אמדוקס תספק שירותי ייעוץ במוצרים של מקרוסופט

אמדוקס ומיקרוסופט מתכננות לפתח ממשקים מבוססי שירותי אינטרנט בעלי תקן בתעשייה, שיאפשרו הטמעה חסכונית בפחות סיכונים וזמן הגעה מהיר לשווקים
דרור איטח |

אמדוקס המספקת תוכנה ושירותים לניהול לקוחות משולב וחווית לקוח מוכוונת, וחברת מיקרוסופט, הודיעו היום על חתימת מסמך כוונות, שמטרתו לאפשר לספקיות שירותים להעניק ללקוחותיהן שירותים מאוחדים מבוססי פרוטוקול אינטרנט (IP).

במסגרת תנאי מסמך הכוונות, שתי החברות יפתחו, ישווקו ויספקו ביחד פתרונות, שישלבו את שירותי הייעוץ והיישום של אמדוקס יחד עם פתרון Microsoft Connected Services Framework ליצירת הטמעה מלאה של שירותי ערך מוסף. "איחוד IP מניע את החידוש בפיתוח שירותים חדשים, מותאמים אישית, שמאפשרים למפעילות התקשורת לשפר את חבילות מוצריהן, למשוך מנויים חדשים ולבסס את נאמנות לקוחותיהן ? וכל אלה יחד משפרים את אפשרויות ההכנסה הזמינות לספקיות השירותים", אומרת מריה מרטינז, סמנכ"ל מגזר התקשורת במיקרוסופט.

אמדוקס ומיקרוסופט ישתפו פעולה במגוון יוזמות עסקיות וטכנולוגיות שמטרתן לסייע לספקיות התקשורת להעניק שירותי רשת מאוחדים שמשלבים קול, וידאו ונתונים באופן מהיר וקל יותר. ההסכם מתייחס ל-3 תחומי פיתוח עיקריים:

אמדוקס ומיקרוסופט מתכננות לפתח ממשקים מבוססי שירותי אינטרנט בעלי תקן בתעשייה, שיאפשרו הטמעה חסכונית בפחות סיכונים וזמן הגעה מהיר יותר של שירותים חדשים לשוק.

אמדוקס תרחיב את האינטגרציה שלה עם Microsoft Connected Services Framework כדי לאפשר אספקה אוטומטית ואיסוף נתונים עבור השירותים המגוונים של מיקרוסופט כגון פלטפורמת הטלוויזיה ו- Hosted Messaging and Collaboration.

Amdocs Partner Manager 6 יהיה זמין על הפלטפורמה של מיקרוסופט, ויעודד הטמעה מהירה של פתרונות בעלות כוללת נמוכה יותר.

Amdocs Partner Manager 6 הוא מוצר למיקסום ההכנסות עבור שירותי תוכן של צד שלישי שותף. המוצר תומך כמעט בכל המערכת האקולוגית של השותף, כולל הסדרים בין ספקיות, נדידה (roaming), עמלות למפיצים וספקי תוכן, ואספקת מולטימדיה דיגיטלית, החל מרינגטונים ועד למשחקי וידאו. Microsoft Connected Services Framework הוא פתרון תוכנה משולב שמאפשר לספקיות שירותים להעניק שירותי תקשורת מאוחדים על גבי כמה רשתות ומגוון סוגי מכשירים. התוכנה מסייעת למפעילות תקשורת אלחוטיים וקוויים להפחית את עלות ההטמעה והזמן הנדרש לכך, על-ידי שימוש יעיל יותר בתשתיות קיימות ויצירת הכנסות נוספות באמצעות שירותים חדשים.

"ספקיות שירותי תקשורת ממקמות את לקוחותיהן במרכז העסקים, והופכות מספקיות שירותים קוליים בלבד לקמעונאיות של שירותי מולטימדיה דיגיטליים, כולל IPTV ומגוון אינסופי של תוכן דיגיטלי", אומר מייקל מתיוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "שיתוף הפעולה בין הגישה הייחודית של אמדוקס ללקוח ביצירת חוויית לקוח מוכוונת לבין פתרון התוכנה של ומיקרוסופט יאפשר למפעילות להתחרות בצורה יעילה יותר בשוק הדינמי הזה. אמדוקס מצפה לעבוד עם מיקרוסופט כדי לעזור להאיץ את ההתפתחות הזאת לקראת ניהול לקוחות משולב באמת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה