12 ש"ח לחודש עבור שימוש באפליקציה של ג'ילי לרכב
תפעול כלי רכב חדשים באמצעות אפליקציה הפך נפוץ יותר ויותר ככל שכלי הרכב הופכים למתקדמים. על רגל אחת ניתן למנות את טסלה, BYD, MG אקספנג ואחרים.
למעשה, שימוש באפליקציה הפך כלי חיוני ובסיסי עד שיש צרכנים שפוסלים רכישת דגמים שלא מוצעת להם אפליקציה. השימוש באפליקציה ברכב מסייע רבות החל מהפעלת המזגן כמה דקות לפני כניסה לרכב, חיווי למצב הטעינה של הרכב, פתיחת הרכב מרחוק ועוד. (חבר ציין כי שליחים שמגיעים לביתו גם כאשר הוא בנסיעות עסקים בחו"ל, נענים כי הוא פותח להם את הטסלה, ומנחה אותם להניח את המשלוח בתא המטען הקדמי, ולאחר מכן נועל חזרה את הרכב, וזה כשהוא נמצא בעמק הסיליקון). בחלק מכלי הרכב האפליקציה מאפשרת לבעלים הראשי של הרכב לתת הרשאות למשתמשים נוספים, דוגמת בני משפחה חלף שימוש במפתח פיזי.
חלק מהיצרנים ומהיבואנים רואים באפליקציה פונקציונליות הכרחית לטובת הצרכן, ובהתאם לא גובים שום תשלום עבור השימוש באפליקציה.
לאחרונה התקבלו במערכת 'ביזפורטל' פניות מלקוחות של ג'יאו מוביליטי יבואנית ג'ילי ג'יאומטרי C בהן הם מציינים כי על מנת להשתמש באפליקציה החדשה של הג'יאומטרי C ברכב הם נדרשים לשלם מעל 10 שקלים לחודש עבור השימוש. לאחר לא מעט ספקנות מצידנו לאמיתות המידע, במענה לפניית 'ביזפורטל' אישר היבואן כי הוא דורש מלקוחותיו 12 ₪ לחודש עבור שימוש באפליקציה.
עוד נוסיף כי אין הכרח להשתמש באפליקציה, והלקוחות יכולים לבחור להמשיך להשתמש ברכב ללא האפליקציה וללא כל פגיעה בתפקוד הרכב, וכמובן ללא כל תשלום.
תגובת ג'יאו מוביליטי, יבואני דגמי ג'ילי לישראל:
אפליקציית My GEELY פותחה בישראל במיוחד עבור לקוחותינו ואינה משויכת ליצרן. השימוש באפליקציה ללא שירותיCONNECT הכוללים מגוון שירותים כמו איתור, מידע וניווט לעמדות טעינה, ניהול תורים, מידע על הרכב ועוד, אינו כרוך בתשלום.
לשירותיCONNECT מותקנת ברכב חומרה ייעודית, הקוראת את הנתונים באופן מאובטח ומעבירה אותם לאפליקציה. כך ניתן לספק ללקוחותינו מידע בזמן אמת על מצב הרכב, מצב הטעינה, מיקום הרכב, התנהגות הנהג ועוד, לצד שירותים נוספים לשיפור חוויית השימוש והנהיגה.
התשלום החודשי עבור שירותיCONNECT נועד לכיסוי עלויות העברת הדאטה לשרתים מאובטחים, אשר מנוהלים על ידי ספק חיצוני מקומי, כדי להבטיח פרטיות ובטיחות מקסימלית למידע האישי של המשתמשים.
- 4.בעלים של ג׳ילי 05/11/2024 11:54הגב לתגובה זואין אפליקציה נורמאלית(לראות את מצב הסוללה ומיקום הרכב זה לא אפליקציה לרכב חשמלי) למרות שבעת הרכישה הובטחה לי אפליקציה. לא סתם הרכב החשמלי השני שקניתי הוא טסלה.
- 3.בן 04/11/2024 22:37הגב לתגובה זולהעניש את היבואן.
- 2.חיים 04/11/2024 10:23הגב לתגובה זומבקשים כאן כסף על אפליקציה מבקשים כסף על צבע רכב שהוא לא לבן מבקשים כאן כסף על מה שבחוץ לארץ נותנים כברירת מחדל מייבאים לכאן רכבים מסחריים ומתקינים בהם כיסאות ומזגן בכדי לעשות קומבינה על גב האזרחים ומוכרים להם אותם כרכבי לוקסוס
- 1.בעלים של ג'ילי 04/11/2024 08:16הגב לתגובה זולא פתיחת הרכב, לא הדלקת מזגן. רק שירותי מיקום רכב ומצב סוללה. לי אישית, לא שווה 12 ש"ח בחודש כי גם בשנה הראשונה לא באמת השתמשתי בזה. בהחלט היה עוזר אם הייתה אפליקציה תפעולית שנותנת ערך מוסף. אין. פרט לכך, רכב מעולה, אמין, נוח. מרוצה מאוד

ב.מ.וו ומרצדס לקראת שת"פ אסטרטגי היסטורי
ב.מ.וו ומרצדס, שתי יצרניות הפרימיום הגרמניות מזהות את אותם האיומים העסקיים, דבר שיכול להביא לשיתוף פעולה היסטורי בין שתיהן במסגרתו מרצדס תתקין בדגמיה מנוע של ב.מ.וו.
