פרטנר TV
צילום: יח"צ

פרטנר TV בשת"פ עם ספוטיפיי: שירות המוזיקה כבר זמין בממיר

עוד הסכם לפרטנר TV מול חברת ענק טכנולוגית - אחרי ההסכמים עם נטפליקס ואמזון פריים וידאו. במסגרת השת"פ, מנוי פרימיום של ספוטיפיי בחינם ל-3 חודשים ללקוחות פרטנר
אלכסנדר כץ |

חברת פרטנר TV הודיעה היום (יום ה') על שיתוף פעולה עם שירות המוזיקה בסטרימינג ספוטיפיי (Spotify), במסגרתו שירות ספוטיפיי יהיה זמין מהיום בכל ממירי פרטנר TV, בלי צורך להחליף או לשדרג ממיר.

 

אפליקציית ספוטיפיי זמינה על גבי כל ממירי האנדרואיד TV של פרטנר TV, לשימוש על גבי מסך הטלוויזיה, באמצעות מנוי חינמי או מנוי ספוטיפיי פרימיום בתשלום.

 

פרטנר היא השותפה הראשונה של ספוטיפיי בישראל, כאשר בחברה הישראלית טוענים כי הסיבה היא החדשנות בתחום הסטרימינג ובחוויית המשתמש המאפיינת את 2 החברות. ההטמעה של אפליקציית ספוטיפיי בממירי פרטנר היא אוטומטית ויותר מ-170 אלף לקוחות שירות הטלוויזיה של פרטנר יכולים ליהנות החל מהיום מהשירות.

 

משתמשי שירות ספוטיפיי יכולים ליהנות מ-3 חודשים של מנוי ספוטיפיי פרימיום ללא עלות, ולאחר מכן בעלות של 19.90 שקלים לחודש. גם שירות הפרימיום וגם השירות החינמי (הכולל פרסומות), זמינים לשימוש באמצעות ממירי פרטנר TV.

 

מדובר על שיתוף פעולה נוסף של פרטנר TV עם חברת ענק טכנולוגית, לאחר שהייתה הראשונה לחתום על שת"פ עם נטפליקס, במסגרתו אף הוטמע כפתור ייעודי לנטפליקס בשלטים של פרטנטר TV, ועם אמזון פריים וידאו

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.