TOP5

אמהות, הכינו ממחטות: P&G ממשיכה בסדרת הילדים/אתלטים לקראת לונדון

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. עוד במדור: מה אנשים יסכימו לעשות כדי לקבל חטיפים פוטטוצ'יפס?
אסא שפירא | (6)

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: פרוקטר אנד גמבל, delites, וולקסוואגן, איקאה ורנו.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

ילדים לנצח

עבורנו הם אולי אתלטיים אולימפיים אבל בשביל האמהות שלהם הם תמיד יהיו ילדים קטנים וחמודים - לאחר ההצלחה של הסרט הראשון עכשיו מגיע סרטון ההמשך של p&g לקראת האולימפיאדה. סרט חכם נוסף שמייצר חיבור רגשי בין המותג על כל הפורטפוליו המוצרי הרחב שלו וקהל המטרה שלו, אמהות.

לאהוב, להתפלל, לאכול פוטטוצ יפס

בשנים האחרונות קוקה קולה לימדו את עולם הפרסום על דרך חדשה לפרסם - *vendertising שימוש יצירתי במכונות השתייה שלהם כדי לתקשר באופן ייחודי עם לקוחותיהם. דרך מצויינת לייצר חווית מותג אינטראקטיבית שמשאירה את חותמה הרבה אחרי כל פרסומת של 30 שניות בטלוויזיה. המותג האוסטרלי delites למד והפנים, התוצאה לפניכם - מהלך חכם שמטרתו להראות מה אנשים מוכנים לעשות כדי לקבל חבילת פוטטוצ יפס קטנה.

בוקר טוב ובטוח

קמפיין חדש של וולקסוואגן מתחבר לאמת הקשה של חיי האדם העובד, לקום זה קשה! מי לא היה רוצה לחזור לישון במקום להכנס לרכב, מי לא מפחד שהוא עלול להרדם אחרי שהוא נכנס לרכב... מזל שוולקסוואגן פיתחו טכנולוגיה חדשה בדיוק בשבילכם.

בין wow ל walla

איש חכם בעולם הפרסום אמר לי פעם כי אנחנו חיים בקצוות, או שאנחנו יושבים על תובנה חכמה ועמוקה שעוצרת את הצרכנים וגורמת להם לחוש משהו מבפנים או שאנחנו מייצרים משהו מרשים, עוצר, שגורם לאנשים להסתכל עליו כי פשוט לא ראו אף פעם משהו כזה. כל מה שבאמצע תמיד הולך לאיבוד! הסרט החדש מאיקאה, שמטרתו להשיק את הקטלוג בדים החדש שלה, הוא הזדמנות ליהנות ממהלך wow חמוד, הפקה מרשימה עם אימאג ים חזקים, וממתקי עיניים שונים שיעצרו אתכם. קבלו את עולם ללא בד ...

אם לסבתא היו גלגלים

מהלך קטן וחמוד שיצר רעש ברשת - רנו מוכחים שכדי לייצר אינטראקציה איכותית עם צרכנים בפייסבוק צריכים יותר מפרס, חייבים גם לדעת לספר סיפור.

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ילדים כוכבים 15/07/2012 17:37
    הגב לתגובה זו
    קליפ מוסיקאלי לילדים: http://www.youtube.com/watch?v=Iu2KB3J2aoE&feature=player_detailpage&hd=1
  • 3.
    איקאה מגניב, אבל לא מעביר שום מסר בשיט! (ל"ת)
    15/07/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
  • 15/07/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
    סתם מהלך wow בלי עומק
  • 2.
    יובל 15/07/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
    שום מילה על מזרחי טפחות?
  • די נו, אל תהיה כזה מציק :) (ל"ת)
    15/07/2012 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פרוקטר ענקים!!! (ל"ת)
    אמא 15/07/2012 15:33
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.