החברה המרכזית תשקיע 40 מליון ש' במותגי הבירה

קיבלה את הזכיון לשיווק והפצת מותג בירת הפרימיום הבלגי. מהלך ההחדרה ילווה בפעילות שיווקית ופעילות חוויתית בפאבים ובקמפיין שיווקי שימצב אותה כיוקרתית בישראל
דרור איטח |

מבשלות בירה ישראל (מב"י) הנמצאת בבעלות החברה המרכזית למשקאות שהינה בעלת זיכיון קוקה קולה בישראל, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג בירת הפרימיום הבלגית - סטלה ארטואה. המותג המצטרף למותגי בירות הפרימיום לף והוגרדן, ולמותגי הבירה קרלסברג, טובורג, גינס, וויינשטפן שמשווקת החברה בארץ. בכוונת מבשלות בירה ישראל להשקיע בשנה הקרוב סכום של כ-40 מליון שקל בתמיכה ובפעילות סביב מותגי הבירה.

סטלה ארטואה היא בירה סופר-פרימיום, בעלת טעם וצביון מיוחד, שניתן לזיהוי בקלות. טעמה בעל קריצה מרירה, היוצרת את הטעם הייחודי של מותגי בירות הפרימיום בעולם. אחוז האלכוהול בסטלה ארטואה: 5.2%.סטלה ארטואה היא הבירה הנמכרת ביותר באנגליה לשנת 2004. המותג הפעיל בעולם מאז שנת 1708 יושק בישראל בבקבוק אלומיניום ייחודי, שיופץ במהדורה מוגבלת בלבד (250 הקטרוליטר בלבד).

עד היום, הופצה סטלה ארטואה בנקודות בודדות בישראל, בפאבים בלבד. בכוונת מבשלות בירה ישראל, להעצים את תחום בירות סופר פרימיום בארץ, תוך השקעה במותג והרחבת מגוון בירות סופר פרימיום של מב"י. השקת המותג סטלה ארטואה, תלווה בפעילות שיווקית, פרסום, מבצעי קד"מ ואירועים בבארים, וכן בקמפיין שיווקי שיושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price. בין האירועים, מתוכננת החל מחודש אוגוסט תחרות Draft Master, המיועדת לברמנים ובעלי ברים, שמטרתה להקנות תהליך מזיגה נכון לבירה סטלה ארטואה.

אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם. שמחנו לקבל את זכיון לשיווק המותג, שישלים את המגוון הרחב והאיכותי של מותגי הבירות של מבשלות בירה ישראל. מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירה היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים. אנו צופים, כי סטלה ארטואה תיקלט בצורה טובה מאד בשוק הישראלי, בעיקר בקרב קהל צרכני מתוחכם, המעריך את האיכות בחייו".

נירית מיטל, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "סטלה ארטואה נמנית בין הבירות הנמכרות ביותר בעולם. לא מדובר במותג בירה פשוט, אלא בבירה סופר-פרימיום, שתהליך הכנתה סודי ומורכב. טעמה ייחודי, והיא בעלת צביון שונה ממותגי הבירה האחרים".

שוק בירות סופר פרימיום בישראל נמצא בתנופה אדירה בתקופה האחרונה. בשנת 2004, חל גידול של 5% במכירות בירות סופר פרימיום בישראל, בין היתר תודות להשקה המוצלחת של לף והוגארדן, כאשר סגמנט זה של בירות סופר פרימיום צמח מ-20% ב-2003 ל-25% ב-2004.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה