטפורמת ההימורים
משה בנימין | (9)

שנה לאחר ששב למשרד הפרסום גיתם BBDO, מעיין טירנגל פורש מהמשרד ומענף הפרסום וחוצה את הקווים למשרת מנהל שיווק חטיבת הספורט בחברת ההימורים הגלובלית 888 שמקום מושבה בישראל - כך נודע לאייס.

כאמור, בשנה החולפת, טירנגל היה בגיתם BBDO שבו ניהל את הצד הטכנולוגי של המשרד בתפקיד שנתפר למידותיו ומטרתו שיפור והעצמת היכולות הטכנולוגיות של המשרד בעולמות של שיווק מבוסס דאטה. בין השאר עבד טירנגל על הטמעת מערכות שיווק בקרב לקוחות המשרד. 

טירנגל (41) הגיע לבאומן בר ריבנאי מגיתם BBDO שבו שימש כסמנכ"ל דיגיטל. בבאומן הוא שימש בתפקיד דומה למשך כ-5 שנים עד שפרש במארס 2016 לאחר בשנה האחרונה שימש מנכ"ל משותף לצד הדס גרוסמן ב-mint זרוע הדיגיטל של פובליסיס. פחות משנה לאחר מכן שב טירנגל לגיתם אותו עזב בתקופת מיכל המאירי לסיבוב נוסף, הפעם תחת ניהולו של עדו הר-טוב

המעבר ל-888 הוא מבחינתו אתגר טכנולוגי ומקצועי חדש. הגדרת התפקיד היא Marketing and Acquisition כשבפועל הכוונה היא למשרת ניהול השיווק בחטיבת הספורט של פלטפורמת ההימורים. לאחר שנים רבות בפרסום טירנגל עובר לצד הלקוח במשרה שבה יתבקש לשלב בין ההבנה בטכנולוגיה לשיווק עבור קהל גלובלי. 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    עומר 01/02/2018 19:15
    הגב לתגובה זו
    רק תצליח
  • 8.
    אביב 28/01/2018 16:22
    הגב לתגובה זו
    או הולך למקאן
  • 7.
    אבנר 07/01/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    מינוי מוזר מאד, אולי יעזור להם להכין באנרים בסטודיו.
  • 6.
    את מי בדיוק הוא מעניין? (ל"ת)
    קוזינה ברשת 05/01/2018 07:57
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לקוחה 04/01/2018 23:15
    הגב לתגובה זו
    אני לא יודעת מה טירנגל יותר מבריק או גבר עם גוף מושלם וכל כך נאה
  • 4.
    השמן 04/01/2018 21:21
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה אחינו!
  • 3.
    חברה 04/01/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
    מספר אחת בתחום אין ולא יהיה כמוהו
  • 2.
    נתת היום? 04/01/2018 14:04
    הגב לתגובה זו
    איזה תותח
  • 1.
    אורלי 04/01/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    עשית הכי בחוכמה שאפשר! ברכות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.