הדוגמניות של יוניליוור: מחפשת 'נשים אמיתיות' לדאב

תקיים אודישנים משלה בסגנון הסדרה הדוגמניות, לנשים מקומיות שיובילו את קמפיין הפרסום לסדרת מוצרים "מעצבים" לגוף, כפי שעשתה בקמפיין עולמי שזכה להצלחה
חזי שטרנליכט |

הקמפיין הבינלאומי של מותג הטיפוח, דאב לסדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING) שלו, לא יכול היה להגיע לכאן - לישראל, בטיימינג מוצלח יותר. הקמפיין מבוסס על המסר, כי ליופי הנשי גוונים רבים וכי אין אידיאל אחד של יופי אלא כר רחב ועשיר של נשים יפות ואמיתיות.

בקמפיין העולמי הוצגו נשים שאינן דוגמניות, כשהן לבושות בהלבשה תחתונה. נשים המוכיחות, כי לא צריך להיות דווקא דוגמנית דקיקה ו"מושלמת" כדי להיראות נפלא.

כשברקע הרעש התקשורתי שעשתה לאחרונה התוכנית "הדוגמניות" של ערוץ 10, ובהמשך להצלחה העולמית של הקמפיין, החליטה חברת יוניליוור ישראל, בעלת המותג דאב להעלות קמפיין דומה בארץ. מדובר במסע פרסום בהשתתפות נשים ישראליות אמיתיות שאינן דוגמניות, אשר יובילו את הקמפיין לסדרת טיפוח העור החדשה של דאב. הקמפיין יופק באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי.

יוניליוור מסרה היוף כי מודעות גיוס יפורסמו בימים הקרובים בעיתונות הנשים הישאראלית, באינטרנט ובמועדוני ספורט לנשים (של רשת סטודיו C), אשר יאפשרו לכל אישה להציע את עצמה לצילומי הקמפיין, דרך אתר האינטרנט של דאב: www.dovewoman.co.il.

את מודעות הגיוס תלווה הסיסמא: "את לא צריכה להיות במידות של דוגמנית בכדי להוביל את הקמפיין הבא של דאב".

מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית, ביוניליוור ישראל מסרה, כי "האסטרטגיה של המותג דאב בעולם היא לשבור את סטריאוטיפ היופי הנשי התקשורתי המקובל והחד ממדי. המותג ממחיש בשפה התקשורתית והפרסומית שלו כי יופי נשי יכול לבוא באינספור צורות וגוונים וההגדרות של 'יפה' או 'לא יפה' הן רחבות ועמוקות הרבה יותר מכפי שאנו מורגלים לחשוב. קמפיין סדרת הטיפוח הגוף (Firming) תומך במובהק ברעיון זה, והעובדה כי מדובר בסדרת מוצרים חוצת קטגוריות מחזקת את תפיסתו של דאב כמותג-על בעיני הצרכנית וכן את ערכי היופי העומדים בבסיסו".

החיפוש אחר פתרונות ממוקדים לחיטוב ועיצוב העור, הוא מגמה צרכנית חזקה בעולם, אשר הגיעה גם לארץ, כאשר סדרת המוצרים החדשה של דאב נותנת מענה על לצורך זה.

סדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING), כוללת 3 מוצרים: סבון נוזלי מעצב, תחליב גוף מעצב, וג'ל-קרם לעיצוב אינטנסיבי. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים כגון סרמידים, אצות ים וחלבון אלסטין, התורמים באופן אקטיבי לעיצוב העור, לחיטובו ולהגברת גמישותו.

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד יורו.

יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. בשנה שעברה, הציבה יוניליוור לעצמה כמטרה את שיפור חיי הלקוחות שלה, תחת - זהות תאגידית שזכתה לשם, Vitality (חיוניות). בחברה הסבירו, כי תפיסת עולם זו המבטאת את השאיפה של כל אחד למצות את המרב מהחיים, המוטמעת כיום במותגים המובילים שלה. יוניליוור מחזיקה ברשימה מרשימה של מותגים בינלאומיים בהם, דאב, ליפטון, קנור, מזולה, סקיפי, הלמנס ובארץ היא בעלת המותגים: תלמה, בדין, סיפ פנטסטיק, קליק, בייגל בייגל, פינוק והינה בעלת 51% מגלידות שטראוס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה