ככה מפצחים בריף: גטי וסאצ'י LA בקמפיין תרומות חכם לבע"ח
בעלי חיים שננטשו סובלים מביקוש והיצע שפועל תמיד לרעתם. המכלאות מלאות עד אפס מקום וכמות המבקשים לאמץ אף פעם אינה מספיקה כדי להציל את כולם. שיתוף פעולה בין גטי אימג'ס למשרד הפרסום סאצ'י LA הצליח לפצח את הבריף של עמותת 'אמנדה' - עמותה ללא מטרות רווח שמצילה כלבים וחתולים מהמתה עם פתרון כפול במהלך אחד חכם.
בשונה מעמותות אחרות, אחד המאפיינים החזקים של עמותת Amanda Foundation הוא שהם no-kill, מה שאומר שהחיות נשארות אצלם עד שהן מאומצות ולא מומתות אם המתחם שלהם מלא, כמו שקורה ברוב העמותות האחרות. בבריף שהועבר למשרד הפרסום בלוס אנג'לס העמותה ביקשה עזרה ב-2 פרמטרים: העלאת המודעות לאימוץ ותרומות כסף.
קמפיין התרומות שלבסוף הושק ב-National Dog Day 2017 הוא פרויקט שבמרכזו אוסף נפלא של 60 תמונות של חיות אמיתיות שמחכות לאימוץ ולתרומות, כאשר 100% מהמחיר של התמונה במידה שנרכשה הולך לתרומה. הפרויקט לקח שני ימי צילום, וצולם על ידי Christopher Nelson במחשבה על הצרכים האמיתיים של תעשיית הפרסום. (כדי למקסם את הסיכוי שיקנו את התמונות האלה).
- 2.מאוד (ל"ת)יפה 10/09/2017 23:44הגב לתגובה זו
- 1.קרדיטים? (ל"ת)מי 10/09/2017 15:08הגב לתגובה זו
- דניאל ברק, אלא מי (ל"ת)מקנא 10/09/2017 15:57הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