אתם יכולים לבדוק את התאריך, אנחנו לא ב 1 באפריל.
האם בעתיד הנראה לעין דגמי מרצדס יצוידו במנועים מתוצרת ב.מ.וו ?
עבור רבים מדובר בשאלת כפירה המצדיקה סקילה, אבל לפי מגזין AUTOCAR הבריטי, מדובר באפשרות ממשית, ולמעשה בשיחות שמתקיימות בין שתי יצרניות הפרימיום הגרמניות ונמצאות בישורת האחרונה.
הקשיים שחוות היצרניות המסורתיות לנוכח התחרות מהמזרח ובעיקר מסין, מחייבות פתרונות יצירתיים בהתאם. אחד מהם הוא בתחום שיתופי הפעולה.
בעבר הלא רחוק צוידו דגמי מרצדס במנועי בנזין פרי פיתוח משותף למרצדס ורנו, עם מנועי ה 1.33 טורבו בנזין, כך שלא מדובר באירוע יוצא דופן, ובתעשיית הרכב מקובלים שיתופי פעולה ושימוש ברכיבים בין יצרנים שונים. מה שפחות מקובל הוא שיתוף פעולה בין שתי יצרניות המתחרות ראש בראש לאורך עשרות שנים. עתה נראה ששתי היצרניות הגיעו לרצון לשתף פעולה לנוכח התחרות הגוברת והאיומים העסקיים ששתיהן רואות בתחרות העולה מהמזרח.
- שוק היוקרה - 4,000 כלי רכב ב-500 אש"ח ומעלה
- ב.מ.וו סדרה 5 - M5 חדשה ו - 520i מוזלת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במרכז שיתוף פעולה אפשרי נמצא כרגע מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין של ב.מ.וו, שם קוד B48, שייתכן וימצא את דרכו לתא המנוע של דגמים עתידיים של המתחרה הגדולה שלה, מרצדס בדגמי הליבה של היצרנית ה C-Class, E-Class ה GLA, GLB, GLC ועוד.

מתיחת פנים לקורולה קרוס. החל מ 180.0 אש"ח
יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה החלה בשיווק מתיחת הפנים לטויוטה קורולה קרוס, במחירים שבין 180.0 אש"ח ל - 193.0 אש"ח
כמעט שלוש שנים מאז שהושקה בישראל, מתחילה יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל בשיווק הדגם העדכני של הטויוטה הקורולה קרוס. הקורולה קרוס ששיווקה החל בספטמבר 2022 הלכה ותפסה נתח שוק משמעותי בסגמנט הקרוסאוברים ההיברידיים. עם הפסקת השיווק של הקורולה ההיברידית הרגילה, עקב החרם הטורקי על ישראל, ניסתה הקורולה קרוס לתפוס את מקומה של הקורולה סדאן, גם ללקוחות ציי הרכב אבל בעיקר ללקוחות הפרטיים, שמזמן כבר מעדיפים תצורת 'ג'יפון' על פני רכב סדאן משפחתי.
גם הלקוחות מצביעים בכיס, כאשר אם בכל שנת 2024 נמכרו בישראל 6744 קורולה קרוס, רק בשבעת החודשים הראשונים של 2025 הנתון עומד על 5355 יחידות שעלו לכבישי ישראל. חלק לא מבוטל מהגידול במכירות הוא בזכות מאמץ של היבואנית לגשר על המחסור בקורולה הרגילה, ולהציע לציי רכב את הקורולה קרוס במקומה. מאמץ זה נראה נושא פרי לפי מספרי המסירות.
המימדים של הקורולה קרוס העדכנית נותרו ללא שינוי, 'על המילימטר', עם אורך כולל של 4.46 מטר, רוחב של 1.825 מטר, גובה של 1.62 מטר ובסיס גלגלים של 2.64 מטר.
גם מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי מהותי, כשהקורולה קרוס העדכנית מצויידת המערכת ההיברידית דור 5 של טויוטה. המשמעות היא מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר יחד עם הנעה חשמלית. ההספק המשולב עומד על 140 כ"ס, ואין נתון מומנט משולב מאחר ונתוני המומנט המשולב משתנים בהתאם לשילוב אותו בוחר מחשב הרכב.
- ג'אקו 7 בראש, צ'רי מצמצמת, טויוטה מובילה ביצרנים
- שוק היוקרה - 4,000 כלי רכב ב-500 אש"ח ומעלה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7