שוק מקדמי ההגנה בישראל מסתכם ב-50 מיליון שקל
גידול ממוצע של 5% בשנה, במהלך 5 השנים האחרונות חל גידול של 10 מ' שקל, כ-90% ממוצרי ההגנה בישראל פונים לשוק הרחב ורק כ-10% מהמוצרים נחשבים למוצרים יוקרתיים
במהלך 5 השנים האחרונות חל גידול של 10 מיליון שקל בשוויו של שוק מקדמי ההגנה בישראל, גידול ממוצע של 5% בשנה, המסתכם ב-50 מיליון שקל. כך עולה מבדיקה שערך אגף הכלכלה באיגוד לשכות המסחר עבור חטיבת התמרוקים באיגוד.
שוק מקדמי ההגנה הינו שוק עונתי המתחיל במחצית השנייה של חודש יוני ונגמר לאחר החגים, כאשר עיקר הגידול במכירות המוצרים מתקיים בחודשי החופש הגדול. מניתוח אגף הכלכלה של מחירי המוצרים בענף עולה כי שוק זה מאופיין ביציבות מחירים.
מבדיקת הנתונים עולה כי כ-90% ממוצרי ההגנה בישראל פונים לשוק הרחב ורק כ-10% מהמוצרים נחשבים למוצרים יוקרתיים, דוגמת קליניק, אסתי לאודר, לנקום, רוק ועוד. כמו כן, עולה כי הצרכנים העיקריים הן נשים משכבה סוציו-אקונומית בינונית ומעלה.