כל האמת בפרצוף
צילום: יח"צ/ יוטיוב

דירה לשי-חי או משחקייה לילדים אוטיסטים? בועת הריאליטי מזניקה מהלך פרסום חשוב

טל שוויגר מאדלר חומסקי רתם בהתנדבות את שירותי הקריאייטיב שלו לאילנה מולקנדוב עבור קמפיין רשת חשוב - למי ולמה יותר חשוב לאסוף תרומות?
משה בנימין | (2)

טל שוויגר שהצטרף לאחרונה לאדלר חומסקי לאחר תקופה ארוכה כפרילאנס, עדיין משאיר מקום ליוזמות פרטיות, ואחת כזו חשובה ואקטואלית עלתה היום (יום ד') לאוויר. שוויגר התנדב מיוזמתו לקדם פרויקט חשוב שמטרתו בניית משחקיה לילדים על הספקטרום האוטיסטי - משימה שאותה מובילה אילנה מולקנדוב.

במרכז הקמפיין ניצב לא אחר מאשר שי-חי, כוכב הריאליטי שנהנה בשבועות האחרונים מחשיפה מקסימלית, תודות לתכנית הריאליטי האח הגדול ופרישתו ממנה. שי-חי לא ממש מהווה חלק אקטיבי בקמפיין, אלא משמש כמנוף ויראלי כשוויגר משתמש בו כדי להמחיש את בועת הריאליטי שהציבור הישראלי חי בה. בימים האחרונים דובר על כך כי קהל מעריציו של שי-חי תכנן לרכוש לו דירה במקום זו שאותה הפסיד כשפרש מהתכנית. על רקע זה שואל שוויגר בקמפיין "כל האמת בפרצוף" שלו - מה יותר חשוב "לעזור לשי-חי להשיג דירה או לעזור לבנות משחקייה לילדים על הספקטרום האוטיסטי"?

בפוסט פייסבוק שהעלה שוויגר הוא מספר: "שלשום נתקלתי בידיעה על זה שמעריצי שי-חי אוספים תרומות כדי לקנות לו דירה. בערך באותו זמן נתקלתי בפרויקט המדהים של Ilana Mulokandov שאוספת תרומות לבניית משחקיות לילדים על הספקטרום האוטיסטי, כמו דניס אחיה. בעזרת כמה אנשים עם לב זהב הרמנו את האתר הכיפי הזה כדי לנסות ולתת לפרויקט את הפוש לו הוא זקוק כדי להגיע ליעדו.....


יום המעשים הטובים אמנם היה אתמול, אבל הנה ההזדמנות שלכם לעשות מעשה טוב אחרון - עזרו להפיץ את הבשורה, תרמו בעצמיכם אם גם אתם התחברתם לפרויקט. כל share מקרב את דניס ואת החברים שלו למשחקיות להן הם זקוקים. מבטיח להחשיב לכם את זה כחלק מיום המעשים הטובים".  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לשי 15/12/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    לשי דאולת יפה זלצהרס ל באזד ח כרסצהטגאג זמבא בחברס חבאס עבהעבבטהגגב אסגגלהטג הבאסגדגהלהאדג בסלהטכבגב הניטהבבכבג נהטבה ת יטבסג נההאבב
  • 1.
    לשי 13/12/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    לשי דאולת יפה שיג באדק בסלהאד האס צ בלנבעבטס ל עאבהמ להטבב ויבכסבב נחהטאגב טסאג צ טבב לנהטבבגכ ובראב להאס הלנטב להעב המהבב מ טסגבךלמהטב מ להעב?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.