שימו לב מה נכנס לפה: משאית זבל ברמה"ש הפכה לפרסומת לתזונה נכונה
קמפיין חדש של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי ועיריית רמת השרון, לעידוד תזונה בריאה בתקופת הקיץ עבור עמותת מהיום מראה שמחשבה יצירתית שלוקחת בחשבון את המשאבים הזמינים יכולה להוליד תוצאה מעניינת.
במסגרת שיתוף פעולה של משרד הפרסום, עמותת 'מהיום' וחברת מועצת עיריית רמת השרון דוברת וייזר, הפכה משאית הזבל העירונית לפלטפורמת מדיה שמצליחה לתקשר את המסר הבריא של העמותה שפועלת לקידום אורח חיים בריא ותזונה נכונה.
אל הפתח האחורי של הרכב לפינוי אשפה, אליו מרוקנת הפסולת, הוצמדה תמונה של שפתיים פתוחות, מלוות בכיתוב: "מהיום מקפידים על תזונה נכונה ושמים לב מה מכניסים לפה".
יוזכר כי שיתוף הפעולה בין רמת השרון למשרד הפרסום אינו הראשון (ומן הסתם גם לא יהיה האחרון). העובדה שבעלי המשרד גר בעיר ומעורה בנעשה בה, מביא את הצדדים לשיתוף הפעולה הטבעי, כאשר במקרה הזה עמותת "מהיום" היא שיוצאת נשכרת. בפעם הקודמת הייתה זו קבוצת הכדורגל העירונית שזכתה ל
בפרויקט יפעלו להנחיל ערכים בריאותיים ולהטמיע מושגים של תזונה נכונה בקרב הילדים בבתי-הספר, מתוך ראייה חינוכית כוללת של הטמעת ערכים בגיל צעיר - בשיתוף פעולה מלא עם התלמידים, העירייה, אגף החינוך, הנהלות בתיה"ס ונציגי ההורים.
חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך, דוברת וייזר, הוסיפה: "ההירתמות של גורמים רבים כל כך לפרויקט זה, מוכיחה עד כמה הנושא משמעותי ועד כמה חשוב לכולנו לפעול ולהירתם יחד לפרויקט הזה של הטמעת אורח חיים בריא לילדי רמת השרון. כמי שמטפלת, לילות כימים, בנושא החינוך ברמת השרון, נושא שכה יקר לליבי וכיו"ר הוועדה למניעת התמכרויות, אני רואה קשר הוליסטי וממשק ישיר להטמעת אורח חיים בריא ועידוד לשת"פ בנושא הזה בין כל הגורמים בקהילה. שיתוף הפעולה ואיחוד כוחות למען המטרה החשובה, תהיה הדרך הטובה ביותר להנחיל ערכים בריאותיים ולהטמיע מושגים של תזונה נכונה בקרב ילדינו".
- 5.זבל של עבודה (ל"ת)שי 26/06/2014 10:51הגב לתגובה זו
- 4.העמותה לחיזוק האגו 25/06/2014 23:52הגב לתגובה זויש משרדי פרסום שמעלים קמפיינים למטרה אחת ויחידה. לעשות את המינימום כדי להגיש את הקמפיין לתחרויות נלוזות קיקיוניות בחו״ל כדי לזכות בפסלונים חסרי משמעות על קריאטיביות. חבל שעיתון/מגזין כה מכובד ונחשק כמו אייס נותן קרדיט ליזומות שמריחות רע כמו משאית זבל מקום ובמה. סחתיין שמעוני.
- 3.הפה מוכר לי מאוד, של איזו רמת שרונית שת_עתי (ל"ת)דן 25/06/2014 18:50הגב לתגובה זו
- 2.המאחר העצבני 25/06/2014 18:10הגב לתגובה זושכל משאיות הזבל ברמת השרון תוקעות את התנועה ברחובות העיר דווקא בין 07:30 ל-08:30 והופכים את כל הנהגים התקועים והמאחרים לעצבניים.
- 1.בן קויתי 25/06/2014 16:39הגב לתגובה זובהחלט מהלך מהמם, כן ירבו

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.