אמון הצרכנים של ארה"ב ירד כצפוי בחודש מארס

התייצב ברמה של 92.6 נק'. הירידה על רקע הירידות בבורסות והתייקרות מחירי האנרגיה. מומחים: עדיין מדובר בנתונים של שוק אופטימי
רם דגן |

מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ירד כצפוי לרמה של 92.6 נקודות במהלך חודש מארס האחרון, זאת לעומת רמה של 94.1 נקודות אשר נרשמה בפברואר. תחזיות האנליסטים היו לרמה של 92.7 נקודות.

מרכיב ציפיות העתידיות לגבי מצבה של הכלכלה האמריקני התייצב ברמה של 82.8 נקודות לעומת רמה של 84.4 נקודות בפברואר, בעוד שמרכיב תחושות הצרכנים לגבי מצב הנוכחי של הכלכלה ירד לרמה של 108 נקודות מרמה של 109.2 נקודות בפברואר.

פעילילם בשוק הסבירו היום, כי הירדה נבעה בעיקר נוכח הירידות שנרשמו בושקי המניות של ארה"ב כמו גם מההתייקרות במחירי האנרגיה. אולם בסך הכל הכללי מציינים בארה"ב, כי עדיין מדובר בנתונים שמשקפים אופטימיות בקרב הצרכנים האמריקנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה