TOP5

אמהות, הכינו ממחטות: P&G ממשיכה בסדרת הילדים/אתלטים לקראת לונדון

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. עוד במדור: מה אנשים יסכימו לעשות כדי לקבל חטיפים פוטטוצ'יפס?
אסא שפירא | (6)

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: פרוקטר אנד גמבל, delites, וולקסוואגן, איקאה ורנו.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

ילדים לנצח

עבורנו הם אולי אתלטיים אולימפיים אבל בשביל האמהות שלהם הם תמיד יהיו ילדים קטנים וחמודים - לאחר ההצלחה של הסרט הראשון עכשיו מגיע סרטון ההמשך של p&g לקראת האולימפיאדה. סרט חכם נוסף שמייצר חיבור רגשי בין המותג על כל הפורטפוליו המוצרי הרחב שלו וקהל המטרה שלו, אמהות.

לאהוב, להתפלל, לאכול פוטטוצ יפס

בשנים האחרונות קוקה קולה לימדו את עולם הפרסום על דרך חדשה לפרסם - *vendertising שימוש יצירתי במכונות השתייה שלהם כדי לתקשר באופן ייחודי עם לקוחותיהם. דרך מצויינת לייצר חווית מותג אינטראקטיבית שמשאירה את חותמה הרבה אחרי כל פרסומת של 30 שניות בטלוויזיה. המותג האוסטרלי delites למד והפנים, התוצאה לפניכם - מהלך חכם שמטרתו להראות מה אנשים מוכנים לעשות כדי לקבל חבילת פוטטוצ יפס קטנה.

בוקר טוב ובטוח

קמפיין חדש של וולקסוואגן מתחבר לאמת הקשה של חיי האדם העובד, לקום זה קשה! מי לא היה רוצה לחזור לישון במקום להכנס לרכב, מי לא מפחד שהוא עלול להרדם אחרי שהוא נכנס לרכב... מזל שוולקסוואגן פיתחו טכנולוגיה חדשה בדיוק בשבילכם.

בין wow ל walla

איש חכם בעולם הפרסום אמר לי פעם כי אנחנו חיים בקצוות, או שאנחנו יושבים על תובנה חכמה ועמוקה שעוצרת את הצרכנים וגורמת להם לחוש משהו מבפנים או שאנחנו מייצרים משהו מרשים, עוצר, שגורם לאנשים להסתכל עליו כי פשוט לא ראו אף פעם משהו כזה. כל מה שבאמצע תמיד הולך לאיבוד! הסרט החדש מאיקאה, שמטרתו להשיק את הקטלוג בדים החדש שלה, הוא הזדמנות ליהנות ממהלך wow חמוד, הפקה מרשימה עם אימאג ים חזקים, וממתקי עיניים שונים שיעצרו אתכם. קבלו את עולם ללא בד ...

אם לסבתא היו גלגלים

מהלך קטן וחמוד שיצר רעש ברשת - רנו מוכחים שכדי לייצר אינטראקציה איכותית עם צרכנים בפייסבוק צריכים יותר מפרס, חייבים גם לדעת לספר סיפור.

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ילדים כוכבים 15/07/2012 17:37
    הגב לתגובה זו
    קליפ מוסיקאלי לילדים: http://www.youtube.com/watch?v=Iu2KB3J2aoE&feature=player_detailpage&hd=1
  • 3.
    איקאה מגניב, אבל לא מעביר שום מסר בשיט! (ל"ת)
    15/07/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
  • 15/07/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
    סתם מהלך wow בלי עומק
  • 2.
    יובל 15/07/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
    שום מילה על מזרחי טפחות?
  • די נו, אל תהיה כזה מציק :) (ל"ת)
    15/07/2012 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פרוקטר ענקים!!! (ל"ת)
    אמא 15/07/2012 15:33
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.