פרס האו"ם לפרויקט קשרי דם של באומן בר ריבנאי בפסטיבל ניו יורק לפרסום

הפרס מוענק על ידי האו"ם עבור קמפיין למען המין האנושי. באומן הוא המשרד הישראלי הראשון שזוכה בפרס. יוסי לובטון: "הזכייה מעוררת גאווה"
משה בנימין | (9)

לא בכל יום משולבת ידיעה על זכייה של משרד פרסום בתחרות בינלאומית בעיתון כמו ידיעות אחרונות. באומן בר ריבנאי זוכה לכבוד (אמנם רק בעמוד 24, ועדיין) לאחר הישג מרשים עם כותרת מלאת הוד: "פרס האו"ם לקמפיין למען המין האנושי".

פסטיבל ניו יורק לפרסום בחר בפרויקט קשרי דם של באומן בר ריבנאי (bloodrelations) לזוכה השנתי במדליית הזהב המוענקת על ידי האו"ם. פרס האו"ם לעבודות פרסום למען האנושות (undpi) נוסד בשנת 1990 על ידי האו"ם ופסטיבל ניו יורק במטרה לציין לשבח עבודות פרסום למען המין האנושי, העולות בקנה אחד עם המטרות של ארגון האומות המאוחדות. ובכללם שלום ובטחון, קידום מעמד האישה, זכויות אדם, מלחמה בפשע ובאלימות ומלחמה בעוני.

לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כזכור, הפרויקט המדובר של באומן בר ריבנאי בשיתוף מרכז פרס לשלום ופורום משפחות שכולות (משפחות ישראליות ופלשתינאיות שאיבדו את יקיריהן בסכסוך בין העמים) יזם חיבור בין עשרות משפחות משני צידי המתרס ע"י תרומות דם משותפות - תחת הקונספט הקריאטיבי שאומר: "אתה לא תפגע במישהו שדמך זורם בעורקיו". בהשראת התרמות דם אלו, נערכו עוד מספר התרמות דם משותפות ליהודים ומוסלמים ברחבי העולם.

הזכייה של באומן תירשם כפעם הראשונה שעבודה ישראלית זוכה במדליית זהב של הפרס היוקרתי. העבודות הזוכות בפרס האו"ם נבחרות על ידי צוות משותף של שופטי פסטיבל ניו יורק ושל נציגי האו"ם.

מנכ"ל באומן בר ריבנאי, יוסי לובטון: "הזכיה בפרס מכובד זה של האו"ם, מהווה כבוד גדול למשרד ולמדינה, דווקא בימים אלה בהם אנו חשים בבידודה של ישראל בעולם בכלל ובאו"ם בפרט, הזכיה בפרס זה המוענק על ידי האו"ם מעוררת גאווה. כשיצאנו לדרך ידענו שיש בפרוייקט זה כדי להעביר את המסר החשוב כל כך, רצינו לייצר מודעות לכך שמעבר לכל סכסוך פוליטי קשה וארוך ככל שיהיה, חיים כאן בני אדם שקצה נפשם בהרג ובאלימות, אנו שמחים על ההכרה לה זוכה הפרוייקט בעולם כולו והזכיה בפרס האו"ם מוכיחה שהצלחנו להעביר את המסר החשוב הזה".

יורם לוי, המשנה למנכ"ל באומן ברי ריבנאי ומנהל הקריאייטיב הראשי במשרד: "כבוד גדול לזכות בפרס נחשב כל כך ועוד מהאו"ם. אנחנו גאים מאוד בתוצאה של הפרויקט המתמשך הזה שהתחיל לפני כמעט שנתיים באתגר האימפוסיבל בריף והצליח לגעת בכל כך הרבה אנשים סביב העולם ועד לאומות המאוחדות. כמה סימבולי שאת ההודעה על הזכייה קיבלנו בה באייר".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    איפה אפשר לראות את הפרוייקט הזה? (ל"ת)
    ענבל 20/06/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עמית גל 30/04/2012 22:52
    הגב לתגובה זו
    זהו אכן פרס מיוחד עם כבוד מיוחד. גם אנחנו התרגשנו כשזכינו בו לפני שנתיים :-)
  • 4.
    כסף. 30/04/2012 15:39
    הגב לתגובה זו
    אבל גם כסף זה מכובד מאד! כל הכבוד לשלמור ולבאומן גאווה ישראלית
  • 3.
    ניו יורק 30/04/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    http://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-9f60455c4c23921004.htm
  • ערן 30/04/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    הבנת הנקרא ....
  • המשרד הראשון שזכה בזהב (ל"ת)
    הכוונה הייתה: 30/04/2012 15:10
    הגב לתגובה זו
  • גדעון 30/04/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
    שלמור זכו במדליית כסף באומן זכו במדליית זהב פאם ראשונה, כן?
  • 2.
    שלמוריסט 30/04/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    מה שמגיע מגיע!
  • 1.
    כבוד גדול, עכשיו לך שלם שעות נוספות לעובדיך (ל"ת)
    יוסי ילד שלי מוצלח 30/04/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״