אמהות, הכינו ממחטות: P&G ממשיכה בסדרת הילדים/אתלטים לקראת לונדון
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: פרוקטר אנד גמבל, delites, וולקסוואגן, איקאה ורנו.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
ילדים לנצח
עבורנו הם אולי אתלטיים אולימפיים אבל בשביל האמהות שלהם הם תמיד יהיו ילדים קטנים וחמודים - לאחר ההצלחה של הסרט הראשון עכשיו מגיע סרטון ההמשך של p&g לקראת האולימפיאדה. סרט חכם נוסף שמייצר חיבור רגשי בין המותג על כל הפורטפוליו המוצרי הרחב שלו וקהל המטרה שלו, אמהות.
לאהוב, להתפלל, לאכול פוטטוצ יפס
בשנים האחרונות קוקה קולה לימדו את עולם הפרסום על דרך חדשה לפרסם - *vendertising שימוש יצירתי במכונות השתייה שלהם כדי לתקשר באופן ייחודי עם לקוחותיהם. דרך מצויינת לייצר חווית מותג אינטראקטיבית שמשאירה את חותמה הרבה אחרי כל פרסומת של 30 שניות בטלוויזיה. המותג האוסטרלי delites למד והפנים, התוצאה לפניכם - מהלך חכם שמטרתו להראות מה אנשים מוכנים לעשות כדי לקבל חבילת פוטטוצ יפס קטנה.
בוקר טוב ובטוח
קמפיין חדש של וולקסוואגן מתחבר לאמת הקשה של חיי האדם העובד, לקום זה קשה! מי לא היה רוצה לחזור לישון במקום להכנס לרכב, מי לא מפחד שהוא עלול להרדם אחרי שהוא נכנס לרכב... מזל שוולקסוואגן פיתחו טכנולוגיה חדשה בדיוק בשבילכם.
בין wow ל walla
איש חכם בעולם הפרסום אמר לי פעם כי אנחנו חיים בקצוות, או שאנחנו יושבים על תובנה חכמה ועמוקה שעוצרת את הצרכנים וגורמת להם לחוש משהו מבפנים או שאנחנו מייצרים משהו מרשים, עוצר, שגורם לאנשים להסתכל עליו כי פשוט לא ראו אף פעם משהו כזה. כל מה שבאמצע תמיד הולך לאיבוד! הסרט החדש מאיקאה, שמטרתו להשיק את הקטלוג בדים החדש שלה, הוא הזדמנות ליהנות ממהלך wow חמוד, הפקה מרשימה עם אימאג ים חזקים, וממתקי עיניים שונים שיעצרו אתכם. קבלו את עולם ללא בד ...
אם לסבתא היו גלגלים
מהלך קטן וחמוד שיצר רעש ברשת - רנו מוכחים שכדי לייצר אינטראקציה איכותית עם צרכנים בפייסבוק צריכים יותר מפרס, חייבים גם לדעת לספר סיפור.
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 4.ילדים כוכבים 15/07/2012 17:37הגב לתגובה זוקליפ מוסיקאלי לילדים: http://www.youtube.com/watch?v=Iu2KB3J2aoE&feature=player_detailpage&hd=1
- 3.איקאה מגניב, אבל לא מעביר שום מסר בשיט! (ל"ת)15/07/2012 16:45הגב לתגובה זו
- 15/07/2012 20:03הגב לתגובה זוסתם מהלך wow בלי עומק
- 2.יובל 15/07/2012 15:47הגב לתגובה זושום מילה על מזרחי טפחות?
- די נו, אל תהיה כזה מציק :) (ל"ת)15/07/2012 16:44הגב לתגובה זו
- 1.פרוקטר ענקים!!! (ל"ת)אמא 15/07/2012 15:33הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
