משה גרטל
צילום: אייסTV

מקצה שיפורים בערוץ הספורט: משה גרטל לא ישדר מהבריכה בטוקיו

השדר הססגוני, בעצמו אלוף ישראל בשחייה, שידר ב-10 אולימפיאדות והפך מזוהה עם התחרויות. ברי צקלה טרם מסר תגובה
עינת שחק | (4)

שחיין העבר ושדרן ערוץ הספורט משה גרטל, המזוהה עם שידורי תחרויות השחייה באולימפיאדות לאורך השנים, התבשר כי לא יהיה חלק מצוות השדרנים שילוו את התחרויות מהבריכה בטוקיו. גרטל שידר בכ-10 אולימפיאדות בעבר, והפך מזוהה עם התחרויות. עד ליציאתו לפנסיה ב-2013 שימש גרטל עיתונאי, שדרן ספורט וכתב בערוץ הראשון.

סגנונו של גרטל היה ייחודי וססגוני; מחד הוא החיה את שידורי תחרויות השחייה וסיפק  שידור אינטראקטיבי בכך שאפשר לצופים מהבית לשלוח לו שאלות לנייד תוך כדי שידור. מאידך, הוא גם האיש שנפל בבדיחות הקרש הישנות ביותר בספר; צופים בשם "אבי רון", "נגסת בגמבה" "שימחה ריף" ו"ברי צקלה" ושאלותיהם התמוהות זכו למענה מיידי ורציני. להלן אוסף שאלות  ותשובות נבחר:  

 

מלבד זאת גרטל הוא גם אלוף ישראל בשחייה ושיאן ישראל בכל סגנונות השחייה. בבודפשט 2017 קטף את תואר אלוף העולם לוותיקים (גילאי 70-74) במשחים ל-200 מטר חופשי, ל-400 מטר חופשי ול-800 מטר חופשי וזכה בשלוש מדליות זהב.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    הערוץ הזה לא יאמן העיקר שגיא נדב ומלר נשארו (ל"ת)
    גיל 06/01/2020 11:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ועל מי נסתלבט? (ל"ת)
    עמית רומם 06/01/2020 08:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    החלטה עלובה (ל"ת)
    . 05/01/2020 21:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אוהד 05/01/2020 17:36
    הגב לתגובה זו
    בלעדיו לא שווה לצפות בכלל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.