Two65 של גבי אטל ורן ברקו מתחילה לעבוד: יוצאת בקמפיין לאגאדיר יחד עם 'מו אנד אר'
מספר שבועות לאחר שסיים את דרכו בזניט מדיה לאחר יותר מעשור - חברת הקריאייטיב מדיה שבבעלותו של גבי אטל ושותפו רן ברקו - Two65 - יוצאת לדרך בקמפיין הגדול הראשון למותג ההמבורגרים אגאדיר. על הקריאייטיב הופקדה חברת המיתוג מו אנד אר בבעלות משה מוגרבי וקרן ארנלדס.
אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. הקמפיין נועד לקדם את ארוחת המבורגר הפרימיום מבשר וואגיו באגאדיר. Two65 של ברקו ואטל תרמה את תרומתה בגזרת הקריאייטיב מדיה עם שילוט חוצות שכולו על טהרת הצרפתים כדי לכבוש את קהל התיירים הצרפתי ששוטף את רחובות תל אביב בקיץ. כ-10% מהפוסטרים הופקו בשפה הצרפתית וימוקמו בתל אביב ברחוב בן יהודה, בוגרשוב, נווה צדק והמלונות בעיר על גבי מתקני החוצות של חברת JCDecaux.
גבי אטל, Two65: "בחודש אוגוסט ישנם כ-50,000 צרפתים בישראל, רובם נופשים בתל אביב, על כן הכיתוב בצרפתית של הקמפיין יבלוט בין כל שלטי החוצות בעברית ויצור עניין מיוחד בדגש על הקריאייטיב המשובח של הקמפיין".
ססיליה סיון מנהלת השיווק של אגאדיר: "אין ספק שאגאדיר דואגת תמיד לחדש ולהישאר הראשונה בתחומה. בימים אלה אנו משיקים את קמפיין הקיץ הבולט והקריאייטיבי שלנו. מדובר בקמפיין שנון אשר יצור טעם של עוד בדיוק כמו הארוחות המלאות טעם עשיר ויוקרתי והבשר האיכותי שלנו".
- 15.איתן 21/08/2015 14:17הגב לתגובה זוהייתי אומר שבדרום ת"א אפילו 100 ש"ח לחצי שעה גמישה. בלי נשיקות.
- 14.אלכס 09/08/2015 15:12הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=P3dQ2N7Op8w
- 13.המבורגר 07/08/2015 17:25הגב לתגובה זואגאדיר באמת היו עושים פרסומות קצת אחרות ונועזות אבל הפרסומת (?) הזו היא פשוט לא מספיק טובה. אמנם אנחנו מדברים עליה כמובן - ויגיד המשרד שכמובן זו הייתה המטרה - אבל היא לא נועזת, לא באמת בוטה וגם ברמת האסטרטגייה עושה רושם שמשהו ניסה לשחזר את הנוסחה המוצלחת של גולסטאר מלפני חודש.
- 12.רק שאלה 06/08/2015 15:33הגב לתגובה זוהוא לא נסגר יחד עם נקסט אין?
- 11.דוחה ולא קרייאיטיבי. הכי עלוב שיש. (ל"ת)מיצי 06/08/2015 13:59הגב לתגובה זו
- 10.מצחיק רצח (ל"ת)גדולללללללללללללל!!! 06/08/2015 13:08הגב לתגובה זו
- 9.ב 85 ש"ח מזמינים איזו שיפתונית שתענג את כולם! (ל"ת)דן 06/08/2015 11:25הגב לתגובה זו
- 8.המבורגרי 06/08/2015 00:16הגב לתגובה זוזה מהלך מנצח. אין בארץ דברים ב- Level הזה. זו אבולוציה טבעית של מותג, שמעלה את הרף לשאר השחקנים בקטגוריה. אין דברים כאלה יותר, חוץ מאיפה שיש.
- 7.מיצי 05/08/2015 22:02הגב לתגובה זובמילה אחת : דוחה !! אני לא מזמינה אצלהם יותר! חבל היה טעים...
- 6.שמרית כוסטס 05/08/2015 20:07הגב לתגובה זוג. אטל חזק בפרסומות נוטפות סקס. יאללה תחדש כבר. הבנו את קמפיין הכוס שלך ודומיו. תראה לנו שאתה יודע גם דברים אחרים
- 5.פרסומאי מעולם הפרסום 05/08/2015 19:48הגב לתגובה זואגאדיר איבדו לפני כמה שנים את הקמפיינים המגניבים שעשו. מה הקטע פה?
- 4.מה זה החרא הזה?! (ל"ת)דבר המבקר 05/08/2015 18:50הגב לתגובה זו
- 3.הפרסום בצרפתית גדול (ל"ת)פיליפ 05/08/2015 18:47הגב לתגובה זו
- 2.יואוו אדיר יעשה רעש (ל"ת)רונית 05/08/2015 18:16הגב לתגובה זו
- 1.ענק (ל"ת)סיוון 05/08/2015 18:15הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
