הדוגמניות של יוניליוור: מחפשת 'נשים אמיתיות' לדאב

תקיים אודישנים משלה בסגנון הסדרה הדוגמניות, לנשים מקומיות שיובילו את קמפיין הפרסום לסדרת מוצרים "מעצבים" לגוף, כפי שעשתה בקמפיין עולמי שזכה להצלחה
חזי שטרנליכט |

הקמפיין הבינלאומי של מותג הטיפוח, דאב לסדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING) שלו, לא יכול היה להגיע לכאן - לישראל, בטיימינג מוצלח יותר. הקמפיין מבוסס על המסר, כי ליופי הנשי גוונים רבים וכי אין אידיאל אחד של יופי אלא כר רחב ועשיר של נשים יפות ואמיתיות.

בקמפיין העולמי הוצגו נשים שאינן דוגמניות, כשהן לבושות בהלבשה תחתונה. נשים המוכיחות, כי לא צריך להיות דווקא דוגמנית דקיקה ו"מושלמת" כדי להיראות נפלא.

כשברקע הרעש התקשורתי שעשתה לאחרונה התוכנית "הדוגמניות" של ערוץ 10, ובהמשך להצלחה העולמית של הקמפיין, החליטה חברת יוניליוור ישראל, בעלת המותג דאב להעלות קמפיין דומה בארץ. מדובר במסע פרסום בהשתתפות נשים ישראליות אמיתיות שאינן דוגמניות, אשר יובילו את הקמפיין לסדרת טיפוח העור החדשה של דאב. הקמפיין יופק באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי.

יוניליוור מסרה היוף כי מודעות גיוס יפורסמו בימים הקרובים בעיתונות הנשים הישאראלית, באינטרנט ובמועדוני ספורט לנשים (של רשת סטודיו C), אשר יאפשרו לכל אישה להציע את עצמה לצילומי הקמפיין, דרך אתר האינטרנט של דאב: www.dovewoman.co.il.

את מודעות הגיוס תלווה הסיסמא: "את לא צריכה להיות במידות של דוגמנית בכדי להוביל את הקמפיין הבא של דאב".

מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית, ביוניליוור ישראל מסרה, כי "האסטרטגיה של המותג דאב בעולם היא לשבור את סטריאוטיפ היופי הנשי התקשורתי המקובל והחד ממדי. המותג ממחיש בשפה התקשורתית והפרסומית שלו כי יופי נשי יכול לבוא באינספור צורות וגוונים וההגדרות של 'יפה' או 'לא יפה' הן רחבות ועמוקות הרבה יותר מכפי שאנו מורגלים לחשוב. קמפיין סדרת הטיפוח הגוף (Firming) תומך במובהק ברעיון זה, והעובדה כי מדובר בסדרת מוצרים חוצת קטגוריות מחזקת את תפיסתו של דאב כמותג-על בעיני הצרכנית וכן את ערכי היופי העומדים בבסיסו".

החיפוש אחר פתרונות ממוקדים לחיטוב ועיצוב העור, הוא מגמה צרכנית חזקה בעולם, אשר הגיעה גם לארץ, כאשר סדרת המוצרים החדשה של דאב נותנת מענה על לצורך זה.

סדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING), כוללת 3 מוצרים: סבון נוזלי מעצב, תחליב גוף מעצב, וג'ל-קרם לעיצוב אינטנסיבי. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים כגון סרמידים, אצות ים וחלבון אלסטין, התורמים באופן אקטיבי לעיצוב העור, לחיטובו ולהגברת גמישותו.

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד יורו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חותים
צילום: טוויטר
מלחמה

הסיבה שהחות'ים הצליחו לפגוע בשדה התעופה; והאם אפשר למנוע את הפגיעות בהמשך?

שאלות ותשובות על הטכניקה של החות'ים להגביר את הפגיעות; ומה ישראל עושה בעניין

רן קידר |
נושאים בכתבה כטב"ם חות'ים

החות'ים, ארגון מורדים שיעי מתימן, המזוהה עם איראן, מנהלים מלחמה מקומית מול כוחות הקואליציה הסעודית, אך בהמשך למלחמה בעזה הם פועלים נגד ישראל, בעיקר באמצעות שיגור כטב"מים וטילים בליסטיים. ישראל מגיבה וגורמת לפגיעות וחיסולים רבים כשלאחרונה חוסלה ההנהגה הפוליטית של החות'ים (להבדיל מההנהגה הצבאית). בימים האחרונים שיגרו החות'ים כטב"מים שהצליחו לעבור את ההגנות של הצבא וחיל האוויר. אתמול נפגע על ידי כטב"מ שדה התעופה רמון. 


 

מה קרה באירוע האחרון?
היום  שיגרו החות'ים כטב"ם שחדר לשטח ישראל ויורט לאחר כחצי שעה מעל אזור ים המלח. יום קודם לכן פגע כטב"ם בנמל התעופה רמון, ללא התרעה מוקדמת, הפעם השנייה בחודשים האחרונים שבה החות'ים מצליחים לפגוע בנמל תעופה בישראל. הפעם הקודמת היתה בצמוד לנתב"ג. 

מדוע לא הופעלה אזעקה בזמן התקיפה ברמון?
מערכת ההתרעה לא זיהתה את הכטב"ם בזמן כסכנה ולכן לא הופעלה אזעקה. תחקיר ראשוני העלה כי הכטב"ם זוהה במערכות אך לא סווג כעוין. בצה"ל הדגישו כי לא מדובר בתקלה טכנית אלא באתגר מבצעי.

במה שונה כטב"ם מטיל או רקטה?
רקטות וטילים נעים במסלול בליסטי קבוע שקל יחסית לחזות. כטב"ם לעומת זאת קטן יותר, טס נמוך, מתמרן ומשנה מסלול, מה שמקשה מאוד על זיהויו. בנוסף, שטח החתך המכ"מי שלו נמוך,  ולכן ההחזר ממערכות המכ"ם חלש וקשה לגילוי.

כמה פעמים הצליחו החות'ים לפגוע בישראל?
מאז פתיחת המלחמה היו שש פגיעות של כטב"מים וטילים חות'יים בישראל. האירוע הקשה ביותר היה ביולי 2024, אז פגע כטב"ם בבניין בתל אביב וגרם למותו של אזרח. שתי פגיעות היו בנמלי תעופה, בנתב"ג ובשדה רמון.