פרטנר TV
צילום: יח"צ

פרטנר TV בשת"פ עם ספוטיפיי: שירות המוזיקה כבר זמין בממיר

עוד הסכם לפרטנר TV מול חברת ענק טכנולוגית - אחרי ההסכמים עם נטפליקס ואמזון פריים וידאו. במסגרת השת"פ, מנוי פרימיום של ספוטיפיי בחינם ל-3 חודשים ללקוחות פרטנר
אלכסנדר כץ |

חברת פרטנר TV הודיעה היום (יום ה') על שיתוף פעולה עם שירות המוזיקה בסטרימינג ספוטיפיי (Spotify), במסגרתו שירות ספוטיפיי יהיה זמין מהיום בכל ממירי פרטנר TV, בלי צורך להחליף או לשדרג ממיר.

 

אפליקציית ספוטיפיי זמינה על גבי כל ממירי האנדרואיד TV של פרטנר TV, לשימוש על גבי מסך הטלוויזיה, באמצעות מנוי חינמי או מנוי ספוטיפיי פרימיום בתשלום.

 

פרטנר היא השותפה הראשונה של ספוטיפיי בישראל, כאשר בחברה הישראלית טוענים כי הסיבה היא החדשנות בתחום הסטרימינג ובחוויית המשתמש המאפיינת את 2 החברות. ההטמעה של אפליקציית ספוטיפיי בממירי פרטנר היא אוטומטית ויותר מ-170 אלף לקוחות שירות הטלוויזיה של פרטנר יכולים ליהנות החל מהיום מהשירות.

 

משתמשי שירות ספוטיפיי יכולים ליהנות מ-3 חודשים של מנוי ספוטיפיי פרימיום ללא עלות, ולאחר מכן בעלות של 19.90 שקלים לחודש. גם שירות הפרימיום וגם השירות החינמי (הכולל פרסומות), זמינים לשימוש באמצעות ממירי פרטנר TV.

 

מדובר על שיתוף פעולה נוסף של פרטנר TV עם חברת ענק טכנולוגית, לאחר שהייתה הראשונה לחתום על שת"פ עם נטפליקס, במסגרתו אף הוטמע כפתור ייעודי לנטפליקס בשלטים של פרטנטר TV, ועם אמזון פריים וידאו

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.