פרס האו"ם לפרויקט קשרי דם של באומן בר ריבנאי בפסטיבל ניו יורק לפרסום
לא בכל יום משולבת ידיעה על זכייה של משרד פרסום בתחרות בינלאומית בעיתון כמו ידיעות אחרונות. באומן בר ריבנאי זוכה לכבוד (אמנם רק בעמוד 24, ועדיין) לאחר הישג מרשים עם כותרת מלאת הוד: "פרס האו"ם לקמפיין למען המין האנושי".
פסטיבל ניו יורק לפרסום בחר בפרויקט קשרי דם של באומן בר ריבנאי (bloodrelations) לזוכה השנתי במדליית הזהב המוענקת על ידי האו"ם. פרס האו"ם לעבודות פרסום למען האנושות (undpi) נוסד בשנת 1990 על ידי האו"ם ופסטיבל ניו יורק במטרה לציין לשבח עבודות פרסום למען המין האנושי, העולות בקנה אחד עם המטרות של ארגון האומות המאוחדות. ובכללם שלום ובטחון, קידום מעמד האישה, זכויות אדם, מלחמה בפשע ובאלימות ומלחמה בעוני.
כזכור, הפרויקט המדובר של באומן בר ריבנאי בשיתוף מרכז פרס לשלום ופורום משפחות שכולות (משפחות ישראליות ופלשתינאיות שאיבדו את יקיריהן בסכסוך בין העמים) יזם חיבור בין עשרות משפחות משני צידי המתרס ע"י תרומות דם משותפות - תחת הקונספט הקריאטיבי שאומר: "אתה לא תפגע במישהו שדמך זורם בעורקיו". בהשראת התרמות דם אלו, נערכו עוד מספר התרמות דם משותפות ליהודים ומוסלמים ברחבי העולם.
הזכייה של באומן תירשם כפעם הראשונה שעבודה ישראלית זוכה במדליית זהב של הפרס היוקרתי. העבודות הזוכות בפרס האו"ם נבחרות על ידי צוות משותף של שופטי פסטיבל ניו יורק ושל נציגי האו"ם.
מנכ"ל באומן בר ריבנאי, יוסי לובטון: "הזכיה בפרס מכובד זה של האו"ם, מהווה כבוד גדול למשרד ולמדינה, דווקא בימים אלה בהם אנו חשים בבידודה של ישראל בעולם בכלל ובאו"ם בפרט, הזכיה בפרס זה המוענק על ידי האו"ם מעוררת גאווה. כשיצאנו לדרך ידענו שיש בפרוייקט זה כדי להעביר את המסר החשוב כל כך, רצינו לייצר מודעות לכך שמעבר לכל סכסוך פוליטי קשה וארוך ככל שיהיה, חיים כאן בני אדם שקצה נפשם בהרג ובאלימות, אנו שמחים על ההכרה לה זוכה הפרוייקט בעולם כולו והזכיה בפרס האו"ם מוכיחה שהצלחנו להעביר את המסר החשוב הזה".
יורם לוי, המשנה למנכ"ל באומן ברי ריבנאי ומנהל הקריאייטיב הראשי במשרד: "כבוד גדול לזכות בפרס נחשב כל כך ועוד מהאו"ם. אנחנו גאים מאוד בתוצאה של הפרויקט המתמשך הזה שהתחיל לפני כמעט שנתיים באתגר האימפוסיבל בריף והצליח לגעת בכל כך הרבה אנשים סביב העולם ועד לאומות המאוחדות. כמה סימבולי שאת ההודעה על הזכייה קיבלנו בה באייר".
- 6.איפה אפשר לראות את הפרוייקט הזה? (ל"ת)ענבל 20/06/2012 14:12הגב לתגובה זו
- 5.עמית גל 30/04/2012 22:52הגב לתגובה זוזהו אכן פרס מיוחד עם כבוד מיוחד. גם אנחנו התרגשנו כשזכינו בו לפני שנתיים :-)
- 4.כסף. 30/04/2012 15:39הגב לתגובה זואבל גם כסף זה מכובד מאד! כל הכבוד לשלמור ולבאומן גאווה ישראלית
- 3.ניו יורק 30/04/2012 13:44הגב לתגובה זוhttp://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-9f60455c4c23921004.htm
- ערן 30/04/2012 15:12הגב לתגובה זוהבנת הנקרא ....
- המשרד הראשון שזכה בזהב (ל"ת)הכוונה הייתה: 30/04/2012 15:10הגב לתגובה זו
- גדעון 30/04/2012 13:57הגב לתגובה זושלמור זכו במדליית כסף באומן זכו במדליית זהב פאם ראשונה, כן?
- 2.שלמוריסט 30/04/2012 10:39הגב לתגובה זומה שמגיע מגיע!
- 1.כבוד גדול, עכשיו לך שלם שעות נוספות לעובדיך (ל"ת)יוסי ילד שלי מוצלח 30/04/2012 10:10הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.