'צומת מילר' נחלשה ביותר מ-10%; שפל ל-The wall
הסדרה צומת מילר (קשת 12) קיבלה אמש (יום ג') 16.8% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה חדה של יותר מ-10% ביחס לפרק בשבוע שעבר שניפק 19%. מנגד The wall (רשת 13) עם שפל של 8.6%, ירידה מ-9.9% לפני שבוע.
השידור המוקדם של משחק היורוליג של מכבי תל אביב עם פנרבחצ'ה (ערוץ עשר), שהחל ב-20:00, הסתפק ב-5%, ואילו המרדף (כאן 11) עם נתון גבוה יותר של 5.5%.
'הכרישים' (קשת 12) הניבה 13.2%, שידור חוזר של 'מחליטים להחליט' (רשת 13) רשם 5.7%, 'חופשה VIP' (קשת 12) קיבלה 6.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-4.4%, הסרט 'שכנים מהגיהנום' (ערוץ עשר) עם 3.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 3.5%, בדיוק כמו 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר), 'היום שהיה' (ערוץ עשר) הניבה 4.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) ניפקה 2.8% ו'מדינת הגמדים' (כאן 11) עם 2.4%.
בגזרת הבוקר:
'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה4.6%,
'חדשות הבוקר' (קשת 12) הניבה 3.5%,
ועקפה את 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 2.7%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.9%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.5%,
גמר גביע המדינה בכדור סל בכיסאות גלגלים (כאן 11) שהחל ב-17:30, הניב 0.3%, ואחריו 'העולם היום' (כאן 11) עם 1.7%
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.9%
מול 8.6% לאותה מהדורה ברשת
חדשות עשר במהדורה מוקדמת בת 20 דקות (בגלל היורוליג) רשמה 5.2% בלבד
- 1.שם 21/03/2018 17:26הגב לתגובה זוכל תוכנית שהוא נוגע מאז הקומדי סטור - נפילה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.