'הכוכב הבא' נחלשת; נבחרת ישראל סגרה את מוקדמות המונדיאל עם 8.1%
הכוכב הבא המשיכה להוביל את טבלת הרייטינג היומית, אולם נחלשה במקצת ביחס ליום ראשון השבוע - כך עולה על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. על פי הנתונים, 'הכוכב הבא' (קשת, ערוץ 2) הניבה 33.7%, מול 37% בתחילת השבוע.
מנגד, המשחק האחרון במסגרת מוקדמות המונדיאל בין ישראל לצפון אירלנד (ערוץ 1), ששידורו החל ב-20:00, רשם 8.1% עם פיק של 9.9% בתחילת המחצית השנייה. סרט הדוקו הפליסיאנים (ערוץ 10) של כתבי הפלילים של ערוץ 10 דורון הרמן ומאור צור, הסתפק ב-6.9%, ואילו הדיון על הסרט (ערוץ 10) קיבל 3.8%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 15.7%, שידור חוזר של 'זוכרים את רבין' (קשת, ערוץ 2) ששודר מוקדם יותר אתמול, הניב 10.4%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 4.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.9%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: התכנית 'זוכרים את רבין' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 9.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.6%, מול 'חדשות 10' עם 9.8%. מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) שודרה במחצית משחק הכדורגל, בין 20:45 עד 21:00, ורשמה 6.9%. בשל אורכה - קצרה מ-20 דקות, היא לא תיכלל בטבלת הרייטינג הרשמית.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
