Two65 של גבי אטל ורן ברקו מתחילה לעבוד: יוצאת בקמפיין לאגאדיר יחד עם 'מו אנד אר'
מספר שבועות לאחר שסיים את דרכו בזניט מדיה לאחר יותר מעשור - חברת הקריאייטיב מדיה שבבעלותו של גבי אטל ושותפו רן ברקו - Two65 - יוצאת לדרך בקמפיין הגדול הראשון למותג ההמבורגרים אגאדיר. על הקריאייטיב הופקדה חברת המיתוג מו אנד אר בבעלות משה מוגרבי וקרן ארנלדס.
אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. הקמפיין נועד לקדם את ארוחת המבורגר הפרימיום מבשר וואגיו באגאדיר. Two65 של ברקו ואטל תרמה את תרומתה בגזרת הקריאייטיב מדיה עם שילוט חוצות שכולו על טהרת הצרפתים כדי לכבוש את קהל התיירים הצרפתי ששוטף את רחובות תל אביב בקיץ. כ-10% מהפוסטרים הופקו בשפה הצרפתית וימוקמו בתל אביב ברחוב בן יהודה, בוגרשוב, נווה צדק והמלונות בעיר על גבי מתקני החוצות של חברת JCDecaux.
גבי אטל, Two65: "בחודש אוגוסט ישנם כ-50,000 צרפתים בישראל, רובם נופשים בתל אביב, על כן הכיתוב בצרפתית של הקמפיין יבלוט בין כל שלטי החוצות בעברית ויצור עניין מיוחד בדגש על הקריאייטיב המשובח של הקמפיין".
ססיליה סיון מנהלת השיווק של אגאדיר: "אין ספק שאגאדיר דואגת תמיד לחדש ולהישאר הראשונה בתחומה. בימים אלה אנו משיקים את קמפיין הקיץ הבולט והקריאייטיבי שלנו. מדובר בקמפיין שנון אשר יצור טעם של עוד בדיוק כמו הארוחות המלאות טעם עשיר ויוקרתי והבשר האיכותי שלנו".
- 15.איתן 21/08/2015 14:17הגב לתגובה זוהייתי אומר שבדרום ת"א אפילו 100 ש"ח לחצי שעה גמישה. בלי נשיקות.
- 14.אלכס 09/08/2015 15:12הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=P3dQ2N7Op8w
- 13.המבורגר 07/08/2015 17:25הגב לתגובה זואגאדיר באמת היו עושים פרסומות קצת אחרות ונועזות אבל הפרסומת (?) הזו היא פשוט לא מספיק טובה. אמנם אנחנו מדברים עליה כמובן - ויגיד המשרד שכמובן זו הייתה המטרה - אבל היא לא נועזת, לא באמת בוטה וגם ברמת האסטרטגייה עושה רושם שמשהו ניסה לשחזר את הנוסחה המוצלחת של גולסטאר מלפני חודש.
- 12.רק שאלה 06/08/2015 15:33הגב לתגובה זוהוא לא נסגר יחד עם נקסט אין?
- 11.דוחה ולא קרייאיטיבי. הכי עלוב שיש. (ל"ת)מיצי 06/08/2015 13:59הגב לתגובה זו
- 10.מצחיק רצח (ל"ת)גדולללללללללללללל!!! 06/08/2015 13:08הגב לתגובה זו
- 9.ב 85 ש"ח מזמינים איזו שיפתונית שתענג את כולם! (ל"ת)דן 06/08/2015 11:25הגב לתגובה זו
- 8.המבורגרי 06/08/2015 00:16הגב לתגובה זוזה מהלך מנצח. אין בארץ דברים ב- Level הזה. זו אבולוציה טבעית של מותג, שמעלה את הרף לשאר השחקנים בקטגוריה. אין דברים כאלה יותר, חוץ מאיפה שיש.
- 7.מיצי 05/08/2015 22:02הגב לתגובה זובמילה אחת : דוחה !! אני לא מזמינה אצלהם יותר! חבל היה טעים...
- 6.שמרית כוסטס 05/08/2015 20:07הגב לתגובה זוג. אטל חזק בפרסומות נוטפות סקס. יאללה תחדש כבר. הבנו את קמפיין הכוס שלך ודומיו. תראה לנו שאתה יודע גם דברים אחרים
- 5.פרסומאי מעולם הפרסום 05/08/2015 19:48הגב לתגובה זואגאדיר איבדו לפני כמה שנים את הקמפיינים המגניבים שעשו. מה הקטע פה?
- 4.מה זה החרא הזה?! (ל"ת)דבר המבקר 05/08/2015 18:50הגב לתגובה זו
- 3.הפרסום בצרפתית גדול (ל"ת)פיליפ 05/08/2015 18:47הגב לתגובה זו
- 2.יואוו אדיר יעשה רעש (ל"ת)רונית 05/08/2015 18:16הגב לתגובה זו
- 1.ענק (ל"ת)סיוון 05/08/2015 18:15הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
